Jomtien Thani - Jomtien

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Jomtien Thani - Jomtien

#1 Bericht door joepattaya » zondag 14 november 2010, 04:50

Jomtien Thani te Jomtien is een redelijk groot hotel gelegen aan Soi 5 van Jomtien Beachroad in Jomtien

Is niet niet zo lang geleden opgeknapt en ziet er redelijk onberispelijk uit.
Kamers zijn er in diverse grootten en ook connecting rooms zijn beschikbaar.
De meeste kamers zijn voorzien van een leuk balkonnetje en een zitje.
TV is voorzien van kabel-tv met BVN
Er is een mini-bar, maar bij heel korte verblijven (1 nacht) staan er alleen 2 flessen drinkwater in (gratis).
Badkamers zijn niet te groot, maar voorzien van fatsoenlijk warm- en koud-stromend water en een ligbad.
De keus is er uit 1 king-size bed of 2 een-persoonsbedden.

Op de 4e verdieping is er fitness, sauna, massage en een zwembad.

Het personeel is uiterst vriendelijk en voorkomend.

Ontbijt in buffet vorm en rijkelijk voorzien van diverse broodsoorten, roerei, omelet, sunny-side-up, marmelades, fruit, salades, diverse soorten vleesbeleg, diverse Thaise gerechten, kortom........goed gevuld dus.

Prijzen varieren en zijn afhankelijk van de boekings-site en de tijd waarin je boekt.
"Printen" had al maanden geleden geboekt en betaalde THB 1200 per nacht en ikzelf had vorige week geboekt en betaalde THB 1600.

TIP: Mocht je behoefte hebben aan zeezicht, geef dan je voorkeur op voor de 7e verdieping of hoger en SEAVIEW. Anders kom je misschien aan de achterkant van het hotel uit, en heb je een vergezicht over Jomtien.

Bewoners: Vooral Russen en andere Aziaten (Taiwanezen en Japanners).
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Jomtien Thani - Jomtien

#2 Bericht door Duiker » zaterdag 20 november 2010, 12:03

Volgens mij is jomtien een russische enclave. Nondeju, wat zijn daar veel russen. Nou heb ik altijd gedacht dat er veel chinezen op aarde zijn. Maar er zijn nog veel meer russen. Op het strand heb ik eigenlijk alleen maar russen gezien. Menu kaart: russisch. Ongelooflijk.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Jomtien Thani - Jomtien

#3 Bericht door joepattaya » maandag 29 november 2010, 02:16

Duiker schreef:Volgens mij is jomtien een russische enclave. Nondeju, wat zijn daar veel russen. Nou heb ik altijd gedacht dat er veel chinezen op aarde zijn. Maar er zijn nog veel meer russen. Op het strand heb ik eigenlijk alleen maar russen gezien. Menu kaart: russisch. Ongelooflijk.
Klopt, maar vergeet niet dat de Pattayaanse economie voor ene groot deel draait op de Russen.
Afgelopen jaar is er een periode geweest dat OOK de Russen thuisbleven en dat was voor velen een 'doodsklap'.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Jomtien Thani - Jomtien

#4 Bericht door marinusmali » maandag 29 november 2010, 02:59

Daarom staat er op de website: http://www.pattayadailynews.com/en/ rechtsboven:
Thais, Engels, Russisch [8) [8) [8)

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Jomtien Thani - Jomtien

#5 Bericht door Duiker » maandag 29 november 2010, 20:42

Zelf de bordjes bij bezienswaardigheden heb ik al in het russisch gezien.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

louis0108
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 10
Lid geworden op: vrijdag 28 januari 2011, 00:19

Re: Jomtien Thani - Jomtien

#6 Bericht door louis0108 » donderdag 28 juli 2011, 13:26

Zelf in juni in het Thani verbleven. Kamer viel wat tegen (rook een beetje muf) en kreeg geen asbak voor op het balkon.
Daarin tegen wel lekker rustig en vriendelijk personeel.
Ik had een twee persoonskamer geboekt omdat mijn thaise vriendin ook bij me zou blijven. De eerste avond werd om haar id gevraagd maar voor de rest geen problemen. Wel een fijn idee dat ze niet zomaar alle dames mee naar de kamers laten gaan.

Persoonlijk vind ik het een van de mindere hotels die ik in Jomtien gehad hebt maar voor 1200 bath per nacjt incl. ontbijt mag je daar niet over klagen.

Ps kleine tip... De massage salon vlak voor het hotel is geweldig, voor de iets stoutere massages kan je naar de volgende soi gaan (6)


Groeten Louis

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”