Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw loopt

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#31 Bericht door Jeanette » woensdag 06 april 2011, 10:16

jumbo schreef:
Ik moet er wel bij vermelden dat ikzelf ook een zeer atttractieve en jeugdige verschijning ben en dat het leeftijdsverschil nagenoeg nivelleert :lol: :lol:
Helemaal met je eens, ALS ik een toy-boy zou zoeken DAN stond jij zeker op de eerste plaats. [8) [8) [8)

Ik denk dat als ik al een negatieve reaktie zou hebben t.o.v. de toppic starter dat beslist niet door leeftijdsverschil zou zijn opgewekt.

Gebruikersavatar
duikertje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 173
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 12:24
Locatie: Elst/Mae Phim, Rayong

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#32 Bericht door duikertje » woensdag 06 april 2011, 10:50

Lekker laten l*llen de meeste zijn vaak nog jaloers ook.
Die blijven liever bij hun nl duifje :lol:

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#33 Bericht door Mart » woensdag 06 april 2011, 10:59

Jeanette schreef: Ik denk dat als ik al een negatieve reaktie zou hebben t.o.v. de toppic starter dat beslist niet door leeftijdsverschil zou zijn opgewekt.
Juist, niet alleen het leeftijdsverschil :mrgreen:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#34 Bericht door marinusmali » woensdag 06 april 2011, 12:29

Jullie reacties zijn interessant en inderdaad het zijn de oudere vrouwen, die meestal je richting opkijken, hoewel ook soms de zogenaamde beschaafde echtgenoten zijn, waar van ik vermoed, dat ze in werkelijkheid ook zo jong grassprietje willen hebben, als ze achter hun aan vrouw lopen, want dat is dan de veiligste manier om te kijken, zodat hun hun vrouw het niet ziet.... :oops: :oops: :oops: :oops:
De vraag is dan van die zogenaamde deugdzame rakkers, wat ze in zijn hart denken of s'-nachts niet kunnen slapen en wilde dromen hebben...hihihi :lol: :lol: :lol: :lol:
Ach misschien gaan ze wel hier naar een deugdzame maseuze(?) en laten ze zich lekker masseren en verwennen :?: :?: :?: :?: :oops: :oops: :oops: ....

Ik heb daar het volgende op gevonden als men mij onbeschaamd aankijkt....

Ze gewoon terug kijken in hun ogen en hun ogen blijven volgen....... :P :P :P :P :P
Het resultaat is vaak dat men de ogen neerslaat of dan plotseling een andere kant uitkijkt, omdat men te vrijpostig naar de man met zijn lekkere jonge Thaise vrouw aan het kijken was...

De vrouwen die vaak soms zo kijken zijn of gescheiden, of ze zijn niet zeker van hun echtgenoot, die dus ook wel zo'n groen blaadje wil hebben... :P :P :P :P :P :P

Daarbij komt ook het volgende om de hoek kijken...

Men weet totaal niet wat de achtergrond en de reden is, dat iemand een jonge Thaise vrouw heeft.
Hun vrouw kan wel zijn overleden en kom dan maar eens in Holland aan een andere vrouw als je op leeftijd bent....
Ze kunnen wel gescheiden zijn en wat dan ook de reden daarvoor was is niet intressant, maar het is dan belangrijk, deze mensen in welke hoedanigheid dan ook te respecteren en hun niet met verwijtende ogen aan te kijken... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Wij staan er toch zo bekend om, als Nederlands zo vrij te denken en de dingen te accepteren?? :? :? :? :? ?

Laten we daarom niet letten op die paar ouwe luitjes, die alleenstaand of nog steeds keurig getrouwd zijn(?), die erop uit zijn alleen maar negatief te denken en vooral veroordelend te kijken naar je.... [|( [|( [|( [|( [|(

Ach je moet maar denken... Een jonge vrouw houdt je jong en levendig. :lol: :lol: :lol:
Voor mij althans, ben ik dolgelukkig met Maem en de wereld kan me gestolen worden met hun negatieve opmerkingen over mij of Maem....
Ja wij zijn gelukkig.
Ik zie dat vaak als ze elke morgen ontspannen zingt en geluk uitstraalt.
Dat is toch fantastisch om dan zo'n lieve vrouw te hebben???
Daar draait het leven toch om dat je samen gelukkig bent...
Als je huwelijk misschien ten einde loopt door verveling, moet je dit niet afreageren op gelukkige Nederlanders die een jonge Thaise vrouw hebben..
Wees blij voor hen dat ze gelukkig zijn, dan door nukkig stuurs naar hen te kijken...


