Holiday in Hua Hin -Thailand

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Holiday in Hua Hin -Thailand

#1 Bericht door frans49 » zaterdag 21 augustus 2010, 04:49

Wie kent dit hotel.
Ik ben ernstig geïnteresseerd in het appartement op de begane grond.
Het gaat dan om maart en/of april 2011
Ik vind het wel wat prijzig maar ben niet zo goed op de hoogte van de prijzen in Hua Hin

http://www.huahin-thailand.nl/eindex.htm

Bedankt alvast voor reacties.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Holiday in Hua Hin -Thailand

#2 Bericht door Mart » zaterdag 21 augustus 2010, 07:38

Ik vind de prijs voor het geen je krijgt, zeer aantrekkelijk, en beslist niet te duur.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Holiday in Hua Hin -Thailand

#3 Bericht door elst99 » zaterdag 21 augustus 2010, 10:47

Nou ik vind ca. 1100 euro voor een studio direct aan het spoor, zonder schoonmaak, electra en water behoorlijk aan de prijs.
Ken het alleen van de buitenkant, ok het ligt dicht bij het centrum, maar dan zijn er wel goedkopere en leukere opties in Hua Hin te vinden.
Persoonlijk staat de locatie mij tegen.
Er is Maart en April heus veel te huur, tegen een betere prijs.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Holiday in Hua Hin -Thailand

#4 Bericht door frans49 » zaterdag 21 augustus 2010, 19:20

elst99 schreef:Nou ik vind ca. 1100 euro voor een studio direct aan het spoor, zonder schoonmaak, electra en water behoorlijk aan de prijs.
Ken het alleen van de buitenkant, ok het ligt dicht bij het centrum, maar dan zijn er wel goedkopere en leukere opties in Hua Hin te vinden.
Persoonlijk staat de locatie mij tegen.
Er is Maart en April heus veel te huur, tegen een betere prijs.


Bedankt, ik ben er (waarschijnlijk) ook even rond half februari.
Zal dan eens gaan rondkijken.
Ik heb inmiddels begrepen dat het ook meer dan een km van het strand weg is.
Wil eigenlijk iets dichter bij.
Maar mocht er iemand tips hebben........
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Holiday in Hua Hin -Thailand

#5 Bericht door frans49 » zondag 22 augustus 2010, 17:52

elst99 schreef:Nou ik vind ca. 1100 euro voor een studio direct aan het spoor, zonder schoonmaak, electra en water behoorlijk aan de prijs.
Ken het alleen van de buitenkant, ok het ligt dicht bij het centrum, maar dan zijn er wel goedkopere en leukere opties in Hua Hin te vinden.
Persoonlijk staat de locatie mij tegen.
Er is Maart en April heus veel te huur, tegen een betere prijs.


Bedankt had ik je al maar doe het graag nog een keer.
Ben wat verder gaan zoeken, en omdat jij kennelijk heel goed op de hoogte bent, wil ik je advies over het volgende vragen:

http://www.chomtawan.net/room.html
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Holiday in Hua Hin -Thailand

#6 Bericht door elst99 » zondag 22 augustus 2010, 18:40

De vraag is of je zo ver van Hua Hin af wilt zitten, het is overdag tot s'avonds 7 uur geen probleem, rijden dan somthaews voor 10 Bht. of je zou een scooter o.i.d. moeten huren. Als je nl. s'avonds de stad nog in wil en je hebt dan een taxi of tuk tuk nodig wordt het nog duur je moet dan toch gauw op 200 Bht rekenen.
Op zich zit je dicht bij het strand en bij Khao Takiab komen steeds meer eettentjes en wordt er veel nieuw gebouwd. Wil je persé dicht bij het strand en heb je geen bezwaar tussen veel Nederlanders te zitten "Google" is op "Condochain" daar kun je een studio huren, maar ook een app. met een aparte slaapkamer.
Is meer naar Hua Hin toe en met een fiets (voor een appel en ei) alles makkelijk te behappen, vandaar kun je in zwempak/broek zo het strand op en het nieuwe winkelcentrum "Market Village" is op loop afstand. Huur je een studio ( 1 kamer met badkamer en balkon) voor 10.000 Bht p.m. en een app. tussen de 15.000 en 20.000 p.m.
Het is maar een suggestie hoor! Misschien vind jij het bij Khao Takiab wel ideaal, voor ons is het te ver van alles.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Holiday in Hua Hin -Thailand

#7 Bericht door frans49 » zondag 22 augustus 2010, 19:19

elst99 schreef:De vraag is of je zo ver van Hua Hin af wilt zitten, het is overdag tot s'avonds 7 uur geen probleem, rijden dan somthaews voor 10 Bht. of je zou een scooter o.i.d. moeten huren. Als je nl. s'avonds de stad nog in wil en je hebt dan een taxi of tuk tuk nodig wordt het nog duur je moet dan toch gauw op 200 Bht rekenen.
Op zich zit je dicht bij het strand en bij Khao Takiab komen steeds meer eettentjes en wordt er veel nieuw gebouwd. Wil je persé dicht bij het strand en heb je geen bezwaar tussen veel Nederlanders te zitten "Google" is op "Condochain" daar kun je een studio huren, maar ook een app. met een aparte slaapkamer.
Is meer naar Hua Hin toe en met een fiets (voor een appel en ei) alles makkelijk te behappen, vandaar kun je in zwempak/broek zo het strand op en het nieuwe winkelcentrum "Market Village" is op loop afstand. Huur je een studio ( 1 kamer met badkamer en balkon) voor 10.000 Bht p.m. en een app. tussen de 15.000 en 20.000 p.m.
Het is maar een suggestie hoor! Misschien vind jij het bij Khao Takiab wel ideaal, voor ons is het te ver van alles.


Ik ga gelijk kijken.
Ben erg blij met je snelle respons.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”