Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw loopt

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 787
Lid geworden op: maandag 17 maart 2008, 15:21
Locatie: Zuid Holland- Cha am

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#61 Bericht door weten » donderdag 07 april 2011, 06:49

Zo aan de foto te zien houd maen het wat langer uit dan jij enn een thai heeft enorm veel geduld dus uit verveling knipt ze je nagels en wacht geduldig af .
Als het zover is dan heeft ze de buit binnen daarom kijkt ze ook zo gelukkig welke vrouw zou dat niet doen, het lijkt er echt op dat je je vorige huwelijk toch niet zo serieus heb genomen als je voor deed komen (snik).
En hoelang zit jij al in Thailand niet goed rond gekeken zeker het stikt van de praktijken voor psychische hulpverlening voor buitenlanders zelfs bij de immigratie in je huidige woonplaats.
TROPENKOLDER:
Oudere mannen die een(vrouw?) partner nemen die tegen betaling diensten verricht en er dan heilig in geloven dat ze verliefd op hem zijn.
Vervolgens een huis kopen een auto en een luxe leven bieden en dan nog meer gaan geloven dat het echte liefde is.
Vervolgens alle spiegels uit de badkamer halen omdat ze niet willen zien dat het eigenlijk geen gezicht is.
Denken dat ze een tweede leven zijn begonnen terwijl het eigenlijk de derde is.
En er uiteindelijk achter komen dat ze toch wat te hoog hebben gegrepen en minder macht hebben ze dachten.

Haal maar een uitspraak aan wat zo'n groen blaadje tegen m'n vrouw zei zolang als hun nog denken dat we verliefd op ze zijn en we dom zijn gaat het met ons goed.Gr.Weten
Laatst gewijzigd door weten op donderdag 07 april 2011, 07:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#62 Bericht door jumbo » donderdag 07 april 2011, 07:00

weten schreef:[

mvg Arie
Nee hoor de vraag stelde ik in het algemeen niet op de persoon.
Je bent echter de enige die reageert voor de rest heeft niemand daar een mening over zo schijnt het, toch een beetje teveel een gewetensvraag?
Gr.Weten[/quote]


Had ook al gereageerd, hangt bij mij wat af van de persoon en het waarom...

Het kan haast niet zijn dat ze door het gemis aan een vader een oudere partner zoekt :lol:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 787
Lid geworden op: maandag 17 maart 2008, 15:21
Locatie: Zuid Holland- Cha am

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#63 Bericht door weten » donderdag 07 april 2011, 07:32

Uit het AD van vanmorgen.
Geen groene Cambodjaanse blaadjes meer voor oudere buitenlandse mannen,tenminste als ze minder dan €1750 pmnd.verdienen.
Dit moet er voor zorgen dat mensen die trouwen er niet uit zien als opa en kleindochter maar als normale echtparen.
Hen wacht niet zelden een leven dat eerder grenst aan slavernij dan aan een gelukkig huwelijksleven.
Ik zie dit dagelijks in Thailand doet me schamen voor m'n landgenoten,en jammer voor m'n vrouw zoals ze zecht dit is een land voor oude mannen.
Ps. is wat ingekort bron: AD
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#64 Bericht door prajak » donderdag 07 april 2011, 07:46

"...dit is een land voor oude mannen...."

Er komen alleen maar oudere mannen naar hier hun pensioentijd doorbrengen. Het lijkt me dus niet specifiek een land voor oudere mannen..... En als ze geen oudere man willen waarom lopen ze dan op een hoop voor ons ? Ja, vanwege het vrouwenoverschot hier. Ze moeten blij zijn met ons.

En wat ze in Cambodja regelen; ach, het is om geld te doen. Meer inkomen, meer uit te geven en men besteedt dan ook. Verandert er iets als ik een man van 60 met een dame van 30 zie lopen als hij meer of minder dan dat bedrag verdient ? Nee toch.