Daarom nog even een foto...of twee...., van mijn hard werkende vrouw, die echt geluk uitstraalt, wat niet te spelen is..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#35 Bericht door elst99 » woensdag 06 april 2011, 13:06

Je zou zeggen, als ik het maar steeds herhaal ga ik er zelf in geloven! Begrijp dan niet waarom je er zoveel moeite mee had dat je vrouw na 37 jaar huwelijk, terug ging naar Nederland.
Dat was jiij toch?
Of was jij het die achter haar rug keek en lag te dromen naast haar van een jonge meid.
Dan kan ik me haar stap nog wel is goed indenken en moet je niet de zielige verlaten man gaan uithangen, die maanden lag te huilen en met andere plannen rondliep die je bij sommige van ons in een PB gestuurd hebt.
Marinus hou er over op, je mag van mij gelukkig zijn of ooit worden, maar de vragen en het afgeven op oudere vrouwen, komt zeer onvolwassen en erg kinderlijk over.
En als je bang bent voor kommentaar, had je dat eerder moeten bedenken, of zoals andere zeggen het interressert me geen zier en daar hebben ze nog eens gelijk in ook.
Je moet als je nu 61 wordt en de 1e keer 37 en nu alweer 5 jaar ook veel te vroeg getrouwd zijn en misschien er nog lang niet aan toe.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 787
Lid geworden op: maandag 17 maart 2008, 15:21
Locatie: Zuid Holland- Cha am

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#36 Bericht door weten » woensdag 06 april 2011, 13:10

elst99 schreef:Je zou zeggen, als ik het maar steeds herhaal ga ik er zelf in geloven! Begrijp dan niet waarom je er zoveel moeite mee had dat je vrouw na 37 jaar huwelijk, terug ging naar Nederland.
Dat was jiij toch?
Of was jij het die achter haar rug keek en lag te dromen naast haar van een jonge meid.
Dan kan ik me haar stap nog wel is goed indenken en moet je niet de zielige verlaten man gaan uithangen, die maanden lag te huilen en met andere plannen rondliep die je bij sommige van ons in een PB gestuurd hebt.
Marinus hou er over op, je mag van mij gelukkig zijn of ooit worden, maar de vragen en het afgeven op oudere vrouwen, komt zeer onvolwassen en erg kinderlijk over.
En als je bang bent voor kommentaar, had je dat eerder moeten bedenken, of zoals andere zeggen het interressert me geen zier en daar hebben ze nog eens gelijk in ook.
Je moet als je nu 61 wordt en de 1e keer 37 en nu alweer 5 jaar ook veel te vroeg getrouwd zijn en misschien er nog lang niet aan toe.
En zo is het met maar net
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#37 Bericht door marinusmali » woensdag 06 april 2011, 13:27

Inderdaad Elst99, het is een echte, ja echte, oer Nederlandse reactie, zoals jij stelt :cry: :cry: :cry:, die ik kan verwachten :cry: :cry: :cry: :cry:

"Zeker weten"...... :cry: :cry: :cry: :cry:

Daarom denk ik dat mensen van Nederlandse afkomst inderdaad zo zullen reageren, maar dat moet ons dus niet deren, als wij met onze lieve Thaise vrouwen rondlopen :D :D :D

WANT WIJ ZIJN NU GELUKKIG MET ONZE THAISE VROUWEN EN DAAR GAAT HET TOCH OM???DE REST KAN ONS GESTOLEN WORDEN EN HET INTERESSEERT ONS DUS NIET ALS MEN ANDERS DENKT... :D :D :D :D :D

(TROUWENS... MOOIE EN LIEVE FOTO'S HE !!! :lol: :lol: :lol: :lol: )

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#38 Bericht door elst99 » woensdag 06 april 2011, 13:37

Meam het is tijd voor zijn flesje en verschonen van de luier en stop hem dan in bed het is echt zijn tijd! :twisted
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#39 Bericht door marinusmali » woensdag 06 april 2011, 14:11

hihi heel leuk zo'n echte Nederlandse reactie, wat weer aangeeft dat een Thaise vrouw veel zorgzamer is dan een Europese vrouw.
Weet je ze knipt zelfs mijn nagels... lief he!!!

Maar terugkomend op dit topic het blijkt dus ook dat Nederlandse vrouwen eigenlijk jaloers zijn op de Thaise vrouwen, die hun echtgenoot zo liefdevol vezorgen :D :D :D :D

En ik denk daarom dat ik me nu pas kan indenken waarom deze soort vrouwen zo kijken naar een Farang die zo lopen met een lekker groen blaadje.... in plaats van een herfst blaadje... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Maar nee nee, ook een herfst blaadje heeft iets speciaals( :?: ), want door hun reactie, weten wij elke weer, dat we echt een groen blaadje hebben en..... dat we moeten accepteren dat Nederlanders soms zo afkeurend op ons reageren.

Ik dank jullie ieder voor je uitgebreide reactie's en ik denk dat we dit topic nu kunnen sluiten of...Elst moet nog wat zinvols kunnen toevoegen [|( [|( [|( [|( [|( [|( [|(
hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#40 Bericht door Jeanette » woensdag 06 april 2011, 14:53

marinusmali schreef: want door hun reactie, weten wij elke weer, dat we echt een groen blaadje hebben en..... dat we moeten accepteren dat Nederlanders soms zo afkeurend op ons reageren.

