Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#1 Bericht door driver » zondag 21 april 2013, 14:48

Zit net te kijken bij Thailand Travel en zag dat hun Jet Air Fly niet meer hebben staan bij hun aanbod.
Vervolgens op de website van Jet Air gekeken en daar zie ik Thailand ook niet staan als vliegbestemming.
Daaruit mijn conclusie even trekkende is het blijkbaar dus afgelopen met de low budget reisjes naar Thailand met deze maatschappy zoals wij afg. January nog mochten meemaken en wslijk ook de laatste keer dan ?
Beetje jammer vindt ik want na Mahan Air waar ik nog weinig over vindt nu weer een betaalbare maatschappij waar we niet meer kunnen boeken blijkbaar of zie ik iets over het hoofd ?


http://www.jetairfly.com/nl/bestemmingen

gr driver

Gebruikersavatar
brake034
Expat
Expat
Berichten: 3527
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 11:51

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#2 Bericht door brake034 » zondag 21 april 2013, 15:43

Tui Fly vanaf Frankfurt naar BKK vermeld 557 euro?!
http://www.tuifly.com/de/index.html

Ik neem overigens geen verantwoordelijkheid op me voor deze vermelding.
De laatste keer dat ik met zo een vleesvervoerder zaken deed was dan ook echt de laatste keer.
Dan nog liever een enkele reis met de klalelem.
Marcel

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#3 Bericht door driver » zondag 21 april 2013, 17:17

brake034 schreef:Tui Fly vanaf Frankfurt naar BKK vermeld 557 euro?!
http://www.tuifly.com/de/index.html

Ik neem overigens geen verantwoordelijkheid op me voor deze vermelding.
De laatste keer dat ik met zo een vleesvervoerder zaken deed was dan ook echt de laatste keer.
Dan nog liever een enkele reis met de klalelem.
wij vlogen afg .January naar phuket voor 349,00 euro pp en 2 weken later via bkk weer terug .
frankfurt kost me te veel aan heen en weer kosten dus valt af en welke maatschappij we vliegen boeit me totaal niet ik stel totaal geen eisen .

gr driver

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#4 Bericht door Loe » zondag 21 april 2013, 20:13

Arie,

Rechtstreeks bij de emirates boeken en dan vertrekken van amsterdam en terug naar dusseldorf kan soms zeer goede resultaten geven.
vorige week nog gezien retour voor 431,00 euro

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#5 Bericht door driver » zondag 21 april 2013, 21:45

Loe schreef:Arie,

Rechtstreeks bij de emirates boeken en dan vertrekken van amsterdam en terug naar dusseldorf kan soms zeer goede resultaten geven.
vorige week nog gezien retour voor 431,00 euro
Okee, goede tip dank je Loe
Dusseldorf is voor ons goed te doen.

gr Arie

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#6 Bericht door stevenl » maandag 22 april 2013, 03:50

Ik heb inderdaad ook gehoord dat Jet Air deze route niet meer vliegt. Dat is dus maar een kortstondig genoegen geweest.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#7 Bericht door driver » maandag 22 april 2013, 05:36

stevenl schreef:Ik heb inderdaad ook gehoord dat Jet Air deze route niet meer vliegt. Dat is dus maar een kortstondig genoegen geweest.
Moest dan wslijk geld bij ipv andersom.
Wel jammer voor ons vindt ik nu moeten we weer gaan zoeken naar low budget vluchten tzt.

gr driver

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#8 Bericht door stevenl » maandag 22 april 2013, 05:42

driver schreef:
stevenl schreef:Ik heb inderdaad ook gehoord dat Jet Air deze route niet meer vliegt. Dat is dus maar een kortstondig genoegen geweest.
Moest dan wslijk geld bij ipv andersom.
Wel jammer voor ons vindt ik nu moeten we weer gaan zoeken naar low budget vluchten tzt.

gr driver
Ja, waarschijnlijk wel.

Ik vind het wel jammer dat ze het geen eerlijke kans hebben gegeven, een lijn heeft tijd nodig en die heeft deze zeker niet gehad.

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#9 Bericht door Loe » maandag 22 april 2013, 08:12

De Emirates maar vooral Etihad zijn een groot offensief begonnen tegen alle maatschappijen en ik denk dat low budget daarom geen schijn van kans hebben.
Zelf geloof ik ook niet zo in Low Budget maatschappijen, iedere aanbieding heeft een kostprijs en daarboven moet nog winst gemaakt worden. Ik verdenk Low Budget maatschappijen ervan dat ze toch bezuinigen op dingen (onderhoud,salaris etc) om de kostprijs naar beneden te krijgen en dan kunnen er rare dingen gebeuren.
Low Budget maatschappijen waren goed om de overtollige winsten te stoppen bij de maatschappijen, maar die tijd ligt nu ver achter ons.

