Het Anti Iran en Mahan Air topic

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Het Anti Iran en Mahan Air topic

#1 Bericht door driver » dinsdag 14 september 2010, 13:19

Wegens diverse anti Iran reacties op o.a vliegen met Mahan Air nu maar dit topic geopend om zodoende de andere topics wat te vrijwaren van sommige in mijn ogen zwaar overtrokken reacties om bijv. mensen te veroordelen die met Mahan Air via Teheran naar Thailand vliegen en de reacties over de gewoontes en bijv. rechtsspraak in Iran en uiteraard de dreiging vanuit Iran ri. het vrije westen waar met name de USA zich het meest druk over maakt m.i en uiteraard een eventuele boycot van Iran waardoor je natuurlijk niet moet boeken bij Mahan Air want stel je voor dat je vlucht over bijv. 2 of 4 maanden niet doorgaat dan vergaat de wereld blijkbaar voor sommige mensen hier aanwezig.

Ter info : ik heb niks met en tegen Iran maar vlieg met Mahan Air naar Thailand omdat dit voor mij momenteel de goedkoopste manier is en dat is voor mij de reden om met Mahan te vliegen.
Als de KLM of Eva Air of weet ik veel welke maatschappij goedkoper wordt dan hun vlieg ik daar wel mee next time daar doe ik niet moeilijk over.De prijs bepaalt met wie ik reis .

Reacties.... laat ze maar komen zou ik zeggen

mvg driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#2 Bericht door driver » dinsdag 14 september 2010, 13:32

Zojuist gehoord : Iran heeft een Amerikaanse vrouw vrijgelaten dus een eventuele boycot wordt nu weer even in de ijskast gezet verwacht ik nu ze wat goede wil hebben getoond naar naar de USA .

mvg driver

Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 161
Lid geworden op: dinsdag 31 maart 2009, 16:29
Locatie: Koh Chang
Contacteer:

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#3 Bericht door Mojito's » dinsdag 14 september 2010, 14:15

Is dit topic er omdat je niet tegen kritiek kan en omdat er mensen zijn die het niet slim vinden om met ze te vliegen? Of heeft dit topic een toegevoegde waarde op dit forum. Vlieg lekker met de maatschappij waar je zin in hebt.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#4 Bericht door Ben » dinsdag 14 september 2010, 14:40

Ieder zijn keuze .

Hopelijk hoeven we straks niet allen Som Nam Na te roepen .

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#5 Bericht door driver » dinsdag 14 september 2010, 16:03

Mojito's schreef:Is dit topic er omdat je niet tegen kritiek kan en omdat er mensen zijn die het niet slim vinden om met ze te vliegen? Of heeft dit topic een toegevoegde waarde op dit forum. Vlieg lekker met de maatschappij waar je zin in hebt.
Kritiek kan ik wel tegen maar ik verbaas me iedere keer weer dat er diverse personen zijn ( incl. mijzelf misschien ) die in andere topics allerlei dingen roepen en plaatsen die vaak niets met het onderwerp te maken hebben vandaar dit topic.

Of dit topic wel of geen toegevoegde waarde heeft bepalen de reacties denk ik maar als je het zo stelt zijn er m.i denk ik tig diverse topics die geen toegevoegde waarde hebben op dit Forum maar waar toch gereageerd wordt.

En wat jij aangeeft laat ieder lekker vliegen met de maatschappij waar je zin in hebt is nu juist een der punten waar sommigen zich byzonder druk om maken en allerlei standpunten innemen om hun visie kracht bij te zetten en dus ....dit topic.

mvg driver

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#6 Bericht door prajak » dinsdag 14 september 2010, 16:30

Ja, ik snap het best. Je kunt niet zomaar met iedereen meevliegen ! Er zijn grenzen aan het steunen van landen en hun luchtvaartklubs.

Ik zal dus nooit met een Belgische klub vliegen want in dat land doen geestelijken dingen waar ik nooit van heb durven dromen. Ik vlieg niet met Fransen want die zetten Roma mensen uit. Ik vlieg niet met Lufthansa vanwege het onrecht in 1974. En dus ook niet met Iberia. En dus ook niet meer met Aeroflot vanwege die Hiddink. Niet met Lingus want dat land is tegen abortus en homohuwelijk. Niet met BA al weet ik niet meer waarom. Niet met Iran want die beperken vrouwen in hun rechten. Niet met USA want ik heb een hekel aan dat mens van een Palin. Ook niet met Vuvuzuela want ik heb niks met die Chavez. Quantas heeft iets tegen Aziaten. Chinezen en Jappen hebben me teveel spleetogen en Koreanen zijn me te verdeeld.

Ik adviseer je dus een Fongers te kopen en het daarmee te doen. Voor zadelpijn adviseer ik uierzalf en mocht je onderweg ringworm oplopen dan clotrimazole. En mag ik nu effe zeven-vijftig van je vangen voor dit advies ? Maar die opmerking steel ik van Snip en Snap......

