Vligen van Udon naar Bangkok

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
peter westerbaan
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 127
Lid geworden op: vrijdag 09 augustus 2013, 11:24

Vligen van Udon naar Bangkok

#1 Bericht door peter westerbaan » woensdag 04 maart 2015, 14:39

Hoi, ik ben pas terug uit Udon en ben met thai Lion air voor maar 775 bath (inclusief 15 kg bagage) naar Don Meuang gevlogen. Lion air vliegt elke dag om 11.35 uur en vliegt met splinternieuwe toestellen.. Het jaar ervoor heb ik getreind, overdag, maar het duurde wel 8 uur met een flinke vertraging . Succ6!

hanshu

Re: Vligen van Udon naar Bangkok

#2 Bericht door hanshu » woensdag 04 maart 2015, 14:57

Ik zie zelfs voor 14.- euro....
Kun je niet voor lopen. [|(

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Vligen van Udon naar Bangkok

#3 Bericht door pong » woensdag 11 maart 2015, 09:24

KLeine waarschuwing: LION is uit INdonesia en ik zelf heb er laastst in nov mee gevlogen en was er van onder de indruk: beter als AirAsia, qua nieuwheid van de plane en verzorging. GEEN bijbetalen voor bagage.
MAAR: ook zij schijnen zich overpakt te hebben-in Indo waren vorige week veel cancellations, woedende passagiers, onduidelijke situatie-meteen cash betalen voor de kerosin etc-meestal voortekenen van faillissement. Maar weet niet of dit al weer ten goede is gekeerd.

hanshu

Re: Vligen van Udon naar Bangkok

#4 Bericht door hanshu » donderdag 12 maart 2015, 15:43

Wanneer ik van of naar Amsterdam vlieg boek ik voor Udon-bangkok vv altijd bangkok air. Deze vliegen 99% wel en zelfs met een half leeg toestel wat die prijsvechters wel eens nalaten en dan canselen.
Voor een tussendoor vlucht naar het strand voor een korte vakantie boek ik wel vaak bij een prijsvechter.
Dan maakt het me niet zoveel uit als ze die niet laten doorgaan....ga ik de volgende dag [$)
Udon-bangkok voor 14 euro kun je wel een gokje voor nemen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Vligen van Udon naar Bangkok

#5 Bericht door prajak » donderdag 12 maart 2015, 15:50

Voor die prijs kun je geen buil vallen.

De trein is duurder en Nakhon Chai Air vanuit Nongkhai naar Bangkok is al 800 baht. Over 5 jaar, laat ons hopen...., is er een snelle treinverbinding in zeg 4 uur en dan wordt de trein de moeite waard.

euromonkey
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 252
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 04:31

Re: Vligen van Udon naar Bangkok

#6 Bericht door euromonkey » vrijdag 13 maart 2015, 03:53

Ik vlieg ook altijd met bangkok air alleen al om het feit dat je bagage in 1 x door gaat naar Amsterdam.
En uiteraard de immigratie dienst zonder wachtrijen door kan in Udon.
Laatste keer maar met 2 mensen en er waren 4 immigratie offieren. Kijk zo kan het ook.
Dit lukt bij de budget maatschappijen niet. Ook niet met thaismile.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”