Apple

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Apple

#301 Bericht door sunbird » zondag 08 april 2012, 10:09

elst99 schreef:Ik heb geen oordeel, maar het is een gegeven, dat er hele jonge meiden zich laten prostitueren, voor het allernieuwste mobieltje.
Of denk je dat ze die bij 7eleven bij de noodlesoep krijgen?
Ik Ben blij met m'n IPad, maar zo lyrisch als jij, is ook een beetje te, dan druk ik me nog voorzichtig uit.
van mij een 10 met griffel :thumbsup: ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Apple

#302 Bericht door sunbird » zondag 08 april 2012, 10:35

Jim schreef:
sunbird schreef:
Jim schreef:sunbird, je vereenzelfigt jezelf teveel met het merk apple.
Goed idee nietwaar ;)
ik vind het eigenlijk een beetje eng, zeker gezien je leeftijd.
als je nou een impulsieve tiener zou zijn, ok, maar aangezien ik met mijn 43 jaar een 'broekie' voor je ben, moet jij toch zeker ergens in de 60 zitten.
Mag ook 74 zijn :o
Ik moet toegeven in woord ben je goed, maar kennis ? aai daar mankeert nog al wat aan, geeft niet hoor :Whistle: dat komt mettertijd.
Fysiek durf ik je ook nog wel uit te dagen :lol:
ehhhh. eens kijken....... halve marathon ? of 10 km zwemmen? nou tja laten we gewoon een free dive doen van 30 meter !
Of als dat te moeilijk is, omhoog, met vrije val vanaf 12000 voet ? (kan in Thailand)
Kijk eens naar het topic " Titel: Offshore diving/Sportdiving..(My Story)" misschien nog wat te leren, en ik ben nog maar begonnen ;)
Jim, Maybe ben je iemand die er zijn mag ,maar pas op wat je schrijft voor dat je de wetenschap hebt
[|)

Ps. ik rook niet en mij longvolume is nu.. op mijn leeftijd 7,6 liter :thumbsup:
Afbeelding

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Apple

#303 Bericht door Jeanette » zondag 08 april 2012, 10:39

In tegenstelling tot alle vorige schrijvers kan ik me heel goed inleven bij het afstaan van een nier voor geld al zou ik het zelf nooit doen. Als je arm bent geweest ken je de uitzichtloosheid van het geldgebrek. Waarschijnlijk was 'een ipod' het eerste wat bij die chinesche jongen opkwam maar ik denk niet dat hij daar die €26.000,- in z'n geheel aan wilde besteden. Met 17 jaar wil je er zo graag bij horen.

volgens de Volkskrant van vandaag:
AMSTERDAM Steeds meer mensen proberen in Nederland een nier te verkopen via internet. Dat zegt hoogleraar transplantatiegeneeskunde Andries Hoitsma van het UMC St Radboud. 'Een paar jaar geleden was dat not done. Maar als je nu even googelt, heb je er zo vijf te pakken.'
Zijn ziekenhuis krijgt geregeld telefoontjes van mensen die hun nier te koop aanbieden, stelt Hoitsma. 'Wij zeggen altijd nee. Het is hier verboden. Bovendien: als je als arts hieraan meewerkt, word je uit je beroep gezet.' Toch weet hij dat er ook in Nederland soms wordt betaald. 'Soms horen we van ruzie tussen familieleden, omdat iemand beloofd had te betalen maar dat niet heeft gedaan
Maar van mij zul je niet rijk(er) worden Sunbird, ik heb tot nu toe nog geen onoverkomelijke neiging gevoeld om welke I-apple dan ook aan te schaffen. :giggle3:

[|)

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Apple

#304 Bericht door sunbird » zondag 08 april 2012, 11:16

Maar van mij zul je niet rijk(er) worden Sunbird, ik heb tot nu toe nog geen onoverkomelijke neiging gevoeld om welke I-apple dan ook aan te schaffen. :giggle3:

[|)[/quote]

Toch mijn respect Jeanette ;)
Afbeelding

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Apple

#305 Bericht door Jeanette » zondag 08 april 2012, 11:24

sunbird schreef:Maar van mij zul je niet rijk(er) worden Sunbird, ik heb tot nu toe nog geen onoverkomelijke neiging gevoeld om welke I-apple dan ook aan te schaffen. :giggle3:

[|)
Toch mijn respect Jeanette ;)[/quote]

Toch? :?: ha ha ha

Maar je verhalen lezen als de boeken van Hans Martin, ouwe vrijbuiter :mrgreen: ik mag je wel.

