hotel advies koh chang

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
robje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 25 februari 2012, 10:58

hotel advies koh chang

#1 Bericht door robje » zondag 26 februari 2012, 13:47

Hallo Allemaal, ik ben nieuw hier op het forum, dit is mijn eerste post :roll: Ik ben al meerdere keren naar Thailand geweest, maar nog nooit naar Koh Chang. Komende vakantie wil ik die kant op, nu zou ik graag tips/advies krijgen voor een goed hotel. Veel eisen heb ik niet, wat ik belangrijk vind is dat de locatie goed is, en het moet niet te duur zijn.. ongeveer 1000 bath, dichtbij het strand (dat zal niet zo moeilijk zijn denk ik :lol: ) vermaak, barretjes en restaurantjes lopend te bereiken. Ik hoop dat er forum leden zijn die mij veder kunnen helpen, alvast bedankt!

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: hotel advies koh chang

#2 Bericht door carpediem » zondag 26 februari 2012, 14:17

Hier logeer ik altijd in het hotel gedeelte. Over de prijs is te onderhandelen. 1000 baht is een goede prijs voor hotel kamer.
Even verderop is aan het strand restaurantje voor het ontbijt.
Is 10 minuten wandelen van centrum dorp. Wat mij betreft het gezelligste dorp en midden op het eiland.
En dan nog de Mojito lounge en bar van Jasper

.http://www.ikohchang.com/kaibaebeachgrandville.htm
pluk de dag (carpediem)

robje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 25 februari 2012, 10:58

Re: hotel advies koh chang

#3 Bericht door robje » maandag 27 februari 2012, 12:09

carpediem schreef:Hier logeer ik altijd in het hotel gedeelte. Over de prijs is te onderhandelen. 1000 baht is een goede prijs voor hotel kamer.
Even verderop is aan het strand restaurantje voor het ontbijt.
Is 10 minuten wandelen van centrum dorp. Wat mij betreft het gezelligste dorp en midden op het eiland.
En dan nog de Mojito lounge en bar van Jasper

.http://www.ikohchang.com/kaibaebeachgrandville.htm

Bedankt voor de tip, hotel ziet er prima uit! Meer tips blijven welkom. Ik vind 1 restaurant voor het ontbijt een beetje te beperkt, en 10 minuten wandelen naar het centrum al behoorlijk ver. Begrijp me niet verkeerd, ik reis alleen en vind het fijn als er een beetje aanspraak, en vermaak in de buurt is. Het liefst zit ik dus in het centrum zelf, of 1 minuut lopen ;) Zelf dacht ik aan White Sand Beach, ik lees dat dat de drukste plek op Koh Chang is, waarom vind jij Kai Bea Beach leuker, wat zijn de voordelen? Ik lees het graag, alvast bedankt weer.

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

Re: hotel advies koh chang

#4 Bericht door Inge » maandag 27 februari 2012, 14:39

op White sand beach zit Bamboo resort , met bungalows op het strand. Er zitten er een stuk of 4 verhuurders op een rij, je kunt er ook een bingalow met grote veranda huren die ze normaal in de weekenden aan hele families verhuren.

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”