Er is nog hoop voor Thailand

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Er is nog hoop voor Thailand

#1 Bericht door Mart » maandag 19 april 2010, 06:23

Maar dan moet men " aan de slag " Ik heb mijn best al gedaan :lol: Wie volgt :?:

http://www.ad.nl/ad/nl/1015/Gezondheid- ... ller.dhtml

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#2 Bericht door Wouter_Udon » maandag 19 april 2010, 07:43

Mart schreef:Maar dan moet men " aan de slag " Ik heb mijn best al gedaan :lol: Wie volgt :?:

http://www.ad.nl/ad/nl/1015/Gezondheid- ... ller.dhtml

Hahahaha, vooral je best blijven doen, schijnt goed te zijn voor je gezondheid. :mrgreen: :mrgreen:
Live your dream, don't dream your life.

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#3 Bericht door marceziani » maandag 19 april 2010, 09:40

Mijn vriendin zit op een week of 9. Eind oktober begin november krijgen we er een halfbloedje bij. 8-) :D
Dus Mart, bedankt voor de tip! :lol:
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

Gebruikersavatar
Geert S
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 06:55
Locatie: Udon Thani
Contacteer:

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#4 Bericht door Geert S » maandag 19 april 2010, 11:05

marceziani schreef:Mijn vriendin zit op een week of 9. Eind oktober begin november krijgen we er een halfbloedje bij. 8-) :D
Veel sterkte gewenst ;-)
Jongste van ons is net twee jaar en hebben we onze handen aan vol, onvoorstelbare energie heeft dat kind, een derde erbij hoeft voor mij voorlopig niet, er zijn grenzen aan de wereld verbeteren ;-)

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#5 Bericht door RuudThai » maandag 19 april 2010, 12:39

Geert S schreef:
marceziani schreef:Mijn vriendin zit op een week of 9. Eind oktober begin november krijgen we er een halfbloedje bij. 8-) :D
Veel sterkte gewenst ;-)
Jongste van ons is net twee jaar en hebben we onze handen aan vol, onvoorstelbare energie heeft dat kind, een derde erbij hoeft voor mij voorlopig niet, er zijn grenzen aan de wereld verbeteren ;-)
Mooie kinderen hè, die halfbloedjes! Volgens mij noemen de Thai ze "luk krung", zoiets versta ik tenminste.
Maar wat die energie betreft: ons zoontje van 5 is hetzelfde. Enorm druk, hyperactief eigenlijk.
Soms denk ik dat we hem op ADHD moeten laten testen. En we horen van iedereen met zo'n half-om-halfje hetzelfde probleem.
Zou het iets met de combinatie van het blanke met het thaise ras te maken kunnen hebben, dus iets in de genen?
Misschien een aardig afstudeerproject om dat te onderzoeken ?

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#6 Bericht door Mart » maandag 19 april 2010, 13:10

Of die " 11 jarige aap " van ons mooi is laat ik ter beoordeling over aan een ander. Maar dat het kind knap is bewijst wel zijn school resultaat.
Ook de enorme energie, de leergierigheid, het nemen van het voortouw.
Natuurlijk ben ik trots op het product van 2 verschillende rassen en culturen. Ook wij hebben verschillende kennissen met zo'n "aap - aapin "?
waarvan er 1 periodiek te zien is in TV reclame. Ook een ons bekende "aapin " is tv ster. Een heel goed voorbeeld is de zangeres T.J.
Onze "aap"
:roll: :roll: :roll: Mogelijk een toekomstig PM want hij heeft een Thais geboorte bewijs en de huidige niet. :lol: :lol: :lol:

En deze "oude aap " is te oud om nog een keer aan een afstudeerproject te beginnen. :o

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#7 Bericht door elst99 » maandag 19 april 2010, 14:21

Wat een trotse vaders, leuk hoor! Alleen de moeders weten wie de echte vaders zijn :( :D :D :D
En Mart, alle eer gaat naar Mona ha ha
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#8 Bericht door RuudThai » maandag 19 april 2010, 15:11

Mart schreef:Mogelijk een toekomstig PM want hij heeft een Thais geboorte bewijs en de huidige niet. :lol: :lol: :lol:
Biography of His Majesty King Bhumibol Adulyadej

His Majesty the King was born on Monday the 5th of December 1927, at Mount Auburn Hospital, in Cambridge, Massachusetts, U.S.A., being the third and youngest child of Their Royal Highnesses Prince and Princess Mahidol of Songkla.
Van: http://kanchanapisek.or.th/biography/index.en.html (de meer voor de hand liggende pagina op de Engelse Wikipedia is tot mijn niet geringe verbazing geblokkeerd door de Thaise overheid :oops: :oops: :oops: ).

De koning dus ook geen Thais geboortebewijs...... :)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#9 Bericht door jumbo » dinsdag 20 april 2010, 02:51

RuudThai schreef:
Mart schreef:Mogelijk een toekomstig PM want hij heeft een Thais geboorte bewijs en de huidige niet. :lol: :lol: :lol:
Biography of His Majesty King Bhumibol Adulyadej

His Majesty the King was born on Monday the 5th of December 1927, at Mount Auburn Hospital, in Cambridge, Massachusetts, U.S.A., being the third and youngest child of Their Royal Highnesses Prince and Princess Mahidol of Songkla.
Van: http://kanchanapisek.or.th/biography/index.en.html (de meer voor de hand liggende pagina op de Engelse Wikipedia is tot mijn niet geringe verbazing geblokkeerd door de Thaise overheid :oops: :oops: :oops: ).

De koning dus ook geen Thais geboortebewijs...... :)
Ik denk wel dat hij de Thaise naitonaliteit heeft :lol: (denk daarbij aan de zuster(s) van de koningin)
Verder is wiki geblokt omdat het gebouwd wordt door de lezers en dus vreemde dingen in zouden kunnen staan. De ietwat gerenommeerdere Encyclopedia Brittanica is bijvorbeeld niet geblokkeerd...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Er is nog hoop voor Thailand

#10 Bericht door RuudThai » dinsdag 20 april 2010, 04:01

jumbo schreef:
RuudThai schreef:
Mart schreef:Mogelijk een toekomstig PM want hij heeft een Thais geboorte bewijs en de huidige niet. :lol: :lol: :lol:
Biography of His Majesty King Bhumibol Adulyadej

His Majesty the King was born on Monday the 5th of December 1927, at Mount Auburn Hospital, in Cambridge, Massachusetts, U.S.A., being the third and youngest child of Their Royal Highnesses Prince and Princess Mahidol of Songkla.
Van: http://kanchanapisek.or.th/biography/index.en.html (de meer voor de hand liggende pagina op de Engelse Wikipedia is tot mijn niet geringe verbazing geblokkeerd door de Thaise overheid :oops: :oops: :oops: ).

De koning dus ook geen Thais geboortebewijs...... :)
Ik denk wel dat hij de Thaise naitonaliteit heeft :lol: (denk daarbij aan de zuster(s) van de koningin)
Ja hoor, maar ook de Amerikaanse bij geboorte! Misschien heeft hij daar inmiddels van afgezien, maar de Amerikaanse (en bijv. ook de Britse) nationaliteitswetgeving kent behalve het afstammingsrecht ook het recht van geboortegrond.
Nederland en de meeste andere Europese landen kennen alleen afstammingsrecht qua nationaliteit.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”