Zoekt er iemand mee...

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

Zoekt er iemand mee...

#1 Bericht door thongdee » donderdag 04 november 2010, 03:19

Naar een Kawasaki D-tracker 250 ... of een motard ,weet je een soort crossmoter maar dan voor op de weg.,Lijkt me leuk voor in de stad hier .
Wist je dat in Surin bij de Kawasaki Honda etc dealers ...bijna geen modellen boven de 150 cc worden verkocht . moet je naar de grotere steden voor , ik dacht dat Surin groot was.Alvast bedankt .
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Zoekt er iemand mee...

#2 Bericht door driver » donderdag 04 november 2010, 06:40

thongdee schreef:Naar een Kawasaki D-tracker 250 ... of een motard ,weet je een soort crossmoter maar dan voor op de weg.,Lijkt me leuk voor in de stad hier .
Wist je dat in Surin bij de Kawasaki Honda etc dealers ...bijna geen modellen boven de 150 cc worden verkocht . moet je naar de grotere steden voor , ik dacht dat Surin groot was.Alvast bedankt .
Ik zoek heel voorzichtig een gewone off the road maar ook dat is al lastig heb ik gemerkt , Wat jij zoekt ken ik eigenlijk niet.
Zal na mijn werk eens wat googelen om te zien wat jij zoekt.

mvg Arie

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

Re: Zoekt er iemand mee...

#3 Bericht door thongdee » donderdag 04 november 2010, 08:41

driver schreef:
thongdee schreef:Naar een Kawasaki D-tracker 250 ... of een motard ,weet je een soort crossmoter maar dan voor op de weg.,Lijkt me leuk voor in de stad hier .
Wist je dat in Surin bij de Kawasaki Honda etc dealers ...bijna geen modellen boven de 150 cc worden verkocht . moet je naar de grotere steden voor , ik dacht dat Surin groot was.Alvast bedankt .
Ik zoek heel voorzichtig een gewone off the road maar ook dat is al lastig heb ik gemerkt , Wat jij zoekt ken ik eigenlijk niet.
Zal na mijn werk eens wat googelen om te zien wat jij zoekt.

mvg Arie

Arie , een gewone off te road is ook wel leuk , ik bedoel een super motard of motard ...
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”