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: dinsdag 10 november 2009, 19:50

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#65 Bericht door Gijs-CNX » donderdag 07 april 2011, 07:50

[|( [|( [|(
Laatst gewijzigd door Gijs-CNX op maandag 16 mei 2011, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja.... het is genoeg geweest.

Gebruikersavatar
weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 787
Lid geworden op: maandag 17 maart 2008, 15:21
Locatie: Zuid Holland- Cha am

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#66 Bericht door weten » donderdag 07 april 2011, 08:07

Ja daar ben ik wel van overtuigd als ik de verhalen weer is voor de zoveelste keer moet aan horen,in het westen gebeuren die dingen ook maar toch echt niet in die mate, maar ja ik woon hier nog. Hier zie je ook niet zoveel opa's met jonge partners.
Ik weet niet hoe het met je kenissen kring is gesteld maar ik hoor hier vele malen meer ellende dan in nederland je kan met elke nieuwe relatie er bijna op wachten.
En wat nivo betreft zie voorgaande berichten ik reageer slechts.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#67 Bericht door Sert » donderdag 07 april 2011, 08:17

Ik begin me nou toch wel af te vragen wat de Thai denken als ze mijn vriendin met zo'n fris jong groen blaadje zien lopen...

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#68 Bericht door jumbo » donderdag 07 april 2011, 08:19

Sert schreef:Ik begin me nou toch wel af te vragen wat de Thai denken als ze mijn vriendin met zo'n fris jong groen blaadje zien lopen...
:D :D :D
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#69 Bericht door elst99 » donderdag 07 april 2011, 09:35

Het is ook maar de vraag wat je een fris groen blaadje noemt!
Zoals Marinus het uitdrukt, is zijn vrouw 39 en heeft een dochter die wil gaan studeren, allemaal goed, geen probleem, maar fris groen? Nee!
Maar dat is dus in mijn ogen een vrouw van bijna middelbaar, ze worden hier niet allemaal 80, onder fris groen is bij mij iemand van 18/25.
Ach Marinus, we gaan steeds meer van je begrijpen, veel te jong getrouwd voor de mil. keuring, geen militaire dienst ook geen vervangende dienst, dus zo van moeders pappot in het huweliijk!
Maar je kommentaar op nederlandse vrouwen die jaloers zouden zijn, daar sla je de plank mis!
Die zijn over het algemeen redelijk zelfstandig, vaak hun eigen inkomen en kunnen zich gelukkig als gelijkwaardige partner opstellen.
Mijn man is 73 en knipt nog zijn eigen nagels en keurig!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gijs-CNX
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: dinsdag 10 november 2009, 19:50

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#70 Bericht door Gijs-CNX » donderdag 07 april 2011, 10:03

[|) [|) [|)
Laatst gewijzigd door Gijs-CNX op maandag 16 mei 2011, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja.... het is genoeg geweest.

Gebruikersavatar
weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 787
Lid geworden op: maandag 17 maart 2008, 15:21
Locatie: Zuid Holland- Cha am

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#71 Bericht door weten » donderdag 07 april 2011, 10:37

Gijs-CNX schreef:
weten schreef:Ja daar ben ik wel van overtuigd als ik de verhalen weer is voor de zoveelste keer moet aan horen,in het westen gebeuren die dingen ook maar toch echt niet in die mate, maar ja ik woon hier nog. Hier zie je ook niet zoveel opa's met jonge partners.
Ik weet niet hoe het met je kenissen kring is gesteld maar ik hoor hier vele malen meer ellende dan in nederland je kan met elke nieuwe relatie er bijna op wachten.
En wat nivo betreft zie voorgaande berichten ik reageer slechts.

Blijkbaar niet meer woonachtig in Nederland dan!
Ik heb het niet over opa's met dochters. In NL zie je veel oma"s met jonge zonen :mrgreen: :mrgreen:

In mijn kenissenkring hoor ik die verhalen niet want daar zitten geen opa"s met dochters on in jouw bewoording te blijven.