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Apple

#306 Bericht door sunbird » zondag 08 april 2012, 13:23

Maar je verhalen lezen als de boeken van Hans Martin, ouwe vrijbuiter :mrgreen: ik mag je wel.[/quote]

Binnenkort ga ik weer verder, ...............mag het ook jonge vrijbuiter zijn ? ;)
Happy/fijne kids/lieve vrouw/gezond , (nou tja af en toe kraakt er wat :) ) en nog steeds "het avontuur" :Whistle:
Afbeelding

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Apple

#307 Bericht door Jeanette » zondag 08 april 2012, 13:49

Afbeelding



:D

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Apple

#308 Bericht door joepattaya » maandag 09 april 2012, 01:56

sunbird schreef: Mag ook 74 zijn :o
Ik moet toegeven in woord ben je goed, maar kennis ? aai daar mankeert nog al wat aan, geeft niet hoor :Whistle: dat komt mettertijd.
Fysiek durf ik je ook nog wel uit te dagen :lol:
ehhhh. eens kijken....... halve marathon ? of 10 km zwemmen? nou tja laten we gewoon een free dive doen van 30 meter !
Of als dat te moeilijk is, omhoog, met vrije val vanaf 12000 voet ? (kan in Thailand)
Kijk eens naar het topic " Titel: Offshore diving/Sportdiving..(My Story)" misschien nog wat te leren, en ik ben nog maar begonnen ;)
Jim, Maybe ben je iemand die er zijn mag ,maar pas op wat je schrijft voor dat je de wetenschap hebt
[|)

Ps. ik rook niet en mij longvolume is nu.. op mijn leeftijd 7,6 liter :thumbsup:
Sunbird, zegt er nooit iemand tegen je: "Wordt eens volwassen jongen!"
Je hebt schijnbaar het lijf en de geest van een 18 jarige en je praat als zodanig.
Ga eens met je tijd mee man.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Apple

#309 Bericht door Jim » maandag 09 april 2012, 01:58

sunbird schreef: Mag ook 74 zijn :o
Ik moet toegeven in woord ben je goed, maar kennis ? aai daar mankeert nog al wat aan, geeft niet hoor :Whistle: dat komt mettertijd.
als je er dan ook nog bij vertelt waar het met mijn kennis de mist in gaat en vertelt hoe het dan wel is of moet.. dan komen we nog ergens :P
alleen maar roepen dat ik niets weet zet geen zoden aan de dijk.
Fysiek durf ik je ook nog wel uit te dagen :lol:
ehhhh. eens kijken....... halve marathon ? of 10 km zwemmen? nou tja laten we gewoon een free dive doen van 30 meter !
Of als dat te moeilijk is, omhoog, met vrije val vanaf 12000 voet ? (kan in Thailand)
mja, lijkt me niet verstandig en ik vraag me af waarom je jezelf zo nodig moet bewijzen :giggle:
maar mocht je in de buurt zijn.. tegen een potje squashen kan ik nooit nee zeggen ;)
Kijk eens naar het topic " Titel: Offshore diving/Sportdiving..(My Story)" misschien nog wat te leren, en ik ben nog maar begonnen ;)
niet helemaal mijn hobby.
Jim, Maybe ben je iemand die er zijn mag ,maar pas op wat je schrijft voor dat je de wetenschap hebt
[|)
lees 's wat van de bijna 5000 posts van moij hier op het forum.
zal je vast wel iets positiefs in kunnen vinden :)
Ps. ik rook niet en mij longvolume is nu.. op mijn leeftijd 7,6 liter :thumbsup:
ik hoop dat je nog lang van die goede conditie mag genieten (niet sarcastisch bedoeld).
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Apple