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#7 Bericht door driver » dinsdag 14 september 2010, 16:37

prajak schreef:Ja, ik snap het best. Je kunt niet zomaar met iedereen meevliegen ! Er zijn grenzen aan het steunen van landen en hun luchtvaartklubs.

Ik zal dus nooit met een Belgische klub vliegen want in dat land doen geestelijken dingen waar ik nooit van heb durven dromen. Ik vlieg niet met Fransen want die zetten Roma mensen uit. Ik vlieg niet met Lufthansa vanwege het onrecht in 1974. En dus ook niet met Iberia. En dus ook niet meer met Aeroflot vanwege die Hiddink. Niet met Lingus want dat land is tegen abortus en homohuwelijk. Niet met BA al weet ik niet meer waarom. Niet met Iran want die beperken vrouwen in hun rechten. Niet met USA want ik heb een hekel aan dat mens van een Palin. Ook niet met Vuvuzuela want ik heb niks met die Chavez. Quantas heeft iets tegen Aziaten. Chinezen en Jappen hebben me teveel spleetogen en Koreanen zijn me te verdeeld.

Ik adviseer je dus een Fongers te kopen en het daarmee te doen. Voor zadelpijn adviseer ik uierzalf en mocht je onderweg ringworm oplopen dan clotrimazole. En mag ik nu effe zeven-vijftig van je vangen voor dit advies ? Maar die opmerking steel ik van Snip en Snap......
Hij,s mooi Prajak je reactie ...
Mochten we in Nov/Dec in Udon Thani komen zullen we ook Nong Khai wel gaan opzoeken dus dan kun je het cash krijgen die 7.50

mvg driver

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#8 Bericht door Mart » dinsdag 14 september 2010, 16:40

Ik vlieg beslist niet meer Mahan Air :P
Ik heb maar weinig zitvlees en die reis duurt veel te lang :?
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#9 Bericht door prajak » dinsdag 14 september 2010, 17:00

Driver, die 7,50 baht wel met pasmunt, toch ? Als je met een brief van 1.000 baht aan komt zetten dan tracteer ik je eerst op wisselgeld en daarna op goulash soep en je weet al wat je daarvan kunt oplopen...... Bij Mart heb ik er ringworm ingestopt, maar voor jou heb ik nog wel wat vliegende tering.....

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#10 Bericht door Mart » dinsdag 14 september 2010, 17:04

Vriend, je weet nog niet wat er na het eten van de erwten soep plaatsvindt. :o
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#11 Bericht door prajak » dinsdag 14 september 2010, 17:12

Het zal me wel dun door de broek lopen, Mart. Overigens, de Unox is al op..... en ik leef nog.
Daar heeft jouw injecteerspuit met Ebola dus gefaald !

Geniet je van alle schijfjes ? Hoop ik toch. Ik heb net de schijfjes binnen van de reis van de Beagle. Ge moogt roepen.......

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#12 Bericht door Loe » woensdag 15 september 2010, 07:44

driver schreef:Wegens diverse anti Iran reacties op o.a vliegen met Mahan Air nu maar dit topic geopend om zodoende de andere topics wat te vrijwaren van sommige in mijn ogen zwaar overtrokken reacties om bijv. mensen te veroordelen die met Mahan Air via Teheran naar Thailand vliegen en de reacties over de gewoontes en bijv. rechtsspraak in Iran en uiteraard de dreiging vanuit Iran ri. het vrije westen waar met name de USA zich het meest druk over maakt m.i en uiteraard een eventuele boycot van Iran waardoor je natuurlijk niet moet boeken bij Mahan Air want stel je voor dat je vlucht over bijv. 2 of 4 maanden niet doorgaat dan vergaat de wereld blijkbaar voor sommige mensen hier aanwezig.

Ter info : ik heb niks met en tegen Iran maar vlieg met Mahan Air naar Thailand omdat dit voor mij momenteel de goedkoopste manier is en dat is voor mij de reden om met Mahan te vliegen.
Als de KLM of Eva Air of weet ik veel welke maatschappij goedkoper wordt dan hun vlieg ik daar wel mee next time daar doe ik niet moeilijk over.De prijs bepaalt met wie ik reis .

Reacties.... laat ze maar komen zou ik zeggen

mvg driver
Dan nog maar een keer niet voor jouw driver :lol: , maar voor andere lezers,
Ik veroordeel niemand die boekt bij Mahan Air, maar ik wil de mensen wel waarschuwen, voor als de pleuris uitbreekt.
De wereld vergaat zeker niet als je vlucht niet doorgaat, maar als de pleuris uitbreekt en Amerika schiet een raketje af op het toestel waar jij toevallig inzit dan vergaat voor jouw de wereld dus WEL. Dat is de waarschuwing die ik de mensen wil meegeven in deze tijd van koude oorlog.
En uiteraard moet iedereen zelf die afweging maken of het lopen van risico's die enkele tientjes waard zijn.
En nogmaals ik wens ook jouw een goede reis toe

groetjes Loe

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#13 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 15 september 2010, 08:19