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1377
Lid geworden op: woensdag 07 januari 2009, 14:30

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#10 Bericht door pong » zondag 28 april 2013, 12:33

Ik denk dat velen 2 airlines verwarren-waarvoor ik al eerder had gewaarschuwd:
Jet Air (NO FLY!!) is een INDIAse airline and vliegt heel toevallig via BRU op hun route op NwYork-overstappen in BOM+MUMbai in een kleine 737 naar BKK. Staan niet al te best aangeschreven. Ze vliegen ook op FRA en LON/LHR. Kortelings heeft EY=Etihad aangekondigd een aandeel in deze nogal verlieslatende airline te willen nemen-weet niet of dat nu doorgaat of niet-India ligt op vrijwel alles dwars waar buitenlanden dreigen mogelijk te veel invloed op Indiase bisnis te krijgen.
JetAirFLY is een BELSE charter-ala Arkefly, die enkel in het Thaise HOOGseizoen, dus onze winter, op Phuket vliegt. Ik vermoed, dat ze nu na het 1e seizoen aan het bekijken zijn of het loonde of niet-en later pas belsuiten of het winter 13/14 doorgaat, aangepast wordt of vervalt. Dit heet totaal helegaar niks met Etihad te maken.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#11 Bericht door driver » zondag 28 april 2013, 15:45

pong schreef:Ik denk dat velen 2 airlines verwarren-waarvoor ik al eerder had gewaarschuwd:
Jet Air (NO FLY!!) is een INDIAse airline and vliegt heel toevallig via BRU op hun route op NwYork-overstappen in BOM+MUMbai in een kleine 737 naar BKK. Staan niet al te best aangeschreven. Ze vliegen ook op FRA en LON/LHR. Kortelings heeft EY=Etihad aangekondigd een aandeel in deze nogal verlieslatende airline te willen nemen-weet niet of dat nu doorgaat of niet-India ligt op vrijwel alles dwars waar buitenlanden dreigen mogelijk te veel invloed op Indiase bisnis te krijgen.
JetAirFLY is een BELSE charter-ala Arkefly, die enkel in het Thaise HOOGseizoen, dus onze winter, op Phuket vliegt. Ik vermoed, dat ze nu na het 1e seizoen aan het bekijken zijn of het loonde of niet-en later pas belsuiten of het winter 13/14 doorgaat, aangepast wordt of vervalt. Dit heet totaal helegaar niks met Etihad te maken.
Ik bedoelde dus de Belgische maatschappij.
Dat ze alleen op Phuket/BKK vlogen in het Thaise hoogseizoen wist ik niet maar nu wel dank zij jouw info :thumbsup:
Er is dus nog een kans dat ze dit weer gaan doen tzt en dus...blijft drivertje hun volgen :mrgreen:

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#12 Bericht door Loe » zondag 28 april 2013, 22:53

pong schreef:Ik denk dat velen 2 airlines verwarren-waarvoor ik al eerder had gewaarschuwd:
Jet Air (NO FLY!!) is een INDIAse airline and vliegt heel toevallig via BRU op hun route op NwYork-overstappen in BOM+MUMbai in een kleine 737 naar BKK. Staan niet al te best aangeschreven. Ze vliegen ook op FRA en LON/LHR. Kortelings heeft EY=Etihad aangekondigd een aandeel in deze nogal verlieslatende airline te willen nemen-weet niet of dat nu doorgaat of niet-India ligt op vrijwel alles dwars waar buitenlanden dreigen mogelijk te veel invloed op Indiase bisnis te krijgen.
JetAirFLY is een BELSE charter-ala Arkefly, die enkel in het Thaise HOOGseizoen, dus onze winter, op Phuket vliegt. Ik vermoed, dat ze nu na het 1e seizoen aan het bekijken zijn of het loonde of niet-en later pas belsuiten of het winter 13/14 doorgaat, aangepast wordt of vervalt. Dit heet totaal helegaar niks met Etihad te maken.
Beste Pong,
wie zegt dat Etihad iets met Jetairfly te maken heeft, even goed lezen ik zeg alleen dat Etihad en Emirates anderen proberen te bekoncureren en dat lukt ze ook aardig.

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Jet Air Fly niet meer op Thailand ?

#13 Bericht door stevenl » maandag 29 april 2013, 03:08

pong schreef:Ik denk dat velen 2 airlines verwarren-waarvoor ik al eerder had gewaarschuwd:
Jet Air (NO FLY!!) is een INDIAse airline and vliegt heel toevallig via BRU op hun route op NwYork-overstappen in BOM+MUMbai in een kleine 737 naar BKK. Staan niet al te best aangeschreven. Ze vliegen ook op FRA en LON/LHR. Kortelings heeft EY=Etihad aangekondigd een aandeel in deze nogal verlieslatende airline te willen nemen-weet niet of dat nu doorgaat of niet-India ligt op vrijwel alles dwars waar buitenlanden dreigen mogelijk te veel invloed op Indiase bisnis te krijgen.
JetAirFLY is een BELSE charter-ala Arkefly, die enkel in het Thaise HOOGseizoen, dus onze winter, op Phuket vliegt. Ik vermoed, dat ze nu na het 1e seizoen aan het bekijken zijn of het loonde of niet-en later pas belsuiten of het winter 13/14 doorgaat, aangepast wordt of vervalt. Dit heet totaal helegaar niks met Etihad te maken.
Nee hoor, ik denk niet dat deze maatschappijen in dit draadje verward worden.

Ik heb trouwens net enkele gasten die in Maart 2014 deze kant op komen, en zowel door reisbureau als Jet Air Fly werd verteld dat ze niet meer met Jet Air Fly kunnen vliegen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”