Rovio rijdende webcam

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Geert S
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 06:55
Locatie: Udon Thani
Contacteer:

Rovio rijdende webcam

#1 Bericht door Geert S » woensdag 21 april 2010, 03:03

zie YouTube filmpje


Engelsman die hier (als zovelen) een deel van de tijd woont schreef enthausiast dat hij zo'n ding heeft aangeschaft, een soort van rijdende webcam-robot die je vanaf afstand (via Internet) kunt besturen. Idee was dat hij dan in de tijd dat hij in Engeland werkt, steeds kan blijven zien hoe het "thuis" in Thailand bij zijn vrouw/vriendin (..) er aan toe gaat...

Sorry hoor, maar bij zoiets krijg ik dan helemaal de hik... zie het al voor me... zoem zoem, Oh, mensen pas op want papa is weer vanuit Engeland aan het spelen... :lol: :lol:

Hoop niet dat ik nu allerlij andere mensen op de kast jaag, maar als je met dit soort dingen begint...

Zie het telefoontje al voor me, vanuit Engeland, 'schat, kan je de deur even open doen want mijn robot zit om onverklaarbare wijze opgesloten in de klerenkast en kan er niet uit..'

De mensheid blijft je verbazen, keer op keer denk je weer van 'zo idioot kan het toch niet worden', en ja hoor, dan blijken er toch weer mensen te zijn die dan zoiets in alle ernst aanschaffen en er wildenthausiast over schrijven...

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Rovio rijdende webcam

#2 Bericht door Jim » woensdag 21 april 2010, 06:31

leuk dingetje :)

alleen wel een beetje hack gevoelig :ugeek:
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Rovio rijdende webcam

#3 Bericht door Wouter_Udon » woensdag 21 april 2010, 07:59

Geert S schreef:zie YouTube filmpje


Engelsman die hier (als zovelen) een deel van de tijd woont schreef enthausiast dat hij zo'n ding heeft aangeschaft, een soort van rijdende webcam-robot die je vanaf afstand (via Internet) kunt besturen. Idee was dat hij dan in de tijd dat hij in Engeland werkt, steeds kan blijven zien hoe het "thuis" in Thailand bij zijn vrouw/vriendin (..) er aan toe gaat...

Sorry hoor, maar bij zoiets krijg ik dan helemaal de hik... zie het al voor me... zoem zoem, Oh, mensen pas op want papa is weer vanuit Engeland aan het spelen... :lol: :lol:

Hoop niet dat ik nu allerlij andere mensen op de kast jaag, maar als je met dit soort dingen begint...

Zie het telefoontje al voor me, vanuit Engeland, 'schat, kan je de deur even open doen want mijn robot zit om onverklaarbare wijze opgesloten in de klerenkast en kan er niet uit..'

De mensheid blijft je verbazen, keer op keer denk je weer van 'zo idioot kan het toch niet worden', en ja hoor, dan blijken er toch weer mensen te zijn die dan zoiets in alle ernst aanschaffen en er wildenthausiast over schrijven...

Zal wel weer een gebrek aan vertrouwen zijn als iemand dit gaat doen.
En ik denk dat zo'n ding snel gesaboteerd zal worden, accu vergeten op te laden, onder de bromfiets gekomen, erover gestruikeld enz. :mrgreen:
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
Geert S
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 06:55
Locatie: Udon Thani
Contacteer:

Re: Rovio rijdende webcam

#4 Bericht door Geert S » woensdag 21 april 2010, 09:41

Wouter_Udon schreef: Zal wel weer een gebrek aan vertrouwen zijn als iemand dit gaat doen.
Natuurlijk, maar als je zoiets gaat doen ben je toch echt van de maffe! Als je zo weinig vertrouwen in je relatie hebt moet je er niet aan beginnen, dit is gewoon onzinnig...

Ding is trouwens opklapbaar, zodat 'ie onder een bed kan doorrijden en zoeken, en er zit een infrarood lampje op om zelfs in het donker te kunnen zien, hier is echt over nagedacht :lol:
Wouter_Udon schreef: En ik denk dat zo'n ding snel gesaboteerd zal worden, accu vergeten op te laden, onder de bromfiets gekomen, erover gestruikeld enz. :mrgreen:
Uiteraard, dat houdt het geen dag vol in een gemiddeld Thais huishouden! :lol:
Of anders wordt het ding onmiddellijk in de belening gedaan tegen een leuk bedrag, kan die beste man de rest van zijn tijd uitkijken door een kast vol met tv's en telefoontjes en zo ergens in een winkel :lol:

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Rovio rijdende webcam

#5 Bericht door Jim » woensdag 21 april 2010, 13:29

hmm.. vallen jullie nu in de .. zoals de waard is... categorie of zijn jullie nou gewoon een stelletje oude mannen.

dit is gewoon speelgoed, net als dat japanse robot hondje.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Rovio rijdende webcam

#6 Bericht door Duiker » woensdag 21 april 2010, 17:30

Dat wil ik hebben! Maar dan moet ie wel wat kunnen afschieten, of teminste een flinke elektrische schok kunnen geven. Dan stuur ik dit karretje naar de koestraat in Bangkok. En dan roep ik door het luidsprekertje "ben jij die oliefa......" En bij bevestiging druk ik natuurlijk op de knop. Ha ha ha!
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Rovio rijdende webcam

#7 Bericht door jumbo » donderdag 22 april 2010, 02:40

Duiker schreef:Dat wil ik hebben! Maar dan moet ie wel wat kunnen afschieten, of teminste een flinke elektrische schok kunnen geven. Dan stuur ik dit karretje naar de koestraat in Bangkok. En dan roep ik door het luidsprekertje "ben jij die oliefa......" En bij bevestiging druk ik natuurlijk op de knop. Ha ha ha!

Duikertje, duikertje, duikertje als ik jou was zo ik onderduiken.... :P :P
Overigens is omroepen niet nodig, een beetje bargirl daar brengt je zo naar me toe :P :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”