Hotel boeken bij Otel.com

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
buurman
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: zaterdag 15 april 2006, 10:49

Hotel boeken bij Otel.com

#1 Bericht door buurman » vrijdag 15 oktober 2010, 20:08

Voor onze vakantie volgend jaar maart wil ik een aantal hotels via internet boeken.

Via sites als Hotelscombined.com en directrooms-thailand.com valt mij op dat de hotelprijzen bij Otel.com
zeer scherp zijn.

Wel wordt het bedrag meteen van je creditcard afgeschreven terwijl bij boekingsites zoals Agoda en Booking.com de afrekening in het
hotel plaats vindt.

Mijn vraag is of er hier bezoekers zijn die ervaringen hebben met Otel.com. Op Google kan ik er weinig over te vinden.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Hotel boeken bij Otel.com

#2 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 15 oktober 2010, 20:16

buurman schreef:Voor onze vakantie volgend jaar maart wil ik een aantal hotels via internet boeken.

Via sites als Hotelscombined.com en directrooms-thailand.com valt mij op dat de hotelprijzen bij Otel.com
zeer scherp zijn.

Wel wordt het bedrag meteen van je creditcard afgeschreven terwijl bij boekingsites zoals Agoda en Booking.com de afrekening in het
hotel plaats vindt.

Mijn vraag is of er hier bezoekers zijn die ervaringen hebben met Otel.com. Op Google kan ik er weinig over te vinden.

Kijk hier eens, mogelijk zit er iets leuks voor je bij: http://www.thailandforum.nl/viewtopic.php?f=28&t=815324
Live your dream, don't dream your life.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”