POSITIEF ADVIES AANVRAAG

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 461
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 10:49
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#151 Bericht door Ervee71 » dinsdag 12 juli 2011, 07:57

Wij vinden het ook allemaal lang duren, Arie.
Ga lekker op vakantie en geniet er van.
GETROUWD OP 24-08-2011

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#152 Bericht door driver » dinsdag 12 juli 2011, 19:30

Ik wacht nog even met boeken tot eind volgende week.
Dan ga ik wslijk midden Aug. weer 4 weken weg ri Thailand.

Of.... misschien eerder als de IND groen licht geeft maar das nog afwachten zoals bekend.

Op zich valt de huidige wachttijd bij de IND nog wel mee , 3,5 maand tot aan vandaag maar als je zit te wachten op de herkansing is iedere dag er een te lang ;)

gr Arie

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#153 Bericht door driver » woensdag 13 juli 2011, 14:29

Na overleg met wat Advocaten waarvoor ik met enige regelmaat werk gewoon weer de IND gebeld om antwoordt te krijgen op mijn vragen.
Ik ben de klant tenslotte en hoor gewoon duidelijk antwoord te krijgen op mijn vragen mits ze redelijk zijn uiteraard .

En dus gistermiddag gebeld en de betreffende dame heel kort gesproken en die zei me : Ik ben er nu mee bezig en daarna krijgt u weer bericht van me.
Dus hopelijk op korte termijn een ( positieve)uitspraak van de IND want daar ga ik nog steeds van uit gezien de recente voorgeschiedenis.

mvg driver

Ervee71
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 461
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 10:49
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#154 Bericht door Ervee71 » woensdag 13 juli 2011, 14:53

driver schreef:Na overleg met wat Advocaten waarvoor ik met enige regelmaat werk gewoon weer de IND gebeld om antwoordt te krijgen op mijn vragen.
Ik ben de klant tenslotte en hoor gewoon duidelijk antwoord te krijgen op mijn vragen mits ze redelijk zijn uiteraard .

En dus gistermiddag gebeld en de betreffende dame heel kort gesproken en die zei me : Ik ben er nu mee bezig en daarna krijgt u weer bericht van me.
Dus hopelijk op korte termijn een ( positieve)uitspraak van de IND want daar ga ik nog steeds van uit gezien de recente voorgeschiedenis.

mvg driver

Pum en ik hopen mee, voor jullie.
GETROUWD OP 24-08-2011

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#155 Bericht door driver » woensdag 13 juli 2011, 15:06

Ervee71 schreef:
driver schreef:Na overleg met wat Advocaten waarvoor ik met enige regelmaat werk gewoon weer de IND gebeld om antwoordt te krijgen op mijn vragen.
Ik ben de klant tenslotte en hoor gewoon duidelijk antwoord te krijgen op mijn vragen mits ze redelijk zijn uiteraard .

En dus gistermiddag gebeld en de betreffende dame heel kort gesproken en die zei me : Ik ben er nu mee bezig en daarna krijgt u weer bericht van me.
Dus hopelijk op korte termijn een ( positieve)uitspraak van de IND want daar ga ik nog steeds van uit gezien de recente voorgeschiedenis.

mvg driver

Pum en ik hopen mee, voor jullie.
:clap:

mvg Arie

darzing
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 26
Lid geworden op: zondag 12 oktober 2008, 14:22

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#156 Bericht door darzing » woensdag 13 juli 2011, 16:02

He Driver als ze zegt dat ze er nu mee bezig is ligt de brief zaterdag of maandag bij jou in de bus !!

In mijn geval zit de vaart er lekker in. Vrijdag positief advies gekregen, zaterdag 830 euri overgemaakt en vandaag (woensdag) krijgt schatje telefoontje van ambassade dat ze langs kan komen met haar paspoort (en copy van de mijne en ongehuwdverklaring)
Ik weet niet of ze dan weer een paar dagen moet wachten voordat ze het MVV-stempel krijgt dus ik wacht nog maar even met een vliegtuig voor schatje te boeken maar het is bijna zover dat de vlag uitkan :giggle:

Groetjes Darzing [|)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#157 Bericht door driver » woensdag 13 juli 2011, 16:24

darzing schreef:He Driver als ze zegt dat ze er nu mee bezig is ligt de brief zaterdag of maandag bij jou in de bus !!

In mijn geval zit de vaart er lekker in. Vrijdag positief advies gekregen, zaterdag 830 euri overgemaakt en vandaag (woensdag) krijgt schatje telefoontje van ambassade dat ze langs kan komen met haar paspoort (en copy van de mijne en ongehuwdverklaring)
Ik weet niet of ze dan weer een paar dagen moet wachten voordat ze het MVV-stempel krijgt dus ik wacht nog maar even met een vliegtuig voor schatje te boeken maar het is bijna zover dat de vlag uitkan :giggle:

Groetjes Darzing [|)
Als de brief dan met positief antwoord is hoop ik dat de rest dan ook net zo,n vervolg krijgt als jouw verhaaltje dan kan ik ook snel het geld overmaken maar daar denk ik nu nog niet aan , eerst weten of Suk kan komen dan de rest.

mvg driver

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#158 Bericht door Henk Korat » woensdag 13 juli 2011, 16:52

darzing schreef:He Driver als ze zegt dat ze er nu mee bezig is ligt de brief zaterdag of maandag bij jou in de bus !!

