Woning in Bangkok te koop

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#16 Bericht door ron » dinsdag 09 april 2013, 02:40

Mooi huis
Laatst gewijzigd door ron op woensdag 10 april 2013, 03:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#17 Bericht door Henk Korat » dinsdag 09 april 2013, 14:50

ron schreef:
dutch schreef:Het is jammer dat het originele onderwerp een beetje ondergesneeuwd raakt.
Misschien kan de moderatie de twee zaken scheiden??

Dacht precies hetzelfde Dutch. :happyno:

Ron
Ron, om dat te bereiken moet je echt een pb naar Chang sturen. Ik vind het overigens ook jammer dat Ruud's poging om zijn huis aan de man te brengen, ten onder gaat aan andere berichtgeving.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#18 Bericht door Hua Thale » dinsdag 09 april 2013, 15:29

Ja Pieter het is jou schuld denk eens een keer na voor dat je wat doet.
Een ander de ogen uit steken met je riante onderkomen met de vele bezoekjes van de buurvrouwen en familie leden van je vrouw kan echt wel anders.
Nu moet Ruud weer een ander platforum zoeken jammer jammer.
Hij had natuurlijk als opsteller ook gewoon kunnen zeggen OPZOUTEN maar ja dat is te laat. :(
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#19 Bericht door driver » dinsdag 09 april 2013, 16:44

Ieder topic sneeuwt onder en Ruudthai is mans genoeg er iets van te zeggen als het hem niet lijkt denk ik.
Het huis van Pieter is lekker aan de prijs dus voor de happy few en niet voor jan l.l de arbeider of zzp-er dus ik val bij deze af net als voor het huis van Ruudthai :mrgreen:

Wat betreft die mooie Thaise dames in huis... die komen altijd af op luxe net als veel andere dames ongeacht land van afkomst.

gr driver.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#20 Bericht door Henk Korat » dinsdag 09 april 2013, 17:14

driver schreef:Ieder topic sneeuwt onder en Ruudthai is mans genoeg er iets van te zeggen als het hem niet lijkt denk ik.
Het huis van Pieter is lekker aan de prijs dus voor de happy few en niet voor jan l.l de arbeider of zzp-er dus ik val bij deze af net als voor het huis van Ruudthai :mrgreen:

Wat betreft die mooie Thaise dames in huis... die komen altijd af op luxe net als veel andere dames ongeacht land van afkomst.

gr driver.
Niet zo bescheiden Driver. Die mooie Thaise dame van jou- met de naam Suk- komt echt niet af op luxe. Eerlijk en recht doorzee zoals het hoort Bofkont. :clap: :clap:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#21 Bericht door RuudThai » dinsdag 09 april 2013, 17:45

driver schreef:Ieder topic sneeuwt onder en Ruudthai is mans genoeg er iets van te zeggen als het hem niet lijkt denk ik.
Het huis van Pieter is lekker aan de prijs dus voor de happy few en niet voor jan l.l de arbeider of zzp-er dus ik val bij deze af net als voor het huis van Ruudthai :mrgreen:

Wat betreft die mooie Thaise dames in huis... die komen altijd af op luxe net als veel andere dames ongeacht land van afkomst.

gr driver.
Niet zo bescheiden Arie! Ik schat jou toch wel in voor een paar meloen baht als je een beetje je best doet in Nederland. Gewoon, die Polen, Roemenen en Bulgaren even aftroeven met een leuk tarief en het schip met geld vaart binnen! ;) .
Trouwens, er valt nog wat af te dingen, loven en bieden is wat wij Nederlanders toch graag doen!

Overigens ben ik het wel eens met anderen dat Pieter maar een eigen topic moet hebben want hij moest zich er weer zo nodig tussen dringen met zijn optrekje dat maar een tikkeltje groter is dan het mijne en gelijk ruim 3 x zoveel moet kosten omdat het toevallig in de hoofdstad ligt. Nou, in die stinkstad wil ik nog niet eens dood gevonden worden... :happyno:
Sakon Nakhon: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :clap: :clap: :clap: [|)

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#22 Bericht door mai mi tang » dinsdag 09 april 2013, 18:06

Ik zou mijn hond er nog niet willen laten dekken, Ruud :giggle:
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#23 Bericht door driver » dinsdag 09 april 2013, 19:20

Henk Korat schreef:
driver schreef:Ieder topic sneeuwt onder en Ruudthai is mans genoeg er iets van te zeggen als het hem niet lijkt denk ik.
Het huis van Pieter is lekker aan de prijs dus voor de happy few en niet voor jan l.l de arbeider of zzp-er dus ik val bij deze af net als voor het huis van Ruudthai :mrgreen:

Wat betreft die mooie Thaise dames in huis... die komen altijd af op luxe net als veel andere dames ongeacht land van afkomst.

