opnieuw aanloggen

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

opnieuw aanloggen

#1 Bericht door JohanS » vrijdag 30 juli 2010, 08:14

Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: opnieuw aanloggen

#2 Bericht door dutch » vrijdag 30 juli 2010, 08:38

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: opnieuw aanloggen

#3 Bericht door Ben » vrijdag 30 juli 2010, 08:46

JohanS schreef:Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.

In de 2 balkjes voor gebruikers naam en onder voor het Pasword kun je de naam opslaan dat zou na een keer inloggen automatish moeten gebeuren ,Wel bevestigen.

Bij het inloggen via icoon klik je op de bovenste balk en je naam wordt dan weergegeven aanklikken en enter 2 seconden .

Wat nog makkelijker is ,is als je de PC opstart en de eerste keer naar het forum gaat een nieuwe shortcut op je desktop plaatsen en de oude verwijderen dan werkt hij zolang todat de pc afgesloten wordt

Bij de volgende opstart doe je dat dan weer todat de problemen bij XSBB opgelost zijn

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: opnieuw aanloggen

#4 Bericht door JohanS » vrijdag 30 juli 2010, 10:21

Ben schreef:
JohanS schreef:Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.

In de 2 balkjes voor gebruikers naam en onder voor het Pasword kun je de naam opslaan dat zou na een keer inloggen automatish moeten gebeuren ,Wel bevestigen.

Bij het inloggen via icoon klik je op de bovenste balk en je naam wordt dan weergegeven aanklikken en enter 2 seconden .

Wat nog makkelijker is ,is als je de PC opstart en de eerste keer naar het forum gaat een nieuwe shortcut op je desktop plaatsen en de oude verwijderen dan werkt hij zolang todat de pc afgesloten wordt

Bij de volgende opstart doe je dat dan weer todat de problemen bij XSBB opgelost zijn
Dank voor de goede bedoelingen maar dat weet ik wel en doe dit reeds een aantal jaren maar nu werkt het niet meer. :shock:

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: opnieuw aanloggen

#5 Bericht door JohanS » vrijdag 30 juli 2010, 10:22

Had ik nog niet gelezen, maar het zou wel eens kunnen betekenen dat we lang gaan moeten wachten tot er een kopij van de database terbeschikking komt.

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: opnieuw aanloggen

#6 Bericht door marinusmali » vrijdag 30 juli 2010, 11:50

Is het AAN of INLOGGEN????? :roll: :lol: :shock:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: opnieuw aanloggen

#7 Bericht door prajak » vrijdag 30 juli 2010, 16:16

Het is niet inloggen en niet aanloggen maar luiloggen. Uit overwegingen van veiligheid log ik nergens automatisch in of aan. Sterker nog, ik heb een extra logon procedure binnen Norton actief staan met een state of the art password. Zonder dat kan ik nergens inloggen.

Als jij jouw laptop kwijtraakt kan iedereen in jouw gegevens en klubs binnenkomen zonder moeite. Als ze NL kunnen lezen.......

Dus vergeet die optie. En o ja, je hebt vast voor iedere klub en email en zo hetzelfde password ? Ook lekker veilig hoor.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: opnieuw aanloggen

#8 Bericht door RuudThai » vrijdag 30 juli 2010, 16:21

prajak schreef:Het is niet inloggen en niet aanloggen maar luiloggen. Uit overwegingen van veiligheid log ik nergens automatisch in of aan. Sterker nog, ik heb een extra logon procedure binnen Norton actief staan met een state of the art password. Zonder dat kan ik nergens inloggen.

Als jij jouw laptop kwijtraakt kan iedereen in jouw gegevens en klubs binnenkomen zonder moeite. Als ze NL kunnen lezen.......