In mijn geval zit de vaart er lekker in. Vrijdag positief advies gekregen, zaterdag 830 euri overgemaakt en vandaag (woensdag) krijgt schatje telefoontje van ambassade dat ze langs kan komen met haar paspoort (en copy van de mijne en ongehuwdverklaring)
Ik weet niet of ze dan weer een paar dagen moet wachten voordat ze het MVV-stempel krijgt dus ik wacht nog maar even met een vliegtuig voor schatje te boeken maar het is bijna zover dat de vlag uitkan :giggle:

Groetjes Darzing [|)
Mijn vrouwtje kreeg direct op de ambassade haar MVV in haar paspoort geplakt :clap: .
Maar dat is drie jaar terug en tijden veranderen :crazy: . I
k zou gewoon wachten op een "hoera"telefoontje en dan je ticket boeken. :worshippy: :thumbsup:
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#159 Bericht door Gardensafari » woensdag 13 juli 2011, 16:54

darzing schreef:He Driver als ze zegt dat ze er nu mee bezig is ligt de brief zaterdag of maandag bij jou in de bus !!

In mijn geval zit de vaart er lekker in. Vrijdag positief advies gekregen, zaterdag 830 euri overgemaakt en vandaag (woensdag) krijgt schatje telefoontje van ambassade dat ze langs kan komen met haar paspoort (en copy van de mijne en ongehuwdverklaring)
Ik weet niet of ze dan weer een paar dagen moet wachten voordat ze het MVV-stempel krijgt dus ik wacht nog maar even met een vliegtuig voor schatje te boeken maar het is bijna zover dat de vlag uitkan :giggle:

Groetjes Darzing [|)
Gefeliciteerd Darzing.
Nog eventjes wachten en je staat op Schiphol Afbeelding
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#160 Bericht door serpay » woensdag 13 juli 2011, 17:35

morgen vertrek ik naar thailand om te trouwen voor amphur.
als ik terug kom inschrijven bij de gemeente 6 weken later wordt ons huwlijk bevestigt en dan uitschrijven in nederland.
inschrijven in duitsland en 4 weken later ........... mijn vrouw ophalen van dusseldorf.
kosten 15 eurie voor een paar kopieen en pasfoto. :giggle2: :giggle3:
sorrie maar zo kan het ook als je maar wilt.
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#161 Bericht door Jim » woensdag 13 juli 2011, 17:49

je vergeet wel het verhuizen en/of dubbele huur voor een x aantal maanden mee te rekenen ;)

vergeet trouwens niet je thaise huwelijksakte te legaliseren bij de duitse ambassade.
als je een vervelende ambtenaar treft kan hij er om vragen.
nederlandse legalisaties hoeven niet te worden overgenomen door duitse instanties.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#162 Bericht door Gardensafari » woensdag 13 juli 2011, 18:09

Jim schreef:je vergeet wel het verhuizen en/of dubbele huur voor een x aantal maanden mee te rekenen ;)
Nog veel erger, Jim.
Hij moet tussen de Pruisen wonen.
Zijn vrouw burgert in bij de Teutonen.
Nee, dat wordt nooit meer wat in Nederland... :angel:
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#163 Bericht door Jim » woensdag 13 juli 2011, 18:10

als ik het goed heb is serpay een limburger en daarmee toch al een reserve pruis ;) :giggle:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#164 Bericht door serpay » woensdag 13 juli 2011, 18:48

Gardensafari schreef:
Jim schreef:je vergeet wel het verhuizen en/of dubbele huur voor een x aantal maanden mee te rekenen ;)
Nog veel erger, Jim.
Hij moet tussen de Pruisen wonen.
Zijn vrouw burgert in bij de Teutonen.
Nee, dat wordt nooit meer wat in Nederland... :angel:
maakt niet uit beter dan leven in de stad zonder toekomst arnhem
p.s. hoeveel moeten jullie nu per jaar betalen voor een voetbalclub??
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: POSITIEF ADVIES AANVRAAG

#165 Bericht door serpay » woensdag 13 juli 2011, 18:52

Jim schreef:je vergeet wel het verhuizen en/of dubbele huur voor een x aantal maanden mee te rekenen ;)

vergeet trouwens niet je thaise huwelijksakte te legaliseren bij de duitse ambassade.
als je een vervelende ambtenaar treft kan hij er om vragen.
nederlandse legalisaties hoeven niet te worden overgenomen door duitse instanties.
uitschrijven en inschijven is niet van toepassing overgangs regeling
betaal misschien 100 eurie extra
maar ieder zijn meuk zo wil ik het doen misschien dat er andere het ook zo willen doen
Alfisti rebeli

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”