Thailand drugsleverancier

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Thailand drugsleverancier

#16 Bericht door driver » zondag 20 november 2011, 15:26

prajak schreef:De overheid leest hier mee maar op steekwoorden. En de steekwoorden moeten passen in die enorme lijst verboden woorden anders gaat er geen rood lampje aan. Daarom zetten we hier zo min mogelijk namen. Maar zolang je niet verder gaat dan de kommentaren in de Engelstalige pers, en die gaan heel ver zelfs onder censuur, loop je geen risico. En loopt het forum geen risico. De bangmakerij is niet nodig bij de teksten die ik hier aantref.

Er is ineens een stuk weg hier. Er leest nog iemand mee.....en ik weet wie.
Pffff....zit ik net een verhaal te tikken en te plaatsen worden er tussentijds weer berichten weggehaald en dus mijn bijdrage ook maar weer weggehaald :cry:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Thailand drugsleverancier

#17 Bericht door prajak » zondag 20 november 2011, 15:29

Meneer Driver, als de lokale normen en waarden nu eens dit gaan voorschrijven voor ons als farang:

Boven 49 ongehuwd; 5 miljoen in de bank, of 2 miljoen inkomen, geen combinatie mogelijk.
Boven 49 gehuwd; 3 miljoen in de bank, of 1 miljoen inkomen, geen combinatie mogelijk.
Alle groepen: tenminste 1 miljoen hier besteden per jaar en dat kunnen aantonen.

Alle bedragen in THB......

Heb je dan nog steeds geen belangstelling voor wat hier leeft ? Snap ik; dan kom je niet eens binnen.....

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Thailand drugsleverancier

#18 Bericht door Jim » zondag 20 november 2011, 15:53

prajak schreef: Alle groepen: tenminste 1 miljoen hier besteden per jaar en dat kunnen aantonen.
beetje belachelijke eis.
dat is ruim 10x modaal.
zo meteen gaan ze ook nog voor je bepalen waaraan je het besteed?

van mijn part verhogen ze het naar 10 miljoen per jaar.
ik heb toch al geen zin in het voortdurende visum gezeur of dat je jezelf om de 3 maanden mag melden als een of andere crimineel.

ik slijt m'n versleten dagen wel in zuid europa waar je nu ook voor een habbekrats een huis koopt (wat dan ook nog echt van jou is), waar het ook lekker weer is en waar je ook nog 's gewoon verzekerd bent :thumbsup:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Thailand drugsleverancier

#19 Bericht door prajak » zondag 20 november 2011, 16:00

Jim, er staat "als"..... Gechargeerd als reactie op........

Maar toch, zonder je bang te willen maken. Ik krijg steeds meer de indruk dat ook wij 49+-ers meer en meer in de kijker staan van de autoriteiten. Kijk, de kortblijvers hebben ze aardig in de tang, de 15 dagen regel, de 90 dagen regel, de weigering reeksen van T visums af te geven, dat zit wel dicht.

Maar van ons (semi-)ouwetjes denken ze nog steeds dat we een geldspuugkoe in huis hebben of een geldboom in de tuin EN dat we daarnaast, samen met onze houten poot, kunstheup, glazen oog, hoorapparaat, rollator of rolstoel, ik vergeet het kunstgebit, eerzame beroepen van de Thais afpikken zoals duikinstructeur en uitsmijter. En dat moet er een keer uit.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Thailand drugsleverancier

#20 Bericht door RuudThai » zondag 20 november 2011, 17:03

Volgens mij hoort deze pagina 2 heel ergens anders, er staan ineens allerlei visadingen in.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Thailand drugsleverancier

#21 Bericht door prajak » zondag 20 november 2011, 17:37

Nee Ruudthai, er is wat weggehaald vanwege ... weet ik veel... maar het zal wel nodig geweest zijn geacht geworden..... Het is trouwens bedtijd.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Thailand drugsleverancier

#22 Bericht door driver » zondag 20 november 2011, 17:47

prajak schreef:Meneer Driver, als de lokale normen en waarden nu eens dit gaan voorschrijven voor ons als farang:

Boven 49 ongehuwd; 5 miljoen in de bank, of 2 miljoen inkomen, geen combinatie mogelijk.
Boven 49 gehuwd; 3 miljoen in de bank, of 1 miljoen inkomen, geen combinatie mogelijk.
Alle groepen: tenminste 1 miljoen hier besteden per jaar en dat kunnen aantonen.

