Binnenlandse vluchten en advies

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Binnenlandse vluchten en advies

#16 Bericht door Henk Korat » vrijdag 03 juli 2015, 13:02

Robin11 schreef:Hoi allemaal,

We hebben besloten niet een week naar Ao nang te gaan maar toch naar Chiang mai te gaan.
Weet iemand hoeveel dagen je hier voor nodig hebt? We hebben in het totaal 3,5 week te besteden en naast Chiang mai gaan we naar Bangkok en regio Phuket
Ik ben nu twee keer in Chang Mai geweest voor 5 dagen en heb nog niet alles gezien. Maar dat is hetzelfde als Bangkok, Parijs, London en ga zo maar door. Ik vind 5 dagen het maximum in een stad. Vergeet niet dat je druk bezig bent en veel opneemt.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Robin11
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: maandag 29 juni 2015, 16:41

Re: Binnenlandse vluchten en advies

#17 Bericht door Robin11 » vrijdag 03 juli 2015, 13:37

Wie heeft er nog een leuke accommodatie voor een kleine prijs op een mooie locatie in Chiang mai?:D

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Binnenlandse vluchten en advies

#18 Bericht door pong » zaterdag 04 juli 2015, 19:08

Nee, die heb ik niet in bezit. Kan enkel aan al die NlLers die ozo graag onder Nlers verkeren, het oranje Holandia Montri house op Wualai noemen, ten zuiden van de moat, waar de zaterdagmarket is (veel minder druk en vrijwel hetzelfde als die sundaymarket) en een wat=temple met praatgrage monnikken (in het engels dan).
Zo ongeveer de hele ''oude stad=binnen de grachten'' en het hele gebied van daar naar de evening market is hostel, guesthouse, hotel of accomodatie. Rustig is het nergens, wel plexat.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Binnenlandse vluchten en advies

#19 Bericht door Gardensafari » zaterdag 04 juli 2015, 21:48

Robin11 schreef:Wie heeft er nog een leuke accommodatie voor een kleine prijs op een mooie locatie in Chiang mai?:D
Awanna House heeft een Nederlandse leiding.
Dichtbij de allerjoekeligst drukke zondagavondmarkt.

http://www.awanahouse.com/nederlands/home.htm
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”