Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#16 Bericht door elst99 » zondag 10 juli 2011, 15:18

Ach, ieder zo zijn ervaring, ik weet niet of je er vaak geweest bent en of je met een enkel bezoekje zo kunt oordelen, maar goed! Ik zou zeker niet toeristen naar Nakhon Si Thammarat sturen! Buiten the Birdhouses en een mooie tempel is er niet veel te beleven. En voor de echte Thaien moet je naar de Isan.
Ben het met je eens dat Hua Hin in 10 jaar erg veranderd is en het toeristisch geworden is, maar als voordeel wel direkt aan het strand ligt, het op 2.5 uur van het vliegveld is en 2 uur van Bangkok, het is onze stek voor verdere reizen in Azië en zijn iedere maand ook wel een paar dagen in Bangkok.
Ach in 14 jaar heb ik in Hua Hin meer echte Thaien gezien als in Bangkok in een week. Het geeft natuurlijk wel werk voor vele Thaien uit de Isan.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#17 Bericht door unforgiven » maandag 11 juli 2011, 10:33

elst99 schreef:Je schrijft zelf dat het resort in de omg. van Surat Thani ligt, dat is wel een 100 km van Nakon Si Thammarat vandaan, en onze vrienden wonen al 40 jaar in Thailand, hij had er een bedrijf en zijn vrouw een Thaise komt uit Nakon sii Thamarrat en haar familie woont er nog.
Misschien wonen ze al langer in Thailand als dat jij oud bent spreken goed Thais en dan neem ik hun advies en mede wat wij er gezien en meegemaakt hebben serieuzer als jou enorme grootspraak. Hoop dat je zo oud mag worden, maar met je alleswetende en cynische opmerkingen ben ik bang dat je dat niet red.

Ach wie wil er nu oud worden, en ze spreken Thais wow geweldig, ben hier pas een slordige 27 jaar....mijn Chinees is geen touw aan vast te knopen :crazy:
In ieder geval is het er veilig, mensen overdrijven, periodieke overstromingen daargelaten, bovendien is het een zwaar onderschat gebied, het is er echt heel mooi!
There is only one road in life, the hard road.....

dennis118
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2010, 13:04

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#18 Bericht door dennis118 » maandag 11 juli 2011, 11:17

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik zie dat elst99 het constant heeft over de plaats Nakhon si Thammarat ( of lees ik verkeerd) heeft, zoals eerder aangegeven ligt het Resort in Khanom, dit ligt in de buurt van Surat thani en tegenover het eiland Koh Samui, dit is dus ongeveer 100 km verder dan de stad Nakhon si Thammarat. Ga ik hier dan de zelfde "problemen" tegen komen als waar Elst99 het over heeft, of is haar verhaal zoiezo een beetje overdreven ( dat maak ik namelijk op uit de reacties van andere die op dit topic gereageerd hebben)

We gaan naar Khanom toe omdat hier familie van ons woont, we willen deze graag bezoeken. Ik heb hun echter ook nooit horen klagen over gevaar oid.

@ unforgiven, ik heb de website van Alongkot inderdaad ook bekeken, is de zelfde eigenaar als van Talkoo beach, maar ik begrijp uit jou verhaal dat Talkoo dus ook goed te doen is?

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: Talkoo Beach Resort in Nakhon Si Thammarat (khanom)

#19 Bericht door Akang » maandag 11 juli 2011, 11:23

dennis118 schreef:Bedankt voor de reacties allemaal. Ik zie dat elst99 het constant heeft over de plaats Nakhon si Thammarat ( of lees ik verkeerd) heeft, zoals eerder aangegeven ligt het Resort in Khanom, dit ligt in de buurt van Surat thani en tegenover het eiland Koh Samui, dit is dus ongeveer 100 km verder dan de stad Nakhon si Thammarat. Ga ik hier dan de zelfde "problemen" tegen komen als waar Elst99 het over heeft, of is haar verhaal zoiezo een beetje overdreven ( dat maak ik namelijk op uit de reacties van andere die op dit topic gereageerd hebben)

We gaan naar Khanom toe omdat hier familie van ons woont, we willen deze graag bezoeken. Ik heb hun echter ook nooit horen klagen over gevaar oid.

@ unforgiven, ik heb de website van Alongkot inderdaad ook bekeken, is de zelfde eigenaar als van Talkoo beach, maar ik begrijp uit jou verhaal dat Talkoo dus ook goed te doen is?

Nakhon si Thammarat is een provincie waarvan Nakhon inderdaad de hoofdstad is... als je familie gaat bezoeken zou ik te raden gaan bij hun, goeie reis!
Even the longest journey starts with the first step...

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”