Huis te koop, 2 storey

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
jum8999
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 07 januari 2012, 08:37

Huis te koop, 2 storey

#1 Bericht door jum8999 » dinsdag 09 april 2013, 07:56

Inmiddels enkele bezichtigingen gepland.
Indien nog te koop plaats ik de advertentie weer.

M vr gr
Laatst gewijzigd door jum8999 op zaterdag 20 april 2013, 03:11, 4 keer totaal gewijzigd.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#2 Bericht door Henk Korat » dinsdag 09 april 2013, 14:56

Foto's en een locatie aanduiding via Google Earth zouden, denk ik, handig zijn. [8) [8)
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#3 Bericht door stevenl » woensdag 10 april 2013, 03:54

Henk Korat schreef:Foto's en een locatie aanduiding via Google Earth zouden, denk ik, handig zijn. [8) [8)
Meer informatie? stuur mij gerust even een pb.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#4 Bericht door driver » woensdag 10 april 2013, 07:28

stevenl schreef:
Henk Korat schreef:Foto's en een locatie aanduiding via Google Earth zouden, denk ik, handig zijn. [8) [8)
Meer informatie? stuur mij gerust even een pb.
Een pb kan maar als ik een huis te koop zou hebben plaatste ik net als Ruud een link of zet net als Pieter wat fotoos op het forum.
Als je hier fotoos plaatst kun je er reacties op krijgen uiteraard dat weerhoudt de verkoper er misschien van om hier fotoos te posten ?

gr driver

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#5 Bericht door stevenl » woensdag 10 april 2013, 07:42

Misschien wil de verkoper graag meer persoonlijke informatie geven aan potentieel geinteresseerden.

Ik kan me best voorstellen dat iemand de advertentie basic houdt in het eerste stadium van de verkoop. Dat anderen het anders zouden doen is een andere kwestie.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#6 Bericht door driver » woensdag 10 april 2013, 07:48

Daarom geven/hebben we ook allemaal een mening wat wij zouden doen of niet zouden doen maar de verkoper in deze bepaalt uiteindelijk zelf hoe hij het doet en dat is nu nog per pm ;)

gr driver

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#7 Bericht door RuudThai » woensdag 10 april 2013, 08:10

Ik zie zelf altijd graag wat voor vlees ik in de kuip heb en daarom heb ik zo uitgebreid mogelijke informatie geplaatst op PropertySold. Ik had overigens wel 24 foto's mogen plaatsen maar 6 vond ik wel genoeg. Dat geeft voldoende indruk volgens mij.
Verkooptechnisch lijkt het mij ook gewoon beter om met je product duidelijk voor de dag te komen.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#8 Bericht door Henk Korat » woensdag 10 april 2013, 08:15

RuudThai schreef:Ik zie zelf altijd graag wat voor vlees ik in de kuip heb en daarom heb ik zo uitgebreid mogelijke informatie geplaatst op PropertySold. Ik had overigens wel 24 foto's mogen plaatsen maar 6 vond ik wel genoeg. Dat geeft voldoende indruk volgens mij.
Verkooptechnisch lijkt het mij ook gewoon beter om met je product duidelijk voor de dag te komen.
Ik geef je groot gelijk Ruud. Je moet het huis wel durven verkopen om het te kunnen verkopen.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

jum8999
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 07 januari 2012, 08:37

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#9 Bericht door jum8999 » woensdag 10 april 2013, 10:16

stevenl schreef:Misschien wil de verkoper graag meer persoonlijke informatie geven aan potentieel geinteresseerden.

Ik kan me best voorstellen dat iemand de advertentie basic houdt in het eerste stadium van de verkoop. Dat anderen het anders zouden doen is een andere kwestie.

Steven, je hebt het helemaal bij het rechte eind :thumbsup:

jum8999
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 07 januari 2012, 08:37

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#10 Bericht door jum8999 » woensdag 10 april 2013, 10:22

driver schreef:Daarom geven/hebben we ook allemaal een mening wat wij zouden doen of niet zouden doen maar de verkoper in deze bepaalt uiteindelijk zelf hoe hij het doet en dat is nu nog per pm ;)

gr driver
Ik zal even een korte reactie geven, ergens in mengen ga ik niet doen, want zoveel mensen, zoveel meningen vind ik en dan kan het lang doorgaan ,1 topic over van alles en nog wat, woordkeuze, woordspelling, locatie niet goed, dakpannen niet mooi etc etc, daar heb ik helaas geen tijd voor.

