hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
jolanda_de_vos
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 25 juni 2010, 10:08

hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#1 Bericht door jolanda_de_vos » vrijdag 25 juni 2010, 10:57

Hallo allemaal!

Mijn vriend en ik vertrekken in november naar Thailand voor een rondreis van 4 weken, met als plan om ongeveer de laatste 2 weken het zuiden te bezoeken. We zijn een beetje aan het zoeken naar accomodaties op de eilanden Phi Phi en Lanta, maar ik was benieuwd of er mensen zijn die een bepaalde accomodatie aan kunnen raden. Het hoeft niet ontzettend luxe te zijn, maar het liefst niet ( vooral in phi phi ) direct in het drukke gedeelte. Hopelijk kan iemand mij wat suggesties geven!

Groetjes van Jolanda

ericsson
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 253
Lid geworden op: maandag 19 december 2005, 10:51
Locatie: Belgie

Re: hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#2 Bericht door ericsson » zondag 01 augustus 2010, 07:03

Wij hadden zeer goeie ervaringen met Phi Phi Hill, gelegen aan het eind van Long beach op de berg, dus een eindje klimmen, bagage gaat met een berglift omhoog, een ongelooflijk mooi zicht op Phi Phi ley and de baai, werkelijk prachtig om daar je ontbijt te nuttigen, is overigens niet echt duur, ik dacht rond de 1100 bht per nacht.

ps; is alleen open tijdens onze winter.
chok dee

Lennart
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 23
Lid geworden op: donderdag 01 april 2010, 08:51

Re: hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#3 Bericht door Lennart » maandag 02 augustus 2010, 19:46

ericsson schreef:Wij hadden zeer goeie ervaringen met Phi Phi Hill, gelegen aan het eind van Long beach op de berg, dus een eindje klimmen, bagage gaat met een berglift omhoog, een ongelooflijk mooi zicht op Phi Phi ley and de baai, werkelijk prachtig om daar je ontbijt te nuttigen, is overigens niet echt duur, ik dacht rond de 1100 bht per nacht.

ps; is alleen open tijdens onze winter.

Klinkt goed maar jammer dat hij tijdens de zomer gesloten is. Weet je toevallig waarom dit zo is?

Akang
Expat
Expat
Berichten: 553
Lid geworden op: vrijdag 05 juni 2009, 06:28
Locatie: Trat

Re: hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#4 Bericht door Akang » vrijdag 06 augustus 2010, 22:25

Op Koh Lanta Pappillion! En Erie bar op long beach, deze laatste is geen overnachtings plaats maar een sieradenshop/bar van een Tha en zijn Duitse vrouw, ook zij zullen je graag verder helpen!
Even the longest journey starts with the first step...

Erik
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 76
Lid geworden op: maandag 11 december 2006, 20:10
Locatie: Wildervank

Re: hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#5 Bericht door Erik » maandag 16 augustus 2010, 10:36

jolanda_de_vos schreef:Het hoeft niet ontzettend luxe te zijn, maar het liefst niet ( vooral in phi phi ) direct in het drukke gedeelte.
Groetjes van Jolanda
Op PhiPhi zou je naar het Bayview resort gaan. Deze ligt zo ongeveer als laatste aan het strand. Het zijn allemaal losse huisjes met airco. http://www.phiphibayview.com/

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#6 Bericht door printen44 » maandag 16 augustus 2010, 15:26

Het enige nadeel van dit resort is dat je een goede conditie moet hebben als je de bovenste bungalows hebt. Die zijn steil tegen de bergwand aangebouwd. Schitterend uitzicht dat wel en een van de weinig resorts die een redelijk strand heeft. Dineer in de avond daar op het strand met fakkels en kaarslicht. Geweldig mooi. Uitstekend eten daar.

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#7 Bericht door frans49 » maandag 16 augustus 2010, 17:36

Erik schreef:
jolanda_de_vos schreef:Het hoeft niet ontzettend luxe te zijn, maar het liefst niet ( vooral in phi phi ) direct in het drukke gedeelte.
Groetjes van Jolanda
Op PhiPhi zou je naar het Bayview resort gaan. Deze ligt zo ongeveer als laatste aan het strand. Het zijn allemaal losse huisjes met airco. http://www.phiphibayview.com/



Kan je misschien beter eerst vertellen op wat voor budget jullie reizen.
De link hierboven is snel meer dan 4000 THB per nacht.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

ericsson
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 253
Lid geworden op: maandag 19 december 2005, 10:51
Locatie: Belgie

Re: hotel aanraders koh phi phi en koh lanta????

#8 Bericht door ericsson » donderdag 09 september 2010, 18:27

Lennart schreef:
ericsson schreef:Wij hadden zeer goeie ervaringen met Phi Phi Hill, gelegen aan het eind van Long beach op de berg, dus een eindje klimmen, bagage gaat met een berglift omhoog, een ongelooflijk mooi zicht op Phi Phi ley and de baai, werkelijk prachtig om daar je ontbijt te nuttigen, is overigens niet echt duur, ik dacht rond de 1100 bht per nacht.

ps; is alleen open tijdens onze winter.

Klinkt goed maar jammer dat hij tijdens de zomer gesloten is. Weet je toevallig waarom dit zo is?

Vrij simpel, omdat het dan laagseizoen is en de zee veel ruwer is dan in onze winter, de zee beweegt nauwelijks en het water is glashelder. Ook zijn er meer buien en minder toeristen dan in onze winter.
chok dee

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”