Bram for President

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Bram for President

#16 Bericht door Ben » donderdag 23 april 2015, 13:51

Mosco V gaat alleen maar in de politiek omdat hij aan de grond zit
als je vaste klant op de PC Hooftstraat bent kun je niet uit een koffer leven.
Betrouwbaar is hij allang niet meer ,en mogelijk chantabel.

Een pleidooi houden kan hij wel,maar een debat voeren is wel even anders.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Bram for President

#17 Bericht door dutch » donderdag 23 april 2015, 14:15

Ben schreef:Mosco V gaat alleen maar in de politiek omdat hij aan de grond zit
als je vaste klant op de PC Hooftstraat bent kun je niet uit een koffer leven.
Betrouwbaar is hij allang niet meer ,en mogelijk chantabel.

Een pleidooi houden kan hij wel,maar een debat voeren is wel even anders.
Noem je dat tegenwoordige geleuter "DEBAT" ???
Die versplintering maakt er een rotzooitje van en de kwaliteit van de mensen is ook maar zo-zo.
Het is lagere school nivo en dat is niet goed voor het land.En dan bedoel ik de vroegere lagere school en niet dat tegenwoordige gefreubel.
Let op,hoe Nederland langzaam maar zeker afzakt.Doodzonde maar het zei zo.
Laatst gewijzigd door dutch op donderdag 23 april 2015, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Bram for President

#18 Bericht door printen44 » donderdag 23 april 2015, 14:31

Duncan schreef:Maar met al die rariteiten die het zo onderhand in de politiek proberen/hebben geprobeerd lijkt het zo ondertussen wel op een permanente Circus Renz-voorstelling. En een slechte, ook dat nog eens...
Wordt tijd dat we die hele 2e en 1e Kamer interneren in de bajes in Scheveningen en een lid er pas uit laten als hij iets positiefs nuttigs aan de samenleving heeft bijgedragen. Scheidt je ook meteen het kaf van het koren :giggle: .
Ja, Duncan en die mensen hebben we zelf gekozen. Of we dat nu leuk vinden of niet. En bij de volgende verkiezingen komen ongeveer dezelfde mensen weer op de groene stoelen terecht.

En, Duncan, dat heet democratie. De kiezers kiezen hun vertegenwoordigers. Jij vindt Pietje prima, een ander vind Jantje een geschenk uit de hemel. Zo gaat dat sinds meer dan 160 jaar in Nederland........

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Bram for President

#19 Bericht door prajak » donderdag 23 april 2015, 15:13

Kiesdrempel 5 procent en alle folklore gaat de kamers uit. Kleine partijen gaan samen en je houdt de verstandige bonzen over. Heeft Duitsland ook niet zoiets?

Je kunt een lid dat uit de fractie stapt niet verbieden te blijven zitten, je wordt op persoonlijke titel gekozen. Dat zou ik graag anders zien maar dat kon wel eens erg moeilijk worden.

En als Bram M wordt gekozen geldt de overbekende kreet: de kiezer heeft altijd gelijk.

Helaas wordt men hier weer eens persoonlijk. En zaten wij 40 minuten zonder stroom. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Bram for President

#20 Bericht door Ben » donderdag 23 april 2015, 15:20

dutch schreef:
Ben schreef:Mosco V gaat alleen maar in de politiek omdat hij aan de grond zit
als je vaste klant op de PC Hooftstraat bent kun je niet uit een koffer leven.
Betrouwbaar is hij allang niet meer ,en mogelijk chantabel.

Een pleidooi houden kan hij wel,maar een debat voeren is wel even anders.
Noem je dat tegenwoordige geleuter "DEBAT" ???
Die versplintering maakt er een rotzooitje van en de kwaliteit van de mensen is ook maar zo-zo.
Het is lagere school nivo en dat is niet goed voor het land.En dan bedoel ik de vroegere lagere school en niet dat tegenwoordige gefreubel.
Let op,hoe Nederland langzaam maar zeker afzakt.Doodzonde maar het zij zo.
Tja bij gebrek aan beter, maar het heet nu eenmaal debat.
Mosco heeft niet veel politieke ervaring .maar als hij eenmaal aan het woord zou zijn in de kamer
lijkt het me verstandig om een versie van De DVD in de banken te leggen want menig een zal met de oren klapperen over de woorden die hij kan gebruiken .
Eerlijk gezegd wel leuk dat er mogelijk weer wat klasse in de kamer komt op dat gebied .
De rest van zijn kunnen laat ik me maar niet over uit .

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#21 Bericht door RuudThai » donderdag 23 april 2015, 16:09

Ik denk dat hij vooral gehouden moet worden aan zijn maximale spreektijd want hij is vaak erg breedvoerig en wijdlopig. En als je met maar 2 of 3 zeteltjes in de Kamer zit heb je erg weinig spreektijd bij elk onderwerp..... :|

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#22 Bericht door RuudThai » donderdag 23 april 2015, 16:51

Nieuwe partij springt in gapend gat tussen VNL en PVV | De Speld

Wat Nederland echt nodig heeft, is nóg een politieke partij. Dat zei Joost Eerdmans bij de presentatie van zijn Nieuwe Nederlandse Partij. Eerdmans wil het ‘gapende gat op rechts’ tussen VNL van Bram Moszkowicz en de PVV opvullen. Eerdmans denkt dat kiezers behoefte hebben aan een partij die rechtser is dan de VVD, fatsoenlijker dan de PVV, nieuwer dan VNL en in alle opzichten beter dan de Ondernemerspartij van Hero Brinkman. Door de oprichting van de Nieuwe Nederlandse Partij dreigen er volgens politicologen gaten te ontstaan tussen de groep-Houwers, Denk, 50Plus/Klein en de Lijst Hilbrand Nawijn.

