Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dennis118
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2010, 13:04

Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#1 Bericht door dennis118 » woensdag 06 juli 2011, 17:33

Hallo Allemaal,

In september vliegen wij naar Thailand alwaar we verschillende plaatsen zullen aandoen.
Nu hebben we via de website Booking.com gereserveerd bij het Talkoo Beach Resort in Nakhon si Thammarat. Zijn er mensen die hier wel eens zijn geweest of dit resort kennen?

Ik heb al een aantal maal een email naar ze gestuurd, maar krijg geen reactie terug. Ik wil niet her risico lopen dat ik daar dalijk aan kom en dat het resort niet blijkt te bestaan.

alle info is welkom
gr
Dennis

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#2 Bericht door Mart » woensdag 06 juli 2011, 17:45

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#3 Bericht door elst99 » woensdag 06 juli 2011, 20:59

Ben er wel geweest, zou toch de andere kant kiezen, In Nakhon si Thammarat is veel regen en het is er onrustig i.v.m. de Molims in het zuiden.
Het resort ken ik niet we hadden er vrienden wonen, maar die zijn weer terug in Hua Hin nu, mede door de onrustige situatie daar.
Kan me voorstellen dat je dat niet opzoekt.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#4 Bericht door Akang » donderdag 07 juli 2011, 02:03

Mijn man komt uit Nakhon en gaan er een paar keer per jaar naartoe, voor de onrust hoef je het niet te laten en daarbij hebben ze het niet op toeristen gemunt.
[In resorts zit je dus wel goed.]

Je kunt het resort wellicht even bellen: 001-800-12-0666628 (Thailand Toll Free) +1-817-524-0058 (From overseas)

Succes!
Even the longest journey starts with the first step...

dennis118
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2010, 13:04

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#5 Bericht door dennis118 » vrijdag 08 juli 2011, 10:20

het resort ligt in Khanom aan de kust (tegenover Koh Samui) in de buurt van Surat thani.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#6 Bericht door Pieter » vrijdag 08 juli 2011, 10:52

elst99 schreef:Ben er wel geweest, zou toch de andere kant kiezen, In Nakhon si Thammarat is veel regen en het is er onrustig i.v.m. de Molims in het zuiden.
Het resort ken ik niet we hadden er vrienden wonen, maar die zijn weer terug in Hua Hin nu, mede door de onrustige situatie daar.
Kan me voorstellen dat je dat niet opzoekt.
Wat een onzin zeg onrust daaro ???
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#7 Bericht door unforgiven » vrijdag 08 juli 2011, 10:59

Dat ligt nog wel een eind van Nakhon Si Thammarat, ben er geweest voor een nacht wel aardig. Beter in die buurt is Alongkot Resort.
En wat elst99 verteld dat is grote nonsens in deze streek zul je geen last hebben.. sowieso is het allemaal wat overtrokken.
There is only one road in life, the hard road.....

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#8 Bericht door elst99 » vrijdag 08 juli 2011, 12:47

Unforgiven, als het grote onzin is wat ik schrijf dan vraag ik me af of je er al geweest bent. Ik wel en had sinds kort er vrienden wonen, waarom zijn die weg getrokken ondanks dat ze er een leuk huis hadden? Nu zul je als toerist daar volgens Akang in je resort er niet veel van merken, ok. Maar is het dan zo leuk om daar je vakantie door te brengen.
Lees het bericht van de Ambassade waar Mart naar verwijst! Geef geen kommentaar waar je niets van af weet of misschien nog nooit geweest ben! Dat geldt ook voor Pieter!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#9 Bericht door Akang » vrijdag 08 juli 2011, 14:41

Niemand zegt dat er geen onrust is en het verhaal is wel bekend en krijgt [helaas] niet veel aandacht [meer] in de media.
Maar het betreft hier echt een kleine minderheid en dat men name aan de grens streek.

Ik kom al jaren in Nakhon, hebben familie in heel Nakhon Si tHammarat en kan toch echt met een beetje kennis van zaken wel stellen dat dit niet DE probleem provincie is en dat je er niet met granaten en machinegeweren bestookt wordt.
Er hangt ook geen dreigende sfeer, je kunt er als toerist gerust naartoe.

Ik zou deze streek persoonlijk niet boven aan mn must do lijstje zetten bij een bezoek aan Thailand maar dat is voor iedereen anders, je hoeft iig niet weg te blijven voor accuut dreigend gevaar [het reisadvies op de site van de ambassade vermeld deze provincie ook niet]

De Watervallen bij Tha sala zijn trouwens zeker een bezoekje waard, adembenemend! :thumbsup:
Even the longest journey starts with the first step...