Reageren is goed maar laten we wel het niveau houden en niet weer verzanden hoe slecht ze zijn, daar heb ik de buik van vol en kan ik je de verhalen vertellen die net zo vaak gebeuren in het westen dan in TH. Alleen daar is geen forum voor daar de man in het westen zich schaamt dat ie weer genaaid is door een vrouw.
Heb ik ik dat beweert dan? je reageert nogal heftig ik heb het helemaal niet over je gehad,
ik hoop niet dat je je aangesproken voelt zoja dan kan ik daar ook niets aan doen was niet m'n bedoeling en wat die oma en jonge zonen betreft (ik woon in Nederland in een drukke kustplaats) is me nog niet opgevallen maar ja hier zal je er ook geen tig op een dag tegenkomen of ze zien er nog zo verzorgd uit dat het niet zo opvalt :mrgreen
En waar heb ik geschreven wie er slecht is ik constateer alleen maar, wie is er dan slecht.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

Gebruikersavatar
vleespet
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1295
Lid geworden op: maandag 03 augustus 2009, 16:28
Locatie: nijmegen/khorat

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#72 Bericht door vleespet » donderdag 07 april 2011, 12:53

Wat een reacties zeg,op de eerste plaats, is de reactie van buitenstaanders dan zo belangrijk?
Als je je aantrekt wat de buitenwacht van je relatie vindt dan betekent dat volgens mij dat je er zelf ook niet voor 100% achter staat.
En dan de dames met commentaar,vraag eens aan je partner wat hij zal doen als jij er niet meer bent.
Als hij antwoordt,ik begin een relatie met iemand net zo oud als jij,aansluiten op een leugen detector en nog een keer de zelfde vraag stellen.
En dames wat doen jullie als je onverhoopt alleen komt te staan en de mogelijkheid is er om een 20 jaar jongere adonis als partner te nemen?
Of is Patricia Paay de enigste eerlijke vrouw in Nederland?
Mijn vrouw is 3 jaar jonger,maar als ik onverhoopt alleen kom te staan dan is de kans groot dat ik voor een jonger iemand ga,wat volgens mij heel natuurlijk is.
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau

trompetter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 333
Lid geworden op: vrijdag 30 juli 2010, 08:31

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#73 Bericht door trompetter » donderdag 07 april 2011, 13:40

Piehans schreef:
dutch schreef:Ik denk dat Jumbo's post meer van realiteitszin getuigt als die van Marinusmali.
Chai khrab, indeed, volkomen mee eens [|)
Op mij komt het over als wartaal, dus ik hoop dat een van jullie beiden
de moeite wilt nemen uit te leggen hoe men in deze woordenbrei een
beetje structuur kan herkennen.
Voor mij is het een aaneenschakeling van woorden, een semantische
oprisping dus, een Wilhelmus zonder tekst.

Het is meer zoiets van 'als ... dan" en daar lijkt Dutch, gezien z'n stopwoord,
beter raad mee te weten.
Nah, laat het er maar eens uit komen heren, vooropgesteld dat het er in zit...

met vr. groet
en T-geschal

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#74 Bericht door prajak » donderdag 07 april 2011, 15:48

Ik liep vandaag door het dorp met mijn vrouw's kleinzoon van 8. En niemand zei iets of keek onbehoorlijk ! Goed, niet waar ?

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#75 Bericht door RuudThai » donderdag 07 april 2011, 15:57

prajak schreef:Ik liep vandaag door het dorp met mijn vrouw's kleinzoon van 8. En niemand zei iets of keek onbehoorlijk ! Goed, niet waar ?
Da's geaccepteerder dan dat je als vader met je 12-jarige dochter aan het handje loopt die jouw kleindochter draagt, die pas uit haar geboren is...... :shock: :( :evil:

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”