Aanpak adresfraude

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: zondag 10 oktober 2010, 03:19

Re: Aanpak adresfraude

#31 Bericht door Duncan » donderdag 05 maart 2015, 01:30

Ashakorat schreef: Je hebt tegenwoordig de tweewoningregeling, dus als je beiden een eigen/huurhuis hebt en een eigen inkomen mag je zoveel bij elkaar gaan slapen als je maar wilt zonder gekort te worden.
Dat is dan nieuw, vroeger was dat zeker niet zo...

Heb trouwens wel eens gehoord - was geloof ik een krantenbericht - dat er mensen van de SVB/controleurs meereizen in vliegtuigen en dan praatjes aanknopen met medereizigers waarvan redelijkerwijs vermoed wordt/kan worden dat...
Dus ja, tegen een vreemde lopen opscheppen kan ook wel in je nadeel gaan werken ;) .

Aan de andere kant, als je diep genoeg graaft is er bij iedereen wel iets te vinden. Zo ken ik een medewerker der belastingen ( uiteraard met meldingsplicht ) die af en toe inviel in een kroeg achter de bar, en daar dan ook pikdonkerzwart voor werd uitbetaald*.

*Disclaimer: lapin du jardin, dit is ondertussen verjaard, speelde een jaar of 20 terug :thumbsup: .

Gebruikersavatar
Rens
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 209
Lid geworden op: dinsdag 03 februari 2015, 17:06

Re: Aanpak adresfraude

#32 Bericht door Rens » donderdag 05 maart 2015, 02:01

prajak schreef:'...Men heeft de servergegevens niet nodig, noch de toegang daartoe. Er zijn er zoals ik al eerder zei die hun hele leven op het net pletteren, en voldoende handvatten leveren om relatief eenvoudig de identiteit vast te kunnen stellen....

Generaliserend. 'Er zijn er...'; ongetwijfeld zijn die er maar ik dacht nu juist een andere visie te hebben gegeven na tig jaar in dit forum. Erg persoonlijke zaken bespreek ik niet in een forum; daarvoor heb ik andere mogelijkheden. En anderen zijn net zo verstandig.

Ik sluit dit onderwerp voor mij af; de argumenten zijn wel gewisseld.

Je schijnt het nogal persoonlijk op te nemen, vreemde reactie. Mijn verhaal is algemeen en inhakend op het door jou gestarte onderwerp.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Aanpak adresfraude

#33 Bericht door driver » donderdag 05 maart 2015, 11:01

mai mi tang schreef:Een Voxan fan is zo gevonden. :cheesy:
Dat bedoel ik onder andere ..Maar...wel via internet ..toch ?
En nu het toch bekend is wie de persoon op die Voxan is :

Afbeelding

gr driver

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: Aanpak adresfraude

#34 Bericht door mai mi tang » donderdag 05 maart 2015, 21:37

't Was maar een dolletje A.O. :lol:
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”