Kanchanaburi

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tanya
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: maandag 07 januari 2013, 11:07

Kanchanaburi

#1 Bericht door Tanya » zaterdag 02 februari 2013, 14:53

Hoi,

heeft er iemand een betrouwbare map (online) van Kanchanaburi. Ik heb namelijk enkele mappen gezien en de plaats van bv Hellfirepass Museum en Elephant Village ligt op verschillende locaties.

Alvast bedankt!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Kanchanaburi

#2 Bericht door ron » zaterdag 02 februari 2013, 15:27

"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Kanchanaburi

#3 Bericht door nbreeker » maandag 04 februari 2013, 12:27

Tanya schreef:Hoi,

heeft er iemand een betrouwbare map (online) van Kanchanaburi. Ik heb namelijk enkele mappen gezien en de plaats van bv Hellfirepass Museum en Elephant Village ligt op verschillende locaties.

Alvast bedankt!
Nu ik heb ook gekeken online en ik vind die kaarten niet erg duidelijk,ik ben er nu zo'n 10 keer geweest dus ik kan het nu blindelings vinden maar online moet ik ook zoeken en kom er niet altijd uit.
Als je in Thialand bent is het beste om in een boekenzaak de "Roadway Thailand Atlas" te kopen kost 199 bath en staan alle wegen in ,in het engels en ook kaarten van plaatsen oa kanchanaburi.Mocht ik je ergens mee kunnen helpen bv over de Hellfirepass,en de vertrek plaats van de trein Namtok,en Say yok met z'n elephanten village laat je me het maar weten.
Nick Breeker.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Plaats reactie

Terug naar “Steden”