Planking

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Planking

#1 Bericht door joepattaya » dinsdag 21 juni 2011, 05:45

Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar dit las ik in de Thaise media:

Lara Louise Pland Saen, 20, a tourist from the Netherlands, climbed over the roof of a car-rent company in Chiang Mai on Sunday night in the hope of planking, but ended up breaking many roof tiles.
The broken tiles fell and damaged a car parked below.

A security guard quickly alerted police and Saen, who was clearly drunk, was arrested. She later admitted she was trying to perform planking and offered to pay compensation.

The company, however, has refused to settle the case out of court. It has insisted that she should be charged with intrusion and causing property damage.


Deze term gebruik ik eigenlijk ook nooit, maar nu moet het even: "Stomme zeug!" :crazy:

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Planking

#2 Bericht door Pieter » dinsdag 21 juni 2011, 06:06

joepattaya schreef:Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen, maar dit las ik in de Thaise media:

Lara Louise Pland Saen, 20, a tourist from the Netherlands, climbed over the roof of a car-rent company in Chiang Mai on Sunday night in the hope of planking, but ended up breaking many roof tiles.
The broken tiles fell and damaged a car parked below.

A security guard quickly alerted police and Saen, who was clearly drunk, was arrested. She later admitted she was trying to perform planking and offered to pay compensation.

The company, however, has refused to settle the case out of court. It has insisted that she should be charged with intrusion and causing property damage.


Deze term gebruik ik eigenlijk ook nooit, maar nu moet het even: "Stomme zeug!" :crazy:
is ook meer iets :

Afbeelding

Gebruikersavatar
baco101
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 255
Lid geworden op: donderdag 03 februari 2011, 19:02

Re: Planking

#3 Bericht door baco101 » dinsdag 21 juni 2011, 07:55

ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor deze tourist
zal de Thaise logica nooit begrijpen.

Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis

opinions are like assholes, everybody has one

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Planking

#4 Bericht door joepattaya » dinsdag 21 juni 2011, 10:40

Voor degenen die denken: "Waar gaat dit over?" (mezelf incluis tot voor 5 minuten)

Planking schijnt dus een internet-rage te zijn, die in 2006 ontstaan is als het Lying Down game.
Men gaat gestrekt liggen met het gezicht naar de grond gekeerd op, als het even kan, ongebruikelijke en gevaarlijke plaatsen.
Hiervan maakt men vervolgens een foto en plaatst deze op internet.

Gedurende 2011 is deze Lying Down game, maar ook 'planking' genoemd, uitgegroeid tot een ware rage. Het heeft dus niets sexueels, helends, therapisch of rustgevends, het is louter en alleen een idioterie; kompleet zinloos!!

De eerste dodelijke slachtoffers zijn ook al gevallen. Een ervan is een dame in Australie die op de balustrade van haar balkon op de 7e verdieping plankte. Ze verloor haar evenwicht en 'plankte' dus naar beneden.

In Thailand zijn foto's van naakte plankers (misschien tot sensueel/sexueel?) verboden!! U zij gewaarschuwd.

De offiele planking facebook pagina is: http://www.facebook.com/OfficialPlanking met tal van voorbeelden.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Planking

#5 Bericht door joepattaya » dinsdag 21 juni 2011, 10:42

Mods......misschien is het beter om dit draadje te verplaatsen naar "off-topic".

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Planking

#6 Bericht door Pieter » dinsdag 21 juni 2011, 12:07

joepattaya schreef:Mods......misschien is het beter om dit draadje te verplaatsen naar "off-topic".
trouwens als iemand weet wie die plankende monnik is er staat 5000 THB beloning op

pieter [|)
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Planking

#7 Bericht door Edje » dinsdag 21 juni 2011, 13:52

En wat heeft dit alles voor een zin [|( Ik zie er geen sport beoefening in, allemaal mafkezen dus.
Groetjes; Edje

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Planking

#8 Bericht door Pieter » dinsdag 21 juni 2011, 14:19

Rond mijn eindexamen tijd was het streaken in de mode
of te wel in je blote kont snel van a naar b lopen op een openbare plaats

wat is de lol ???

ach het is weer eens wat anders en het breekt de dag een beetje (of je rug als je het niet goed doet)

Pieter [|) :clap: :clap: :crazy: :crazy: :Whistle: :shock:
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”