Te huur gevraagd villa/huis Khon kaen, Korat of omgeving

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
eltoro53
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 126
Lid geworden op: maandag 20 september 2010, 19:10
Locatie: Nakhon Ratchasima

Te huur gevraagd villa/huis Khon kaen, Korat of omgeving

#1 Bericht door eltoro53 » donderdag 26 mei 2011, 02:42

Wij zijn op zoek naar een huis in of in de omgeving van Khon kaen of Korat, moet minimaal 3 slaapkamers en twee badkamers hebben.
Ook moet dit huis toegankelijk zijn voor een rolstoel ,of via een eenvoudige aanpassing toekankelijk gemaakt kunnen worden en minimaal 1 slaapkamer op de begane gond hebben, .
Het moet voor langere tijd te huur zijn (enkele jaren), huurkoop is ook een optie.
Laatst gewijzigd door eltoro53 op woensdag 15 juni 2011, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

siets
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 07 juni 2011, 06:34

Re: Te huur gevraagd villa/huis Khon kaen of omgeving

#2 Bericht door siets » dinsdag 07 juni 2011, 12:14

Ik heb een vrijstaande villa te huur c.q. te koop in het villapark Land & House gelegen aan de rondweg rond Khon Kaen
http://woningen-te-koop.aanbodpagina.nl ... -thailand1

De huurprijs per maand is 25000 Baht. De koopprijs is 7.000.000 Baht.

Ik woon in Khon Kaen, dus als U interesse heeft, kunt u mij bereiken op tel.nr. 087 431 7785.

Mvg
Siets van der Leede

henk biesenbeek
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 12
Lid geworden op: vrijdag 29 juni 2012, 10:01

Re: Te huur gevraagd villa/huis Khon kaen, Korat of omgeving

#3 Bericht door henk biesenbeek » donderdag 26 juli 2012, 06:23

eltoro53 schreef:Wij zijn op zoek naar een huis in of in de omgeving van Khon kaen of Korat, moet minimaal 3 slaapkamers en twee badkamers hebben.
Ook moet dit huis toegankelijk zijn voor een rolstoel ,of via een eenvoudige aanpassing toekankelijk gemaakt kunnen worden en minimaal 1 slaapkamer op de begane gond hebben, .
Het moet voor langere tijd te huur zijn (enkele jaren), huurkoop is ook een optie.
35 Km van Korat Heb ik een leuk huis in de aanbieding, geheel begane grond. 3 slaapkamers , mogelijkheid voor 4e.
2 badkamers waarvan 1 luxe douche en westers toilet, andere half Thais met water opslag en ww douche en westerse toilet,
Huiskamer en master slaapkamer, airco, buiten thai toilet ( visite ) gereedschap berging, grote parkeerpl met carpoort, leuk tuintje. Incl inboedel bespreekbaar. Alles rolstoel toegankelijk grond en huis op naam foto,s op aanvraag.
Prijs is 2.000.000 bth

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Te huur gevraagd villa/huis Khon kaen, Korat of omgeving

#4 Bericht door rob kaen » donderdag 26 juli 2012, 13:22

Ik denk dat meneer El torro al een dak boven zijn hoofd heeft het is een oude posting van mei 2011




:clap: [|)
siets schreef:Ik heb een vrijstaande villa te huur c.q. te koop in het villapark Land & House gelegen aan de rondweg rond Khon Kaen
http://woningen-te-koop.aanbodpagina.nl ... -thailand1

De huurprijs per maand is 25000 Baht. De koopprijs is 7.000.000 Baht.

Ik woon in Khon Kaen, dus als U interesse heeft, kunt u mij bereiken op tel.nr. 087 431 7785.

Mvg
Siets van der Leede

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”