SPELD.NL
-------------
;) ;) ;) :mrgreen: :crazy:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Bram for President

#23 Bericht door prajak » donderdag 23 april 2015, 17:01

"...Wat Nederland echt nodig heeft, is nóg een politieke partij. Dat zei Joost Eerdmans bij de presentatie van zijn Nieuwe Nederlandse Partij. Eerdmans wil het ‘gapende gat op rechts’ tussen VNL van Bram Moszkowicz en de PVV opvullen. Eerdmans denkt dat kiezers behoefte hebben aan een partij die rechtser is dan de VVD, fatsoenlijker dan de PVV, nieuwer dan VNL en in alle opzichten beter dan de Ondernemerspartij van Hero Brinkman. Door de oprichting van de Nieuwe Nederlandse Partij dreigen er volgens politicologen gaten te ontstaan tussen de groep-Houwers, Denk, 50Plus/Klein en de Lijst Hilbrand Nawijn..."

Gel@l :mrgreen:

Wat Nederland nodig heeft is de Nederlandse Emigranten Partij, afgekort NEP, die zich sterk maakt voor zorgpolissen, fatsoenlijke belastingverdragen, gemakkelijke regels voor vakantie in NL van onze partners, beheer van een fatsoenlijke wisselkoers, heffingskortingen voor iedereen en ouderenkorting op vliegreizen en internetaankopen.

Als ALLE buiten NL wonende NL-ers zich verenigen hebben ze zeker 8 kamerzetels, is al eens uitgerekend, en dan kun je een vuist maken. Kandidaten zijn er zat, en deskundig ook. Nee ik doe zelf niet mee, ik zeg het nog maar een keer, ik word steeds gevraagd maar doe niet mee.

Het lijkt me iets voor Pieter1947 want die heeft een brede belangstelling, Han Wouters weet veel van dieren, Printen44 van drukkunst en van medische toestanden en Ruudthai van onroerende zaken. Lammert en ik doen de advisering op afstand wel. Tegen een aantrekkelijk tarief... :giggle2:

RuudThai voor president! Ik zie het helemaal zitten. Ria Valk vice-president met haar 'Rockin' Billy....'

Dus ik hoor het wel..... :giggle:

hanshu

Re: Bram for President

#24 Bericht door hanshu » donderdag 23 april 2015, 17:29

:cheesy: :cheesy:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Bram for President

#25 Bericht door Ben » donderdag 23 april 2015, 17:32


prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Bram for President

#26 Bericht door prajak » donderdag 23 april 2015, 17:34

Hanshu, je reageert nu wel happy, maar je weet dat bij 'RuudThai is president' heel NL links gaat rijden?

En daar ben ik het nog mee eens ook.

Want dat houdt in dat iedereen een ander rijbewijs moet halen, een andere auto moet kopen, veel mensen werk hebben aan het ombouwen van wegen en rotondes, kortom, RuudThai realiseert meer dan Mark R die wel zegt 'koop nu die nieuwe auto' maar die al 5 jaar met dezelfde bril rondstruint.

Nee, we stemmen straks allemaal op NEP :clap:

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Bram for President

#27 Bericht door RuudThai » donderdag 23 april 2015, 17:42

"....RuudThai voor president!..." schreef Prajak, onze geëerde spin-doctor die het brein achter de komende coup in NL is waarbij Willy en Maxi worden afgezet, de monarchie afgeschaft en vervangen door de anarchie. Want ik zal er wel eens even een anarchistisch tintje aan geven!
Ik gooi meteen de regering eruit en vervang die door een volkstribunaal die alle knellende wetgeving afschaft en er een vrijstaat van maakt.
Zo, dat lijkt mij een goed begin! ;) :worshippy:

hanshu

Re: Bram for President

#28 Bericht door hanshu » donderdag 23 april 2015, 17:51

prajak schreef:Hanshu, je reageert nu wel happy, maar je weet dat bij 'RuudThai is president' heel NL links gaat rijden?

En daar ben ik het nog mee eens ook.

Want dat houdt in dat iedereen een ander rijbewijs moet halen, een andere auto moet kopen, veel mensen werk hebben aan het ombouwen van wegen en rotondes, kortom, RuudThai realiseert meer dan Mark R die wel zegt 'koop nu die nieuwe auto' maar die al 5 jaar met dezelfde bril rondstruint.

Nee, we stemmen straks allemaal op NEP :clap:
Ik stem al jaren voor NEP, Prajak..

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Bram for President

#29 Bericht door Ashakorat » donderdag 23 april 2015, 18:11

RuudThai schreef:"....RuudThai voor president!..." schreef Prajak, onze geëerde spin-doctor die het brein achter de komende coup in NL is waarbij Willy en Maxi worden afgezet, de monarchie afgeschaft en vervangen door de anarchie. Want ik zal er wel eens even een anarchistisch tintje aan geven!
Ik gooi meteen de regering eruit en vervang die door een volkstribunaal die alle knellende wetgeving afschaft en er een vrijstaat van maakt.
Zo, dat lijkt mij een goed begin! ;) :worshippy:
En vandaar is het nog maar een hele kleine stap tot de sharia ingevoerd wordt, dus.............naar mijn stem kun je fluiten :happyno:
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Bram for President

#30 Bericht door prajak » vrijdag 24 april 2015, 04:30

Las een aardige.

Wat is democratie?
Democratie is het recht jouw eigen dictator te kiezen.

Als vondst :clap: , als waarheid :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”