Waarom ik niet met onze Nationale Trots (de KLM ) vlieg

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
maverick62
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 128
Lid geworden op: donderdag 15 september 2011, 21:38

Re: Waarom ik niet met onze Nationale Trots (de KLM ) vlieg

#31 Bericht door maverick62 » woensdag 22 mei 2013, 12:32

Borat schreef:Veiligheid aan boord is meer dan een technisch mankement van het toestel zelf. En daar telt ervaring zeker.

Overigens probeer ik ook mijn ogen zoveel mogelijk dicht te doen dus ik hecht niet zoveel waarde aan de leeftijd van cabinepersoneel.

Dadelijk gaan we ook nog zeuren of de treinconducteur die te oud is, of de dame achter de tap in de Jordaan.

Als KLM voor 500 euro retour zou vliegen all in dan zijn er een hoop die niet meer mekkeren maar instappen.

Ja en we gaan klagen dat de dame onder je te jong of te oud is, pffff wat een discussie. Het is een forum maar de plaatsingen hebben niets met discussies te maken alleen een aan een schakeling van meningen :Whistle: :Whistle: :Whistle:

Maar wat Wouter zegt als het goedkoop is stappen de Nollanders in elke rammelbak die naar BKK vliegt. :giggle: :giggle:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Waarom ik niet met onze Nationale Trots (de KLM ) vlieg

#32 Bericht door driver » woensdag 22 mei 2013, 16:51

maverick62 schreef:
Borat schreef:Veiligheid aan boord is meer dan een technisch mankement van het toestel zelf. En daar telt ervaring zeker.

Overigens probeer ik ook mijn ogen zoveel mogelijk dicht te doen dus ik hecht niet zoveel waarde aan de leeftijd van cabinepersoneel.

Dadelijk gaan we ook nog zeuren of de treinconducteur die te oud is, of de dame achter de tap in de Jordaan.

Als KLM voor 500 euro retour zou vliegen all in dan zijn er een hoop die niet meer mekkeren maar instappen.

Ja en we gaan klagen dat de dame onder je te jong of te oud is, pffff wat een discussie. Het is een forum maar de plaatsingen hebben niets met discussies te maken alleen een aan een schakeling van meningen :Whistle: :Whistle: :Whistle:

Maar wat Wouter zegt als het goedkoop is stappen de Nollanders in elke rammelbak die naar BKK vliegt. :giggle: :giggle:
Klopt, ik vlieg met alle maatschappijen als de prijs maar laag is.
Vlgs mij is de bezem ook in dit draadje op bezoek geweest maar dat boeit verder niet het is blijkbaar weer schoon hier ;)

gr driver

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Waarom ik niet met onze Nationale Trots (de KLM ) vlieg

#33 Bericht door frans49 » donderdag 23 mei 2013, 05:45

maverick62 schreef:

Maar wat Wouter zegt als het goedkoop is stappen de Nollanders in elke rammelbak die naar BKK vliegt. :giggle: :giggle:



het begin van dit draadje ging over het niet meer willen vliegen met de KLM.

De laatste jaren heb ik gevlogen met de Emirates en dit jaar vlieg ik met Ethihad.

ik kan de vliegtuigen (Emirates een A 380) En Ethihad (een nieuwe airbus en een Boeing 777) toch echt geen "oude bakken" noemen.
En de service en klantvriendelijkheid staat toch op een veel hoger niveau dan de KLM. :clap: :clap:
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Waarom ik niet met onze Nationale Trots (de KLM ) vlieg

#34 Bericht door printen44 » donderdag 23 mei 2013, 10:51

Eind juli vlieg ik van Bangkok naar Johannesburg, via Addis Abeba. Ethiopian Airways was de goedkoopste op de lijn Bangkok-Johannesburg. De recensies over deze luchtvaartmaatschappij waren verdeeld. Ongeveer 50% voor het maar niks en de andere 50% vond het geweldig.

Ik zag een YouTube video die iemand maakte van de vlucht Bangkok-Hong Kong met Ethiopian Airways, en er was weinig aan te merken op deze maatschappij. Wij vliegen met dezelfde vliegtuig naar Addis Abeba. Dit vliegtuig maakt een tussenlanding in Bangkok, komende uit Hong Kong.

Het is wel een lange zit. Eerst van Chiang Mai naar Bangkok. 3.5 uur wachten, dan naar Addis Abeba, 3 uur wachten en dan naar Johannesburg, 3.5 uur wachten en dan naar Windhoek, Namibia. Met vliegen en wachten zijn we 29 uur onderweg.

Maar Ethiopian Airways was 8000 baht goedkoper dan zijn naaste concurrent. En dat was Kenyan Airways en die deed er 27 uur over.

Wel kan ik vanaf Chiang Mai mijn bagage naar Windhoek laten doorlabelen. Hoef je tenminste niet met bagage te slepen.

Henk-Jan
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 27
Lid geworden op: maandag 21 februari 2011, 22:09

Re: Waarom ik niet met onze Nationale Trots (de KLM ) vlieg

#35 Bericht door Henk-Jan » woensdag 12 juni 2013, 12:53

Ethiopian Airlines is goed te doen hoor! Goede service en over het algemeen mooie vliegtuigen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”