#310 Bericht door sunbird » maandag 09 april 2012, 07:56

[quote="Jim"][quote="sunbird"]
[quote]F
mja, lijkt me niet verstandig en ik vraag me af waarom je jezelf zo nodig moet bewijzen :giggle:
maar mocht je in de buurt zijn.. tegen een potje squashen kan ik nooit nee zeggen ;)[quote

Das jammer ik moet wel nee zeggen als het nou badminton was ;)
Trouwens ik heb mij al bewezen, je kan je beter afvragen met bijna 5000 posts wie zich moet bewijzen :cry:

Wat ik gelezen heb het meeste is flauwekul, gel**
Wil je echt wat weten dan kun lezers beter naar ThaiVisa :thumbsup:
verder je mag weer het laatste woord hebben voor mij ga je in de "hoek" :neus:
Afbeelding

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Apple

#311 Bericht door sunbird » dinsdag 10 april 2012, 02:37

Kent u Instagram?



Het is een iPhone app waarmee je foto’s maakt, bewerkt en deelt. Je kunt het vergelijken met Twitter alleen gebruik je in plaats van 140 tekens slechts één beeld. 
Net als Twitter werkt Instagram met hashtags zodat je snel en eenvoudig op jouw favoriete onderwerp kunt zoeken en gelijkgestemden kunt vinden. Ook op Instagram kun je door middel van geotagging je locatie toevoegen.

Dat niet iedereen een prof fotograaf is weten ze bij Instagram ook. Daarom heb je nadat je een foto gemaakt hebt keuze uit kant-en-klare filters die dit feit camoufleren. Zo kun jij alsnog een mooi kiekje delen met de wereld, zowel via Instagram zelf als via Twitter, Facebook of Flickr. Een kind kan de was doen.

Het is gratis

Afbeelding
Instagram-Android

U vindt het hier

http://itunes.apple.com/nl/app/instagra ... 01252?mt=8

voor Android:
https://play.google.com/store/apps/deta ... am.android

Je kunt natuurlijk ook Magic Hour gebruiken ;)
Afbeelding

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Apple

#312 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 10 april 2012, 13:56

Je hebt tegenwoordig zelfs al de i-Bake, en dat is geen grap.

http://www.pelgrim.nl/ibake
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
sunbird
Expat
Expat
Berichten: 582
Lid geworden op: dinsdag 10 augustus 2010, 06:07
Locatie: Mahasarakham

Re: Apple

#313 Bericht door sunbird » woensdag 11 april 2012, 10:48

Als u toch nog overweegt om de Nieuwe iPad te kopen (ipad3) ;)
(Ze zijn ook verkrijgbaar in Thailand)
Kijk eens bij A.O.B. mobile in BKK
http://aobmobile.net/
Mobiel 089-2929290

voor 16 GB met wifi betaald u 16.600 baht ( dat is toch een stuk goedkoper dan in Apple store) :o


Meestal hoef je geen 3 of 4 G te hebben. ( weer 100 euro duurder)

in Thailand is 16GB +4G , 21,200 baht
(verzenden in Thailand met EMS 200 baht)

Als je je Wifi niet kunt gebruiken overweeg dan een Mifi , je bent dan veel goedkoper uit
bv. met een mifi router Huawei E 560
Afbeelding

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Apple

#314 Bericht door prajak » woensdag 11 april 2012, 17:38

Ik heb van een NL-er twee disks gekregen met een pak E-boeken.....honderden maar die kunnen niet in de desktop met Windows worden gestopt. Wel een kopie maken maar niet 'afdraaien'...

Daar moet iets als E-book reader (???) voor komen maar die dingen hebben zo'n klein scherm.... Kosten een paar k baht...

Is er in het Apple aanbod iets wat ik kan kopen, en kun je daar een groter scherm aanhangen ? Want mijn ogen zijn op leesafstand heel slecht, plus 4 en afnemend......

Maar in het verkeer kan ik zonder bril; heet dat bijziend ? Kijk, dat weet ik wel. Maar het hele Apple gebeuren heb ik gemist....

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Apple

#315 Bericht door Gardensafari » woensdag 11 april 2012, 18:34

Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”