Dus vergeet die optie. En o ja, je hebt vast voor iedere klub en email en zo hetzelfde password ? Ook lekker veilig hoor.
Het gemak dient de mens en dus doe ik zoveel als kan automatisch. Het interesseert me geen ruk dat iemand eventueel in Mijn Favorieten kan komen o.i.d. Als ze maar van mijn bankrekeningen afblijven! :shock:
Je kunt ook gebeten worden door een slang, schorpioen, spin, duizendpoot (centipede), een met hondsdolheid besmette hond, kat of ander zoogdier, maar als je daar allemaal om moet denken heb je toch geen rustig leven meer? :ugeek:

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: opnieuw aanloggen

#9 Bericht door JohanS » vrijdag 30 juli 2010, 16:22

prajak schreef:Het is niet inloggen en niet aanloggen maar luiloggen. Uit overwegingen van veiligheid log ik nergens automatisch in of aan. Sterker nog, ik heb een extra logon procedure binnen Norton actief staan met een state of the art password. Zonder dat kan ik nergens inloggen.

Als jij jouw laptop kwijtraakt kan iedereen in jouw gegevens en klubs binnenkomen zonder moeite. Als ze NL kunnen lezen.......

Dus vergeet die optie. En o ja, je hebt vast voor iedere klub en email en zo hetzelfde password ? Ook lekker veilig hoor.
Oordeel niet te vlug over mensen die je totaal niet kent.

Ik denk dat ik zeer veilig met mijn computers werk, maar ik hoef hier niet alles in het breed uit te leggen.
Je moet keuzes maken; het zijn juist de mensen die het hoogste van het dak roepen die dikwijls juist de problemen krijgen.
Het internet is niet veilig, dat is een feit, maar alles start met hoe de gebruiker het internet gebruikt; er zijn genoeg beveiligingen mogelijk.
Een beetje begruikersgemak moet ik daar niet voor inboeten.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: opnieuw aanloggen

#10 Bericht door JohanS » woensdag 18 augustus 2010, 09:28

JohanS schreef:Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.
Is hier nog steeds geen oplossing voor ! :cry:

Ben ik nu de enige die zich hier mateloos aan stoort.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: opnieuw aanloggen

#11 Bericht door RuudThai » woensdag 18 augustus 2010, 09:38

JohanS schreef:
JohanS schreef:Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.
Is hier nog steeds geen oplossing voor ! :cry:

Ben ik nu de enige die zich hier mateloos aan stoort.
Misschien niet, maar ik ben er ondertussen aan gewend dat ik bij het opstarten van de pc mij 1 x moet aanmelden i.p.v. dat het automatisch gebeurt. Verder geen problemen.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: opnieuw aanloggen

#12 Bericht door Pieter » woensdag 18 augustus 2010, 09:40

marinusmali schreef:Is het AAN of INLOGGEN????? :roll: :lol: :shock:
Het is Aanmelden


Pieter 8-) 8-) 8-)

Chang
Site Admin
Site Admin
Berichten: 580
Lid geworden op: dinsdag 01 februari 2005, 19:45
Contacteer:

Re: opnieuw aanloggen

#13 Bericht door Chang » woensdag 18 augustus 2010, 10:34

JohanS schreef:
JohanS schreef:Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.
Is hier nog steeds geen oplossing voor ! :cry:

Ben ik nu de enige die zich hier mateloos aan stoort.
Helaas is hier nog geen oplossing voor, en het irriteert mij mateloos dat het zo lang moet duren.

Op dit moment ben ik nog steeds bezig om de database in het bezit te krijgen. Het nieuwe forum staat al in zijn geheel gereed op http://www.thailandforum.nl (welke op dit moment een redirect naar dit forum heeft). Deze database wil ik ondermeer in mijn bezit hebben omdat de huidige eigenaar sinds zijn overname van ruim 3 weken geleden nog helemaal niets heeft gedaan ten aanzien van de gehoste fora bij xsbb. Dit baardt mij ernstige zorgen. Van de vorige eigenaar heb ik schriftelijke bevestiging dat ik de database zou ontvangen, maar helaas heb ik deze tot op heden niet in mijn bezit. Op het moment dat ik deze in mijn bezit heb zal het complete forum verhuizen en ik verwacht dan dat alle problemen verholpen zullen zijn.

