Nostalgie

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Arietwee
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 601
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2014, 21:09
Contacteer:

Re: Nostalgie

#16 Bericht door Arietwee » woensdag 10 juni 2015, 18:13

De Ome Joop van dit forum. :neus:

Ik hoop dat je nog ff blijft, je hebt echt wel fans!

Beetje leven in de brouwerij. Maar tegen dames wel een beetje knap he. ;)

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Nostalgie

#17 Bericht door ron » woensdag 10 juni 2015, 18:20

Arietwee schreef:De Ome Joop van dit forum. :neus:

Ik hoop dat je nog ff blijft, je hebt echt wel fans!

Beetje leven in de brouwerij. Maar tegen dames wel een beetje knap he. ;)
Nee,...............nou wordt ie mooi!!

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Nostalgie

#18 Bericht door prajak » donderdag 11 juni 2015, 00:15

http://www.youtube.com/watch?v=orB3c6K-y24

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Nostalgie

#19 Bericht door nbreeker » donderdag 11 juni 2015, 00:56

RuudThai schreef:Kort geleden heeft Chang de forumregels aangescherpt en ons tevens laten weten dat we ons voortaan constructief moeten opstellen.
Dat is dacht ik redelijk gelukt maar nu begint er weer iemand te emmeren. Schei toch daarmee uit en gedraag je zonder steeds maar weer te provoceren!
ja dit is de eerste keer dat ik het met je eens ben,maar dat emmeren werkt van twee kanten.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Nostalgie

#20 Bericht door nbreeker » donderdag 11 juni 2015, 01:06

brake034 schreef:Nick, ik heb een tijdje nagedacht over wat je schreef en ik lees twee dingen:

1) ik heb een ban nodig omdat ik mijzelf niet kan beheersen in mijn antwoorden?
Waarom maak je je zo druk over anderen? Het gaat hier niet om de werkelijkheid!
Dit is internet, niets is echt wat het lijkt dat het is, een virtuele omgeving, een cyber realiteit.
Zet je computer uit en het is allemaal.......weg!

2) je schrijft over een aantal forumleden en hun verhalen over het verleden.
Persoonlijk schrijf ik tegenwoordig bitter weinig over het/mijn verleden, ik vind het zelf al nauwelijks interessant, laat staan dat ik geloof dat ik anderen mijn verleden moet gaan voorschotelen? Ik leef meer in het heden en probeer daarmee om te gaan, daarmee heb ik mijn handen al voldoende vol! Het verleden is een ballast die ik niet nodig heb en dus niet meezeul, heb het afgesloten, positief of negatief!

Goedemorgen Brake,nee ik heb geen ban nodig om mij te beheersen in mijn antwoorden ik wil van dit forum af en daar helpt die ban me bij,kijk de een stopt radicaal met roken en heeft daar geen probleem mee,ik kon dat niet dus ik gebruikte ontwennings pleisters maar bereikte hetzelfde ik rook al 25 jaar niet meer,en ik vind dat dit forum verslavend werkt en ik mezelf steeds betrap dat ik het aanklik,en daar wil ik vanaf dus als ik een ban heb valt er niets te klikken en ontwen ik het,noem het slap of hoe je het ook wilt noemen maar ik raak er af want als ik iets in m'n hoofd heb dan heb ik het niet in m'n k..t,en het is geen verveling als sommige figuren heerlijk vinden te suggereren want ik heb zat te doen iedere dag weer.Ik heb een gezin,een huis,twee honden 4 motorfietsen en ik doe alle voorkomende werkzaamheden zelf en heb zelden iemand nodig want ik heb nog steeds twee rechterhanden dus dat kan lang aan.
En schrijven over het verleden toen ik net als jij nog werkte had ik daar ook geen behoefte aan maar als je gepensioneerd ben komen sommige verhalen wel eens boven drijven en wil je ook wel eens met anderen delen,maar alsje dus in de techniek heb gewerkt valt dat niet altijd mee om het zo te schrijven dat niet techneuten het ook begrijpen.En zo heeft een ieder zijn eigen specialiteit.

Nee ik zie het verleden en zeker niet de periode in de olie industrie als ballast ik zie het als een rijke ervaring en vond het jammer toen het afgelopen was.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”