Chiang Mai of Khoa Sok?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
tnyvd
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2015, 09:33

Chiang Mai of Khoa Sok?

#1 Bericht door tnyvd » maandag 03 augustus 2015, 12:33

Hallo allemaal! :D

Woensdag vertrekken mijn vriend en ik voor 2 weken naar Thailand. 2 weken is natuurlijk best kort, maar we willen toch proberen zoveel mogelijk te zien van het land. Nu hebben we al van 6 t/m 9 augustus een hotel in bangkok en van 12 t/m 20 augustus een hotel in Koh phangan.
Daartussen hebben we nog niks geboekt. Wij willen graag nog een olifantenpark bezoeken, waar de dieren goed behandeld worden. Wat adviseren jullie om in deze periode van het jaar naartoe te gaan, Chiang Mai of Khao Sok?

Ook heb ik gekeken naar de reismogelijkheden. De vluchten van chiang mai naar surat thani zijn echt zeer prijzig (wtc.nl bv Door de 150 euro). Is dit altijd zo duur?

Kortom, wat zouden jullie doen? :lol:

Zonnige groetjes!

Tanya van Dijk

Ps. Overige tips zijn altijd welkom!!

hanshu

Re: Chiang Mai of Khoa Sok?

#2 Bericht door hanshu » maandag 03 augustus 2015, 12:50

Thai Lion air.....Chang Mai - Bkk 995.tbht Bkk- Surat Thani 795 thb...samen 1790 thb....ongeveer 50 euro.

tnyvd
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2015, 09:33

Re: Chiang Mai of Khoa Sok?

#3 Bericht door tnyvd » maandag 03 augustus 2015, 13:13

hanshu schreef:Thai Lion air.....Chang Mai - Bkk 995.tbht Bkk- Surat Thani 795 thb...samen 1790 thb....ongeveer 50 euro.
Die vluchten kun je online alleen met creditcard betalen. Of kun je ook ter plekke een vlucht boeken? Of heb je dan grote kans dat alles vol zit?

hanshu

Re: Chiang Mai of Khoa Sok?

#4 Bericht door hanshu » maandag 03 augustus 2015, 13:30

Zijn online prijzen....je kunt vaak betalen bij (sommige) 7/11

asiantraveler
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 224
Lid geworden op: zaterdag 03 januari 2015, 11:58
Contacteer:

Re: Chiang Mai of Khoa Sok?

#5 Bericht door asiantraveler » maandag 03 augustus 2015, 16:55

Voor die 2 tussenliggende dagen zou ik zeker niet helemaal naar Chiang Mai gaan. Dan ben je alleen maar aan het reizen. Die olifantenparken, daar ben je in een uur ook op uitgekeken en je moet jezelf echt afvragen of er een park bestaat die dieren goed behandeld...

Khao sok heb je toch echt 2 dagen voor nodig exclusief de reis. Wel heel mooi! Misschien is Ao Nang een optie. Toch zuidelijk en binnen 1 dag reizen ben je op Phangan.

http://www.youtube.com/watch?v=qngtawbJzqM

Gebruikersavatar
Farang Baa
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 352
Lid geworden op: donderdag 30 januari 2014, 15:27
Locatie: Thesaban Mueang Narathiwat

Re: Chiang Mai of Khoa Sok?

#6 Bericht door Farang Baa » maandag 03 augustus 2015, 21:25

Tanya, is Koh Samui of Koh Tao geen optie? Dat ligt in de buurt van Koh Phangan en je kunt er komen door per bus of trein naar Surat Thani te reizen. Maak je meteen een keer een lange treinreis mee in Thailand. Koh Tao is trouwens ook vanaf Chumphon bereikbaar en die stad is ook o.a. per trein met Bangkok verbonden.
Ik zou in geen geval naar Chiang Mai gaan als je maar twee weken hebt.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”