Mijn excuses dat het zo lang moet duren vanuit xsbb.

Met vriendelijke groet,

Chang

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: opnieuw aanloggen

#14 Bericht door JohanS » woensdag 18 augustus 2010, 16:27

Chang schreef:
JohanS schreef:
JohanS schreef:Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.
Is hier nog steeds geen oplossing voor ! :cry:

Ben ik nu de enige die zich hier mateloos aan stoort.
Helaas is hier nog geen oplossing voor, en het irriteert mij mateloos dat het zo lang moet duren.

Op dit moment ben ik nog steeds bezig om de database in het bezit te krijgen. Het nieuwe forum staat al in zijn geheel gereed op http://www.thailandforum.nl (welke op dit moment een redirect naar dit forum heeft). Deze database wil ik ondermeer in mijn bezit hebben omdat de huidige eigenaar sinds zijn overname van ruim 3 weken geleden nog helemaal niets heeft gedaan ten aanzien van de gehoste fora bij xsbb. Dit baardt mij ernstige zorgen. Van de vorige eigenaar heb ik schriftelijke bevestiging dat ik de database zou ontvangen, maar helaas heb ik deze tot op heden niet in mijn bezit. Op het moment dat ik deze in mijn bezit heb zal het complete forum verhuizen en ik verwacht dan dat alle problemen verholpen zullen zijn.

Mijn excuses dat het zo lang moet duren vanuit xsbb.

Met vriendelijke groet,

Chang

Mijn kritiek was zeker niet naar u persoonlijk gericht Chang.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: opnieuw aanloggen

#15 Bericht door driver » woensdag 18 augustus 2010, 16:44

Chang schreef:
JohanS schreef:
JohanS schreef:Dat ik steeds opnieuw moet aanloggen begint serieus op mij zenuwen te werken. :(
En ja ik vink het juiste vakje hiervoor aan.
Is hier nog steeds geen oplossing voor ! :cry:

Ben ik nu de enige die zich hier mateloos aan stoort.
Helaas is hier nog geen oplossing voor, en het irriteert mij mateloos dat het zo lang moet duren.

Op dit moment ben ik nog steeds bezig om de database in het bezit te krijgen. Het nieuwe forum staat al in zijn geheel gereed op http://www.thailandforum.nl (welke op dit moment een redirect naar dit forum heeft). Deze database wil ik ondermeer in mijn bezit hebben omdat de huidige eigenaar sinds zijn overname van ruim 3 weken geleden nog helemaal niets heeft gedaan ten aanzien van de gehoste fora bij xsbb. Dit baardt mij ernstige zorgen. Van de vorige eigenaar heb ik schriftelijke bevestiging dat ik de database zou ontvangen, maar helaas heb ik deze tot op heden niet in mijn bezit. Op het moment dat ik deze in mijn bezit heb zal het complete forum verhuizen en ik verwacht dan dat alle problemen verholpen zullen zijn.

Mijn excuses dat het zo lang moet duren vanuit xsbb.

Met vriendelijke groet,

Chang
Chang...volgens mij kan iedereen hier op dit Forum gratis en voor niets meelezen,posten etc dus dan ben ik altijd heel duidelijk : niet zeuren maar ongemakken voor lief nemen.

Ik vindt het ook ietswat lastig om telkens weer in te moeten loggen maar maak er absoluut geen probleem van.

Verontschuldigingen vanaf jouw kant zijn m.i niet nodig want meer als je best doen kun jij tenslotte ook niet.

Verder heb ik er ook geen kijk op wat dit Forum kost qua opzet en of hier sponsoren borg voor staan of dat jij het allemaal zelf moet dokken ?


Omdat ik hier toch met enige regelmaat zit wil ik dus indien nodig wel sponseren .
Voor niks gaat zelfs de zon tegenwoordig niet meer op toch ?
Neem in geval van een gewenste sponsering dan even contact met me op aub.

mvg driver

Gesloten

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”