Eurowings, nieuwe prijsvechter

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#16 Bericht door serpay » zaterdag 14 maart 2015, 16:38

ja de nieuwe prijsvechter is ff afwachten maar misschien wel een goed alternatief.
en wat betreft eten en drinken op lange vluchten..... ff goed op de pagina LEZEN maar dat is voor sommige te moeilijk of te veel gevraagd.
http://www.germanwings.com/de/informier ... arif2.html
ik bedoel maar.
zo een bestelling geplaatst voor volgend jaar.http://www.germanwings.com/skysales/Services.aspx
voor net geen 1000 eurie
Alfisti rebeli

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#17 Bericht door prajak » zaterdag 14 maart 2015, 17:00

Und das Scheißhaus, der Lokus ? :giggle:

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#18 Bericht door JohanS » maandag 16 maart 2015, 09:21

serpay schreef:ja de nieuwe prijsvechter is ff afwachten maar misschien wel een goed alternatief.
en wat betreft eten en drinken op lange vluchten..... ff goed op de pagina LEZEN maar dat is voor sommige te moeilijk of te veel gevraagd.
http://www.germanwings.com/de/informier ... arif2.html
ik bedoel maar.
zo een bestelling geplaatst voor volgend jaar.http://www.germanwings.com/skysales/Services.aspx
voor net geen 1000 eurie

1000 euro vind ik persoonlijk duur, ik vlieg in augustus (dure maand) met Thai vanuit brussel rechtstreeks voor 800 euro.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#19 Bericht door RuudThai » maandag 16 maart 2015, 15:41

Overigens nog iets opvallends wat ik ontdekte toen ik wat dieper in hun website dook: Eurowings vliegt op Don Muang, niet op Suvarnabhumi. Dat is handig als je daarna een binnenlandse vlucht neemt, zit je niet te mieren met de verbinding tussen de airports in Bangkok.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#20 Bericht door serpay » maandag 16 maart 2015, 17:28

JohanS schreef:
serpay schreef:ja de nieuwe prijsvechter is ff afwachten maar misschien wel een goed alternatief.
en wat betreft eten en drinken op lange vluchten..... ff goed op de pagina LEZEN maar dat is voor sommige te moeilijk of te veel gevraagd.
http://www.germanwings.com/de/informier ... arif2.html
ik bedoel maar.
zo een bestelling geplaatst voor volgend jaar.http://www.germanwings.com/skysales/Services.aspx
voor net geen 1000 eurie

1000 euro vind ik persoonlijk duur, ik vlieg in augustus (dure maand) met Thai vanuit brussel rechtstreeks voor 800 euro.
is wel voor 2 personen en ook rechtstreeks, linkje niet goed gelezen?
Alfisti rebeli

hanshu

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#21 Bericht door hanshu » maandag 16 maart 2015, 17:42

RuudThai schreef:Overigens nog iets opvallends wat ik ontdekte toen ik wat dieper in hun website dook: Eurowings vliegt op Don Muang, niet op Suvarnabhumi. Dat is handig als je daarna een binnenlandse vlucht neemt, zit je niet te mieren met de verbinding tussen de airports in Bangkok.
Dat lijkt handig maar is het niet,althans voor mij. Ik vind het altijd riskant om met een prijsvechter vanaf bangkok verder te vliegen naar Udon Thani als ik net 11 uur vliegen achter de kiezen heb....
Dan wil ik zeker zijn dat er ook gevlogen word en niet gecanseld. Daarom vlieg ik bangkok air en die vliegt vanaf
Suvar....

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#22 Bericht door serpay » maandag 16 maart 2015, 19:10

nou ik heb nog nooit een annulering gehad op udon de laatste 15 jaar.
maar wel vertraging.
voor mij wel een keer annulering gehad naar Samui en ja dat was nu net met bangkok air.
en taxi van de ene naar de andere luchthaven is ook geen probleem als ik er een paar honderd eurie mee kan besparen.
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#23 Bericht door driver » maandag 16 maart 2015, 19:34

serpay schreef:nou ik heb nog nooit een annulering gehad op udon de laatste 15 jaar.
maar wel vertraging.
voor mij wel een keer annulering gehad naar Samui en ja dat was nu net met bangkok air.
en taxi van de ene naar de andere luchthaven is ook geen probleem als ik er een paar honderd eurie mee kan besparen.
Goede prijs Serpay dat lukte zelfs Mahan Air niet indertijd vanaf Dusseldorf dat koste vlgs mij 550,00 pp.
En van Swampie naar DM of andersom per taxi is ook de tijd en kosten niet en als dat idd aardig wat scheelt met de vluchtprijs doe ik dat ook.

Ik weet nog niet of ik dit jaar of in 2016 naar Thailand ga maar neem deze Maatschappij zeker mee tzt.

gr driver

hanshu

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#24 Bericht door hanshu » maandag 16 maart 2015, 19:39

Nou..ikke wel Serpay...dat wil zeggen:niet naar Udon maar wel naar KK waar ik toen een huisje huurde. En daar zit ik niet op te wachten als ik een rit vanaf Amsterdam achter de rug heb en naar huis wil.....en dus doe ik dat niet meer.
Voor een vakantie tripje binnen thailand is het een ander verhaal....dan heb ik tijd zat.Maar daar ging het hier niet om....

hanshu

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#25 Bericht door hanshu » maandag 16 maart 2015, 19:47

Voor de volledigheid moet ik nog vermelden dat ik jl december (op weg naar het strand voor een weekje) met air Asia vanaf Udon naar DM ben gevlogen in een nagenoeg lege kist. Het kan dus wel...

:thumbsup:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#26 Bericht door prajak » dinsdag 17 maart 2015, 01:10

Je komt in de vroege morgen op DM of Swampy aan uit Europa en dan gaan de prijsvechters heus wel op tijd. Vertraging treedt eerst in de loop van de dag op. Als ik naar BKK ga met Nok dan heb ik de vroege vlucht vanaf Udon en daar heb ik nooit vertraging.

hanshu

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#27 Bericht door hanshu » dinsdag 17 maart 2015, 09:55

Ik blijf toch lekker Bkk air naar Swampy gebruiken....in Udon door de immigratie en koffer doorgelabeld naar A'dam.
Kat in het bakkie.. :thumbsup:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#28 Bericht door prajak » dinsdag 17 maart 2015, 10:21

'...Ik blijf toch lekker Bkk air naar Swampy gebruiken....in Udon door de immigratie en koffer doorgelabeld naar A'dam....

Kan dat met Thai of Nok of Lion of A. Asia niet ? Alleen met BKK Air?

hanshu

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#29 Bericht door hanshu » dinsdag 17 maart 2015, 11:04

Geen idee eigenlijk.....in elk geval niet naar A'dam want daar vliegt die eurowings niet op.
En zoals je weet Prajak ligt Zandvoort onder de rook van schiphol en is Keulen wel een stukje fietsen.

Ik hou het dus op Eva air icm bkk air...

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Eurowings, nieuwe prijsvechter

#30 Bericht door RuudThai » dinsdag 17 maart 2015, 11:09

prajak schreef:'...Ik blijf toch lekker Bkk air naar Swampy gebruiken....in Udon door de immigratie en koffer doorgelabeld naar A'dam....

Kan dat met Thai of Nok of Lion of A. Asia niet ? Alleen met BKK Air?
Nee, dat doorlabelen kan alleen als de bagage op dezelfde luchthaven blijft.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”