gr driver.
Niet zo bescheiden Driver. Die mooie Thaise dame van jou- met de naam Suk- komt echt niet af op luxe. Eerlijk en recht doorzee zoals het hoort Bofkont. :clap: :clap:
Ja deze bofkont deelt je mening over Suk :thumbsup:
Maar ik bedoelde ermee dat grote dure huizen, dure autoos etc vaak vrouwen/vriendinnen en vage kennissen aantrekt ongeacht in welk land ze wonen.Was niet tegen iemand bedoelt van hier uiteraard voordat het verkeerd gelezen/begrepen wordt maar een algemene opmerking .
En dat ik af val was meer bedoeld als geintje omdat iedereen die mij wat kent wel weet dat ik geen duur / groot huis wil als we ri Thailand gaan.

gr driver
Laatst gewijzigd door driver op dinsdag 09 april 2013, 19:36, 3 keer totaal gewijzigd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#24 Bericht door driver » dinsdag 09 april 2013, 19:29

RuudThai schreef:
driver schreef:Ieder topic sneeuwt onder en Ruudthai is mans genoeg er iets van te zeggen als het hem niet lijkt denk ik.
Het huis van Pieter is lekker aan de prijs dus voor de happy few en niet voor jan l.l de arbeider of zzp-er dus ik val bij deze af net als voor het huis van Ruudthai :mrgreen:

Wat betreft die mooie Thaise dames in huis... die komen altijd af op luxe net als veel andere dames ongeacht land van afkomst.

gr driver.
Niet zo bescheiden Arie! Ik schat jou toch wel in voor een paar meloen baht als je een beetje je best doet in Nederland. Gewoon, die Polen, Roemenen en Bulgaren even aftroeven met een leuk tarief en het schip met geld vaart binnen! ;) .
Trouwens, er valt nog wat af te dingen, loven en bieden is wat wij Nederlanders toch graag doen!

Overigens ben ik het wel eens met anderen dat Pieter maar een eigen topic moet hebben want hij moest zich er weer zo nodig tussen dringen met zijn optrekje dat maar een tikkeltje groter is dan het mijne en gelijk ruim 3 x zoveel moet kosten omdat het toevallig in de hoofdstad ligt. Nou, in die stinkstad wil ik nog niet eens dood gevonden worden... :happyno:
Sakon Nakhon: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :clap: :clap: :clap: [|)
Hmmm..paar miljoen thb moet lukken Ruud dat zijn er 2 dus dat komt goed ;)
Die Polen, Bulgaren en Roemenen aftroeven met een leuk tarief gaat niet lukken denk ik dus ik blijf een wat laag Hollands uurtarief hanteren en ga daarmee dat wslijk zinkend schip binnen halen eerdaags :mrgreen:

gr driver
Laatst gewijzigd door driver op dinsdag 09 april 2013, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop Sakon Nakhon

#25 Bericht door driver » dinsdag 09 april 2013, 19:30

mai mi tang schreef:Ik zou mijn hond er nog niet willen laten dekken, Ruud :giggle:
En hoe denkt de hond erover om daar gedekt te worden ?

gr driver

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: Woning in Bangkok te koop

#26 Bericht door mai mi tang » dinsdag 09 april 2013, 20:33

Ze wil niet gedekt worden en wij zijn nog steeds héél erg blij,

dat we haar 10 jaar geleden alweer… (wat vliegt de tijd)

als puppy hebben meegesmokkeld in het vliegtuig :thumbsup:

En deze gestoffeerde frikadel heeft hier bij ons…

Een héél bruin leventje als huisterrorist :oops: ;)
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Woning in Bangkok te koop

#27 Bericht door driver » dinsdag 09 april 2013, 20:47

mai mi tang schreef:De hond is nog steeds héél erg blij, dat we haar 10 jaar geleden alweer...

als puppy hebben meegesmokkeld in het vliegtuig :thumbsup: Zij is gesteriliseerd :oops:

En deze gestoffeerde frikadel heeft hier bij ons een héél bruin leven als huisterrorist :lol:
meegesmokkeld....dat kan een leuk topic worden misschien ?
En beter een hond als huis terrorist dan een vrouw :mrgreen:
gr driver

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: Woning in Bangkok te koop

#28 Bericht door mai mi tang » dinsdag 09 april 2013, 21:08

Afbeelding

't Is hier bij ons thuis een broedplaats voor terrorisme :roll:
Alweer een topic ondergesneeuwd Arie :lol: :lol: :lol:
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Woning in Bangkok te koop

#29 Bericht door driver » dinsdag 09 april 2013, 22:16

Laat maar onder sneeuwen hoor dat gebeurt in zoveel topics en terugkomend op het topic :

Als je het huis koopt van Ruudthai heb je van ondersneeuwen geen last :mrgreen:

gr driver of Arie dat kan ook .

maverick62
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 128
Lid geworden op: donderdag 15 september 2011, 21:38

Re: Woning in Bangkok te koop

#30 Bericht door maverick62 » dinsdag 09 april 2013, 23:36

driver schreef:Laat maar onder sneeuwen hoor dat gebeurt in zoveel topics en terugkomend op het topic :

Als je het huis koopt van Ruudthai heb je van ondersneeuwen geen last :mrgreen:

gr driver of Arie dat kan ook .

En dat is weer on topic :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”