Siam Legal - visa

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
trangerkuda
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 211
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 06:58
Locatie: Trang - Thailand

Siam Legal - visa

#1 Bericht door trangerkuda » woensdag 27 augustus 2014, 03:30

Vanmorgen kwam in de online versie van de Bangkok Post al lezend onder meer een advertentie van Siam Legal tegen.
Omdat in de advertentie iets stond over het aanvragen van visa voor Thailand, besloot ik de website van Siam Legal eens op te zoeken om te kijken wat zij over dit onderwerp zoal aan informatie plaatsen.

Om een idee te krijgen van de kwaliteit van de door hen verstrekte informatie, koos ik (willekeurig) voor het lezen van de door hen gegeven informatie over de geldende voorwaarden ter verkrijging van een retirement visa.

Ik vond de door Siam Legal op hun site verstrekte informatie goed en duidelijk.

Daarom - voor een ieder die op zoek is naar informatie over aan welke voorwaarden voldaan moet worden om voor een bepaald soort visum in aanmerking te komen - kan deze website volgens mij een goed hulpmiddel zijn.

Voor zover ik tijdens mijn korte bezoek aan hun website zag, verstrekken zij informatie over alle gangbare soorten visa.

Tevens is op deze site informatie te vinden over de voorwaarden waaraan voldaan dient te worden, wanneer men een Schengen-visum voor iemand met de Thaise nationaliteit wil aanvragen. Die informatie staat ook nog eens apart voor een aantal Schengen-landen - waaronder ook Nederland - aangegeven.

Wat mij betreft, ik ben van mening, dat voor iemand die op zoek is naar informatie over dit onderwerp, deze website een goed hulpmiddel kan zijn.

Heeft men na lezing van de gegeven informatie nog specifieke, aanvullende vragen, dan kunnen die natuurlijk altijd gesteld worden op bijvoorbeeld een forum als dit.

Of....., men neemt daarvoor rechtstreeks contact op met Siam Legal. Ik heb niet opgezocht wat de kosten daarvan (kunnen) zijn.

De naam van het bedrijf is dus Siam Legal.
Het webadres is: http://www.siam-legal.com
e-mailadres is: info@siam-legal.com
telefoon: +66 22598100
en het is gevestigd op het adres:
Interchange 21 Building, 23rd floor
399 Sukhumvit Road,
North Klongtoey, Wattana,
Bangkok - 10110

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”