Ik dank jullie ieder voor je uitgebreide reactie's en ik denk dat we dit topic nu kunnen sluiten of...Elst moet nog wat zinvols kunnen toevoegen [|( [|( [|( [|( [|( [|( [|(
hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
.... de enige die afkeurend kijkt ben je zelf (de Marius van vroeger) in de spiegel. Ik vrees voor je ziel.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#41 Bericht door prajak » woensdag 06 april 2011, 15:06

"...Weet je ze knipt zelfs mijn nagels... lief he!!!..."

Nou, je komt niks tekort, lees ik. Zelfs jouw nagels, dus ook jouw haar ?

Maar ik mag ook niet klagen hoor.........al is ze al twee keer oma......

Afgelopen maandag, alleen aan de koffie, stopt er een jonge slanke den. Stapt van haar motosaai af en komt op me toe lopen. Zorgvuldig buiten zicht van de koffietent-staf en biedt zich aan. Nee, niet voor "van dattum", althans, dat zegt ze niet, maar "wil je mij....". In keurig Thais, dat wel. Ik heb haar nog nooit gezien !

Maar ik ben al voorzien en vertel haar dat in keurig Thais. Ze "vliegt" de brommer weer op en dan komt de staf naar buiten. Men roept iets in een taal die mij niet duidelijk is, plat Isan denk ik, maar uit de woorden maak ik op dat de dame nog voorzien is van een onderdeel dat ik ook dagelijks een paar keer een hand geef......

Gebruikersavatar
duikertje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 173
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 12:24
Locatie: Elst/Mae Phim, Rayong

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#42 Bericht door duikertje » woensdag 06 april 2011, 15:17

De reactie van Els en Jeanette bevestigen meteen dat wij toch wel een goeie keuze hebben gemaakt. [|)

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#43 Bericht door Gardensafari » woensdag 06 april 2011, 15:40

Als ik de reacties van een deel der heren zo hoor, dan komen twee gruwelijke gedachten in mij op.

1 Of de heren, behept met de Nederlands-calvinistische achtergrond vinden zichzelf eigenlijk maar oude, vieze mannetjes.
En de heren hebben groot gelijk.

2 Of de heren zijn maar wat trots op hun groene blaadjes en willen daarvan nog eens uitgebreid kond doen.
En de heren hebben groot gelijk.
Maar behept als ze zijn met hun Nederlands-calvinistische achtergrond moet dat wel een beetje omfloerst, verhuld gebeuren.

De heren weten immers best, dat op een paar kleine uitzonderingen daargelaten, de reactie van Nederlandse mannen er één van bewondering en jaloezie is, terwijl Nederlandse vrouwen negatief reageren.
En wederom: de heren hebben gelijk. De reacties hier bewijzen het.

En zo worden in deze topic met bijzonder veel geweld, maar ook met grote vaardigheid weer een paar open deuren ingetrapt.
Met dank aan alle contribuanten heb ik mij weer kostelijk vermaakt.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

greenthaiway
Expat
Expat
Berichten: 2376
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 21:28
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#44 Bericht door greenthaiway » woensdag 06 april 2011, 15:51

prajak schreef:"...Weet je ze knipt zelfs mijn nagels... lief he!!!..."

Nou, je komt niks tekort, lees ik. Zelfs jouw nagels, dus ook jouw haar ?

Maar ik mag ook niet klagen hoor.........al is ze al twee keer oma......

Afgelopen maandag, alleen aan de koffie, stopt er een jonge slanke den. Stapt van haar motosaai af en komt op me toe lopen. Zorgvuldig buiten zicht van de koffietent-staf en biedt zich aan. Nee, niet voor "van dattum", althans, dat zegt ze niet, maar "wil je mij....". In keurig Thais, dat wel. Ik heb haar nog nooit gezien !

Maar ik ben al voorzien en vertel haar dat in keurig Thais. Ze "vliegt" de brommer weer op en dan komt de staf naar buiten. Men roept iets in een taal die mij niet duidelijk is, plat Isan denk ik, maar uit de woorden maak ik op dat de dame nog voorzien is van een onderdeel dat ik ook dagelijks een paar keer een hand geef......

Was verrast dit relaas van je te vernemen tot je bij de ontknoping kwam.
Stond verstelt want vrouwen doen zo iets niet zo snel, die willen, logisch, eerst de kat uit de boom kijken.
Typisch mannelijk gedrag in vrouwenkleren, "ze" was op jacht naar geld.
Geluk dat de ontmoeting zich niet heeft verdiept, LOL

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Nederlandse reactie, als je met een jonge Thaise vrouw l

#45 Bericht door prajak » woensdag 06 april 2011, 16:03

"...de ontknoping...."

Een passend woord ! Maar haar knoopjes bleven vast hoor !

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”