Aanslag in Frankrijk

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Gesloten
Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Aanslag in Frankrijk

#181 Bericht door Jeanette » dinsdag 17 november 2015, 14:19

Je draait de zaken om, ik wordt gesommeerd om me met Thaise zaken bezig te houden op het TF.
Ik zal de Islam niet bashen, maar ook de mohammedanen niet pamperen.

Waar ik me bezig mee houd is waar ik bezig mee ben. Mijn zaak.
Alleen Chang kan mij zeggen dat ik hier niet meer welkom ben.
Door mij een ban te geven.

Maar wij waren vrijdagavond in het ZiggoDome ergens heel hoog tussen 7000 mensen.
Ik droom bijna van een aanslag die ook daar gepleegd had kunnen worden.
Zoals het gegaan moet zijn bij het concert van de Eagles of Death Metal.
Ik zie dan in gedachten mensen schietend rondlopen, we laten ons op de grond vallen en ...tja .... opgefokt misschien maar ik denk dat ik daar niet meer heen durf.(voorlopig)

En mijnheer de Haan, een erudiet man maakt geen grapjes over beeldspraak. :happyno:

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Aanslag in Frankrijk

#182 Bericht door dutch » dinsdag 17 november 2015, 14:41

:clap:
Jeanette schreef:Je draait de zaken om, ik wordt gesommeerd om me met Thaise zaken bezig te houden op het TF.
Ik zal de Islam niet bashen, maar ook de mohammedanen niet pamperen.

Waar ik me bezig mee houd is waar ik bezig mee ben. Mijn zaak.
Alleen Chang kan mij zeggen dat ik hier niet meer welkom ben.
Door mij een ban te geven.

Maar wij waren vrijdagavond in het ZiggoDome ergens heel hoog tussen 7000 mensen.
Ik droom bijna van een aanslag die ook daar gepleegd had kunnen worden.
Zoals het gegaan moet zijn bij het concert van de Eagles of Death Metal.
Ik zie dan in gedachten mensen schietend rondlopen, we laten ons op de grond vallen en ...tja .... opgefokt misschien maar ik denk dat ik daar niet meer heen durf.(voorlopig)

En mijnheer de Haan, een erudiet man maakt geen grapjes over beeldspraak. :happyno:
:clap:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Aanslag in Frankrijk

#183 Bericht door prajak » dinsdag 17 november 2015, 14:51

Ik vind belasting leuker dan dit soort discussies, Lammert. En Thaise groente ook; je moet de groentes van Thailand hebben! :giggle:

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Aanslag in Frankrijk

#184 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 17 november 2015, 14:59

prajak schreef:Ik vind belasting leuker dan dit soort discussies, Lammert. En Thaise groente ook; je moet de groentes van Thailand hebben! :giggle:
Volledig met je eens, Prajak. Dit soort discussies verhoogd niet echt de kwaliteit van Thailandforum. :happyno: Maar soms moet je wel eens reageren op 'minder zinnige' berichten :giggle:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Aanslag in Frankrijk

#185 Bericht door prajak » dinsdag 17 november 2015, 16:52

Lammert, doen we morgen dat belastingding? Ik wil dat niet te lang laten liggen voor die bewuste meneer. Ik wil je niet porren hoor, dat weet je..... :giggle2: Het onderwerp hier lijkt me al uitgekauwd en de standpunten zijn gewisseld.

Maar hoe laat ga jij je bed in? Ik zit om 06.30 uur aan dit ding want junior moet vroeg naar school en dat zie ik jou nog online en dan is het bij jou wel half 2 in de nacht! Nu ben ik een bijzonder matineus mens en jij wellicht een nachtdier.

En nu zie ik dat het 5 voor elf is; welterusten mensen in Thailand. :clap:

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Aanslag in Frankrijk

#186 Bericht door RuudThai » dinsdag 17 november 2015, 16:58

prajak schreef:
Maar hoe laat ga jij je bed in? Ik zit om 06.30 uur aan dit ding want junior moet vroeg naar school en dat zie ik jou nog online en dan is het bij jou wel half 2 in de nacht! Nu ben ik een bijzonder matineus mens en jij wellicht een nachtdier.

En nu zie ik dat het 5 voor elf is; welterusten mensen in Thailand. :clap:
Hoho Prajak, het is wintertijd in Holland en dan is het tijdverschil 6 uur, dus half 7 hier in Thailand is pas half 1 in Friesland! :giggle:

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Aanslag in Frankrijk

#187 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 17 november 2015, 17:03

prajak schreef:Lammert, doen we morgen dat belastingding? Ik wil dat niet te lang laten liggen voor die bewuste meneer. Ik wil je niet porren hoor, dat weet je..... :giggle2: Het onderwerp hier lijkt me al uitgekauwd en de standpunten zijn gewisseld.

Maar hoe laat ga jij je bed in? Ik zit om 06.30 uur aan dit ding want junior moet vroeg naar school en dat zie ik jou nog online en dan is het bij jou wel half 2 in de nacht! Nu ben ik een bijzonder matineus mens en jij wellicht een nachtdier.

En nu zie ik dat het 5 voor elf is; welterusten mensen in Thailand. :clap:
Inderdaad Prajak. Ik vandaag nog maar voor jou dus morgen. Ben nog druk aan het schrijven. En jij morgen, succes ermee. En inderdaad: dit onderwerp is volledig uitgekauwd. Men valt steeds in herhaling en zal me er dus ook niet meer mee bezighouden. We hebben beslist wel belangrijkere zaken te doen.
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Re: Aanslag in Frankrijk

#188 Bericht door Lammert de Haan » dinsdag 17 november 2015, 17:07

RuudThai schreef:
prajak schreef:
Maar hoe laat ga jij je bed in? Ik zit om 06.30 uur aan dit ding want junior moet vroeg naar school en dat zie ik jou nog online en dan is het bij jou wel half 2 in de nacht! Nu ben ik een bijzonder matineus mens en jij wellicht een nachtdier.

En nu zie ik dat het 5 voor elf is; welterusten mensen in Thailand. :clap:
Hoho Prajak, het is wintertijd in Holland en dan is het tijdverschil 6 uur, dus half 7 hier in Thailand is pas half 1 in Friesland! :giggle:
Ja, RuudThai. Als Prajak achter z'n computer kruipt dan denk ik nog niet eens aan slapen gaan. :giggle2:
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

Gesloten

Terug naar “Off Topic”