Welk resort/hotel Khoa sok NP?

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
proveste
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 01 mei 2010, 15:54

Welk resort/hotel Khoa sok NP?

#1 Bericht door proveste » zaterdag 21 augustus 2010, 18:54

Wij overwegen om half november voor een nacht of 4 of 5. naar het Khoa Sok NP te gaan. Het lijkt ons ook leuk om 1 â 2 nachten te verblijven in het park (Zgn. Rafthouses?)
Graag ontvangen wij advies:
- Welk resort/hotel is aan te bevelen en is het nodig deze van te voren te reserveren.
- Kan een verblijf in het park op het meer ter plaatse worden geboekt of dient dit (ook) van te voren worden gereserveerd?

Lennart
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 23
Lid geworden op: donderdag 01 april 2010, 08:51

Re: Welk resort/hotel Khoa sok NP?

#2 Bericht door Lennart » maandag 27 september 2010, 11:03

Het ligt er een beetje aan wat je precies wil. Als je maar genoeg geld hebt kun je het zo luxe maken als je zelf wil. Een verblijf kan makkelijk ter plaatse worden geregeld maar het is wel fijn om alvast een adres te hebben. Zelf zat ik in een goedkoop hutje aan de rivier voor 400 Baht voor 2 personen. Als je interesse hebt kan ik het adres er wel even bij zoeken.

proveste
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 01 mei 2010, 15:54

Re: Welk resort/hotel Khoa sok NP?

#3 Bericht door proveste » dinsdag 28 september 2010, 15:47

Bedankt voor je reactie. Ik ben zeker geïnteresseerd in de naam van het hotel. Alvast bedankt!

Lennart
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 23
Lid geworden op: donderdag 01 april 2010, 08:51

Re: Welk resort/hotel Khoa sok NP?

#4 Bericht door Lennart » woensdag 29 september 2010, 14:09

Ik lees nu pas dat je een resort zoekt IN het nationale park. Daar kan ik je helaas niet aan helpen, in de haast overheen gelezen denk ik.


Het hotel waar ik zat:
Khao Sok Jungle Huts
35/5 Moo 6 Klongsok A.Phanom Suratthani 84250
tel: 077-395160 of mobiel 087-2646032
Op het kaartje wat ik heb meegenomen stond ook een website alleen werkt die niet meer. Ik weet dus ook niet of ze het eveneens vermelde mailadres khaosok_junglehuts@hotmail.com nog ooit gebruiken.

Dit ligt op loopafstand van het park en de kosten waren voor 2 personen 400 Baht totaal per nacht. Je moet alleen niet te erg op zien tegen wat wandelen, maar dat neem ik ook niet aan aangezien je waarschijnlijk toch wel lopend door het park heen gaat. De hutjes staan op palen en een aantal daarvan pal naast de rivier. Op het terrein zijn veel fruitbomen waar je verse bananen en rambutan kunt plukken. 's Nachts geen spullen buiten laten staan als je 's morgens niet al te vroeg wilt wakker worden want de aapjes pakken echt alles om mee te spelen en te smijten. :mrgreen:

Vanuit de receptie kun je eigenlijk alle activiteiten die je wilt doen wel regelen in het nationale park. Dit is vaak inclusief vervoer naar het park. Ik zou alleen aanraden om tegenover het park bij het restaurant de trips te regelen. Hierbij krijg je een professionele toergids mee die in het nationale park je veel meer kan laten zien dan de mensen van het resort. En gratis avondeten elke dag is dan ook makkelijk geregeld.



Maar voor in het nationale park zelf weet ik niet wat er mogelijk is. Misschien heeft iemand anders hier tips voor?

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 330
Lid geworden op: vrijdag 05 mei 2006, 12:14

Re: Welk resort/hotel Khoa sok NP?

#5 Bericht door Inge » maandag 04 oktober 2010, 19:55

Tree Tops jungle rafts, zeer basic, hutje op het water, matras , klamboe, wc op de kant, geen douche maar ht meer inspringen s'morgens.Eten wat de pot schaft. Je kunt ook nog overnachten in een boomhut.
Wij vonden het jhelemaal super! Wij hebben het al bij BM air geboekt in Ned.
1 nacht bioomhut, 2 nachten hutjes op de rivier. Je gasat dan ook nog een nachtwandeling doen, kanovaren, Tuben ect.

http://www.bmair.nl/Individueel/Thailan ... Safari.htm

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”