Alle bedragen in THB......

Heb je dan nog steeds geen belangstelling voor wat hier leeft ? Snap ik; dan kom je niet eens binnen.....
Met jouw voorbeelden kom ik tzt wel binnen denk ik behalve dat 1 miljoen besteden per jaar dat is 25000 euro toch ?..das belachelijk om dat op te maken per jaar daar begin ik niet aan maar als ze dit zouden eisen blijft er m.i en komt er m.i amper nog een buitenlander meer ri Thailand om daar te blijven zoals o.a jij en vele anderen.

Maar ik maak me echt nergens druk om want ik vertrek net zo makkelijk ri bijv Cambodja tzt of een ander land waar dan ook in Azie of Europa of..of..en Suk. doet daar ook niet echt moeijlijk over begrijp ik.
Jij hebt mijn weggehaalde reactie nog meegekregen denk ik dan las je ook dat ik me verwonder over het feit dat expats in Thailand zich overal zo druk over maken in een land waar ze te gast zijn en nooit enige inspraak zullen krijgen over bijv het onderwerp waar dit topic mee is gestart.

Mijn idee is dan ook ; leef lekker je eigen leven in Thailand, bemoei je niet met Thaise aangelegenheden waar je toch niks aan verandert en maak je er niet te druk om en je leeft nog lang en gelukkig hoop ik voor iedereen .

mvg driver

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Thailand drugsleverancier

#23 Bericht door prajak » maandag 21 november 2011, 07:22

We krijgen pas inspraak als we vertrekken.... Nee, men zal zijn best doen de balans te vinden tussen ons houden en ons uitkleden...en tot nu toe lukt het prima ! Ik leef van een 15 k euro per jaar en leef er goed van met vrouw en nu ook met kleinzoon. En mijn inkomen is hoger dus ik kan nog wat opzij leggen, tja, hoe klinkt dat tegenwoordig: "voor later...". Een mango voor de dorst, zeg maar.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Thailand drugsleverancier

#24 Bericht door driver » maandag 21 november 2011, 21:32

prajak schreef:We krijgen pas inspraak als we vertrekken.... Nee, men zal zijn best doen de balans te vinden tussen ons houden en ons uitkleden...en tot nu toe lukt het prima ! Ik leef van een 15 k euro per jaar en leef er goed van met vrouw en nu ook met kleinzoon. En mijn inkomen is hoger dus ik kan nog wat opzij leggen, tja, hoe klinkt dat tegenwoordig: "voor later...". Een mango voor de dorst, zeg maar.
We dwalen af van het onderwerp maar ja dat gebeurt wel vaker dus reactie op jou reactie is dan ook ...15k euro kan ik even niet thuisbrengen zo vlug maar dat mangootje voor de dorst is zeker iets waar ik al jaren mee bezig ben gezien het feit dat ik 0,0 pensioen opbouw en dus tzt alleen maar AOW zal ontvangen wat nu met jongere partner wel 700 euro is :clap: :worshippy: daar kunnen we wel wat mee doen tzt als dat zo blijft :cheesy:

Inspraak hoef ik nergens als ik naar een ander land vertrek , ik redt me wel hoop ik en als de overheid aldaar te moeilijk gaat doen ben ik zo weer weg zeker in een land waar 80 % bijna niks te makken heeft dan moeten ze mij geen achterlijke financiele verplichtingen gaan opleggen want dan besteed ik mijn geld wel ergens anders waar ik wel welkom ben zonder veel gedoe over visa runs en banksaldoos etc. De wereld is groot zat dus ergens vindt ik m,n plekje wel tzt denk ik en misschien is dat wel gewoon in Holland wie zal het zeggen.

Terugkomend op dit topic...ze zoeken het maar uit ik heb daar verder geen mening over en kan er ook weinig over zeggen dus ik zwijg bij deze .

mvg driver

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”