Loe schreef: Dan nog maar een keer niet voor jouw driver :lol: , maar voor andere lezers,
Ik veroordeel niemand die boekt bij Mahan Air, maar ik wil de mensen wel waarschuwen, voor als de pleuris uitbreekt.
De wereld vergaat zeker niet als je vlucht niet doorgaat, maar als de pleuris uitbreekt en Amerika schiet een raketje af op het toestel waar jij toevallig inzit dan vergaat voor jouw de wereld dus WEL. Dat is de waarschuwing die ik de mensen wil meegeven in deze tijd van koude oorlog.
En uiteraard moet iedereen zelf die afweging maken of het lopen van risico's die enkele tientjes waard zijn.
En nogmaals ik wens ook jouw een goede reis toe

groetjes Loe

Die kans is uitermate gering. Burgertoestellen zullen niet bewust worden neergeschoten.
Dus deze waarschuwing kan wat mij betreft direkt de prullebak in en is alleen maar stemmingmakerij.
En of iemand met Mahan vliegt of niet is voor iedereen gelukkig een vrije keus.
Live your dream, don't dream your life.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#14 Bericht door prajak » woensdag 15 september 2010, 10:53

Burgervliegtuigen vliegen nimmer boven war zones. Ze vliegen om. En een land in oorlog heeft geen burgerluchtvaart; dan is men te druk met het bijtanken van oorlogstuig, als de vliegvelden dan nog heel zijn..... En Sam heeft al genoeg aan zijn hoofd met de eigen poenzaken en Afghanistan om een oorlog te beginnen. Nee, Iran kan aanrommelen net zoals Birma en N-Korea. Die zijn te groot om even aan te vallen. Maar mocht, ik hoor wat geluiden, Liechtenstein ook aan kernwapens beginnen dan wordt er snel ingegrepen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Anti Iran en Mahan Air topic

#15 Bericht door driver » woensdag 15 september 2010, 18:20

Loe schreef:
driver schreef:Wegens diverse anti Iran reacties op o.a vliegen met Mahan Air nu maar dit topic geopend om zodoende de andere topics wat te vrijwaren van sommige in mijn ogen zwaar overtrokken reacties om bijv. mensen te veroordelen die met Mahan Air via Teheran naar Thailand vliegen en de reacties over de gewoontes en bijv. rechtsspraak in Iran en uiteraard de dreiging vanuit Iran ri. het vrije westen waar met name de USA zich het meest druk over maakt m.i en uiteraard een eventuele boycot van Iran waardoor je natuurlijk niet moet boeken bij Mahan Air want stel je voor dat je vlucht over bijv. 2 of 4 maanden niet doorgaat dan vergaat de wereld blijkbaar voor sommige mensen hier aanwezig.

Ter info : ik heb niks met en tegen Iran maar vlieg met Mahan Air naar Thailand omdat dit voor mij momenteel de goedkoopste manier is en dat is voor mij de reden om met Mahan te vliegen.
Als de KLM of Eva Air of weet ik veel welke maatschappij goedkoper wordt dan hun vlieg ik daar wel mee next time daar doe ik niet moeilijk over.De prijs bepaalt met wie ik reis .

Reacties.... laat ze maar komen zou ik zeggen

mvg driver
Dan nog maar een keer niet voor jouw driver :lol: , maar voor andere lezers,
Ik veroordeel niemand die boekt bij Mahan Air, maar ik wil de mensen wel waarschuwen, voor als de pleuris uitbreekt.
De wereld vergaat zeker niet als je vlucht niet doorgaat, maar als de pleuris uitbreekt en Amerika schiet een raketje af op het toestel waar jij toevallig inzit dan vergaat voor jouw de wereld dus WEL. Dat is de waarschuwing die ik de mensen wil meegeven in deze tijd van koude oorlog.
En uiteraard moet iedereen zelf die afweging maken of het lopen van risico's die enkele tientjes waard zijn.
En nogmaals ik wens ook jouw een goede reis toe

groetjes Loe
Ik reageer toch ha,ha.
Amerika doet helemaal niks tegen Iran behalve wat schreeuwen en blaten af en toe om hun machtspositie te laten gelden maar daadwerkelijk een oorlogsactie uitvoeren tegen Iran zoals bijv. een burgervliegtuig neerhalen doen ze never nooit niet en zowel ... Denk jij dan Iran stilletjes achterover gaat leunen ?
Die raggen dan net zo hard een veilig US vliegtuig of dat van de bondgenoten de lucht uit schat ik duszzz.... dan heb je voor die veilige vlucht een paar tientjes meer betaald wordt je alsnog neergehaald :mrgreen:

Kortom : driver maakt zich nergens druk om maar dat was al bekend denk ik en wat anderen gaan doen , wel of niet met Mahan moet ieder maar voor zich weten lijkt me.

En de goede reis Loe ..... Bedankt en uiteraard hoop ik dat ook zodat ik in Bangkok Sukanya weer in m,n armen kan nemen want dat is toch weer de reden om te gaan vliegen in November.

mvg driver

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”