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#10 Bericht door unforgiven » zondag 10 juli 2011, 10:37

elst99 schreef:Unforgiven, als het grote onzin is wat ik schrijf dan vraag ik me af of je er al geweest bent. Ik wel en had sinds kort er vrienden wonen, waarom zijn die weg getrokken ondanks dat ze er een leuk huis hadden? Nu zul je als toerist daar volgens Akang in je resort er niet veel van merken, ok. Maar is het dan zo leuk om daar je vakantie door te brengen.
Lees het bericht van de Ambassade waar Mart naar verwijst! Geef geen kommentaar waar je niets van af weet of misschien nog nooit geweest ben! Dat geldt ook voor Pieter!

Uiteraard ben ik daar geweest en kom er nog regelmatig anders kon ik het Alonkot niet aanbevelen..en in tegenstelling tot sommige anderen schijf ik alleen over iets waar ik wat van afweet, bijna alles dus....... :mrgreen:
Een man moet zijn grenzen kennen ....... :angel:
Zoals je kunt lezen heeft Pieter dezelfde bezwaren. Akang heeft inmiddels een bericht geschreven waar ik mij bij aansluit je kunt zonder problemen deze regio bezoeken.
There is only one road in life, the hard road.....

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#11 Bericht door elst99 » zondag 10 juli 2011, 11:18

Je schrijft zelf dat het resort in de omg. van Surat Thani ligt, dat is wel een 100 km van Nakon Si Thammarat vandaan, en onze vrienden wonen al 40 jaar in Thailand, hij had er een bedrijf en zijn vrouw een Thaise komt uit Nakon sii Thamarrat en haar familie woont er nog.
Misschien wonen ze al langer in Thailand als dat jij oud bent spreken goed Thais en dan neem ik hun advies en mede wat wij er gezien en meegemaakt hebben serieuzer als jou enorme grootspraak. Hoop dat je zo oud mag worden, maar met je alleswetende en cynische opmerkingen ben ik bang dat je dat niet red.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#12 Bericht door Akang » zondag 10 juli 2011, 12:14

Èr is nog altijd een verschil tussen ergens wonen en ergens op bezoek gaan....en mensen onnodig bang maken is ook een kunst.
Even the longest journey starts with the first step...

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#13 Bericht door elst99 » zondag 10 juli 2011, 12:24

Ik weet niet welke kant je op wilt, maar als mensen daar met vakantie naar toe willen mogen ze van mij, geen enkel probleem, heb alleen mijn ervaring van verschillende keren daar heen en dat van mensen die er jaren gewoond hebben weer gegeven.
Vorig jaar hebben we over de wegen moeten slalommen en dat is echt niet de eerste keer, dat de huizen allemaal onder water stonden en de koeien op de weg, omdat ze nog verder dan hun uiers wegzakten. En dat er in het zuiden onrust is dat weet jij ook, al zit je er 1500 km of meer vandaan.
Daar stuur je toch niet toeristen naar toe en als ze daar genoegen meenemen dan gaan ze!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#14 Bericht door Akang » zondag 10 juli 2011, 13:45

Ik weet niet of je t tegen mij hebt Elst, want het is duidelijk dat de OP naar Talkoo beach wil :Whistle:
Ik wil nergens heen, ik heb een telefoon nummer gegeven [daar hield het on topic zijn overigens ook op volgens mij :angel: ] en vervolgens wordt er begonnen over 'de situatie' in het zuiden, waarvan ik eerst nog denk dat je het over de bomaanslagen hebt maar nu gaat het ineens over het weer....

En jou ervaring is dat je er vorig jaar koeien totaan hun uiers in de modder hebt zien staan...?! Als dat alles is valt t nogal mee, een weerbericht is zo gecheckt... :thumbsup:
Even the longest journey starts with the first step...

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#15 Bericht door Pieter » zondag 10 juli 2011, 13:51

elst99 schreef:Ik weet niet welke kant je op wilt, maar als mensen daar met vakantie naar toe willen mogen ze van mij, geen enkel probleem, heb alleen mijn ervaring van verschillende keren daar heen en dat van mensen die er jaren gewoond hebben weer gegeven.
Vorig jaar hebben we over de wegen moeten slalommen en dat is echt niet de eerste keer, dat de huizen allemaal onder water stonden en de koeien op de weg, omdat ze nog verder dan hun uiers wegzakten. En dat er in het zuiden onrust is dat weet jij ook, al zit je er 1500 km of meer vandaan.
Daar stuur je toch niet toeristen naar toe en als ze daar genoegen meenemen dan gaan ze!
In Nakorn zie je meer echte Thais in 1 week dan je voor de rest van je leven in Hua Hin zal tegenkomen

daar zitten vooral wat scandinaviers en Hang bejaarden (je kent ze wel van Benidorm Basterds)

En regen of water gaat ook weet weg (stroomt naar de zee) dus nu zal het wel ok zijn.

dus verder of te wel in tegenstelling tot Hua hin ben je daar nog wel Koning Japie in Wapie Wapie land ;) :worshippy:

Pieter :angel:
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”