Driver; een pm heb ik nog niet ontvangen, echter dat er veel gereageerd gaat worden op het bericht zoals deze er nu staat, en waarom er geen foto's bij staan, geen locatieaanduiding, niet de juiste manier is, wat men er van vind , etc.....dat is me reeds al duidelijk.
Geeft niets, ik denk dat dit normaal is op een forum, meestal aan het einde van een topic gaat het over heel iets anders dan wat de adverteerder eigenlijk op doelde.....ach hoort erbij.

Terug naar topic, inderdaad, als men daadwerkelijk interesse heeft, altijd welkom per mail of pb wat meer info op te vragen incl foto's, google earth aanduiding en alles erbij, dat is geen punt.
Uiteraard wel potentiele kopers, dat zou wel prettig zijn.
Bezichtigen na afspraak is uiteraard ook geen enkel probleem.
Laatst gewijzigd door jum8999 op woensdag 10 april 2013, 10:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#11 Bericht door RuudThai » woensdag 10 april 2013, 10:23

jum8999 schreef:
stevenl schreef:Misschien wil de verkoper graag meer persoonlijke informatie geven aan potentieel geinteresseerden.

Ik kan me best voorstellen dat iemand de advertentie basic houdt in het eerste stadium van de verkoop. Dat anderen het anders zouden doen is een andere kwestie.

Steven, je hebt het helemaal bij het rechte eind :thumbsup:
Waarom zet je dan wel een advertentie op Bahtsold zonder hier de link te geven? :o

jum8999
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 07 januari 2012, 08:37

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#12 Bericht door jum8999 » woensdag 10 april 2013, 10:28

RuudThai schreef:
jum8999 schreef:
stevenl schreef:Misschien wil de verkoper graag meer persoonlijke informatie geven aan potentieel geinteresseerden.

Ik kan me best voorstellen dat iemand de advertentie basic houdt in het eerste stadium van de verkoop. Dat anderen het anders zouden doen is een andere kwestie.

Steven, je hebt het helemaal bij het rechte eind :thumbsup:
Waarom zet je dan wel een advertentie op Bahtsold zonder hier de link te geven? :o
Steven , zou jij die misschien even kunnen plaatsen voor mij? daar ben ik namelijk niet zo bedreven in, dankjewel!

jum8999
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 07 januari 2012, 08:37

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#13 Bericht door jum8999 » woensdag 10 april 2013, 10:34

RuudThai schreef:
jum8999 schreef:
stevenl schreef:Misschien wil de verkoper graag meer persoonlijke informatie geven aan potentieel geinteresseerden.

Ik kan me best voorstellen dat iemand de advertentie basic houdt in het eerste stadium van de verkoop. Dat anderen het anders zouden doen is een andere kwestie.

Steven, je hebt het helemaal bij het rechte eind :thumbsup:
Waarom zet je dan wel een advertentie op Bahtsold zonder hier de link te geven? :o

Steven, hier houd ik het basic omdat je op een forum direct op een bericht kan reageren, dat zie je nu wel weer..
Op Bahtsold heb je dat niet, daar zie je een adv, foto,s erbij, en dan kun je de adverteerder een bericht sturen dat je interesse hebt of meer wil weten bijvoorbeeld.
Op dit forum kan men , indien interesse, mij een PM sturen, graag zelfs, krijgt men netjes alle relevante info.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#14 Bericht door ron » woensdag 10 april 2013, 10:38

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Huis te koop, Chiangrai, 2 storey

#15 Bericht door stevenl » woensdag 10 april 2013, 10:43

jum8999 schreef:
RuudThai schreef:
jum8999 schreef:

Steven, je hebt het helemaal bij het rechte eind :thumbsup:
Waarom zet je dan wel een advertentie op Bahtsold zonder hier de link te geven? :o

Steven, hier houd ik het basic omdat je op een forum direct op een bericht kan reageren, dat zie je nu wel weer..
Op Bahtsold heb je dat niet, daar zie je een adv, foto,s erbij, en dan kun je de adverteerder een bericht sturen dat je interesse hebt of meer wil weten bijvoorbeeld.
Op dit forum kan men , indien interesse, mij een PM sturen, graag zelfs, krijgt men netjes alle relevante info.
Je bedoelt Ruud neem ik aan in plaats van Steven.

Ieder maakt zijn keuzes, en de keuze is aan jou. De typisch Nederlandse gewoonte om alles wat iemand doet beter te weten komt me soms de oren uit, vandaar mijn reactie.
Laat mensen gewoon in hun waarde en dingen doen op de manier die hun goeddunkt.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”