Klaar met de inburgering

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Klaar met de inburgering

#31 Bericht door driver » zaterdag 29 december 2012, 09:56

serpay schreef:
driver schreef:
jomel17 schreef:Denk ik ook, er wordt nog veel onderwezen wat totaal geen nut heeft.
Bijvoorbeeld hoe een strippenkaart werkt, zorg en huurtoeslag.... enzovoort [|(
Klopt...ik heb inmiddels wat leervoorbeelden gezien en vindt het ronduit belachelijk dat ze het moeten leren.Maar ja...dit is Nederland , leuker kunnen we het voor onze binnenkomende en zeker niet welkome gasten van buiten de EU niet maken wel moeilijker.

Ik maak me niet druk, lukt het Suk niet vertrekken we fijn naar elders in Europa of erbuiten maar momenteel geniet mijn persoonlijke voorkeur Hongarije of Roemenie en vlgs recente info moet dat voor Suk ook haalbaar zijn zonder moeilijk inburgeringsdgedoe etc.

gr driver
Ik heb het al een keer tegen je gezegt duitsland.
Je bent er echt welkom en doen er alles aan om het jouw en je vrouw naar jullie zin te maken.
En de kosten voor je vrouw zijn maar een schijntje met wat je voor nederland betaald.
En school dit is op vrijwillige basis kosten €120.- per modul van 200 uur.
Heb het hier met dao zeer goed naar mijn zin en dao vind het heel leuk in duitsland
Maar vooral mooier bergen en natuur.
Klopt Serpay, maar als ik hier weg zou gaan moet ik leven van minder lees aardig weinig geld en dan wordt Duitsland te duur voor me denk ik vandaar mijn keus naar landen waar goedkoop leven en wonen mogelijk is.
Duitsland bevalt me ook altijd wel als ik er ben maar ik ben bang dat ik daar financieel fiks onderuit ga in de toekomst.

gr driver

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”