Aardig zijn

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Bericht
Auteur
greenthaiway
Expat
Expat
Berichten: 2376
Lid geworden op: donderdag 01 maart 2007, 21:28
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Roode Hemden demonstratie in Bangkok

#16 Bericht door greenthaiway » zondag 18 april 2010, 05:39

dutch schreef:Mensen,laat eenieder toch schrijven wat ie wil.
Ik ben het vaak oneens met onze vriend Ruud en soms reageer ik en soms denk ik :"laat maar ;) "
Het is zoals printen44 schrijft .

Wat is een forum zonder tegenstellingen ?
En loopt het echt zodanig uit de hand, dat je iemand ECHT niet meer kan uitstaan en het niet meer wilt lezen......wel,de vijanden lijst.

(besef dat voor de gemiddelde forumganger,het continue reageren op een persoon,bijna hetzelfde effect heeft als datgene waartegen men bezwaar maakt)
Ben het met je eens Dutch, laat iedereen schrijven wat ie wilt...
Gemuilkorfd posten gaat ten koste van het recht op vrije meningsuiting en heeft heeft iets onechts.
Ik vind het geen probleem als men elkaar de tent uit vecht, dat zuivert de lucht.
Een moderator moet een "ruzie" of stevige kritiek op een persoon IMHO toelaten, zachte heelmeesters veroorzaken stinkende wonden.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Aardig zijn

#17 Bericht door Wouter_Udon » zondag 18 april 2010, 08:29

Complimenten Chang en moderatorteam om dit te behouden en een plekje off-topic te geven.
Uitstekende oplossing. :D
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Aardig zijn

#18 Bericht door jumbo » zondag 18 april 2010, 10:43

Wouter_Udon schreef:Complimenten Chang en moderatorteam om dit te behouden en een plekje off-topic te geven.
Uitstekende oplossing. :D
Denk dat iedereen nog lekker op 1 oor ligt/lag of buiten bereik is... :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Aardig zijn

#19 Bericht door Sert » zondag 18 april 2010, 11:02

Zo zo. Wijsheid komt met de jaren?

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Aardig zijn

#20 Bericht door Wouter_Udon » zondag 18 april 2010, 11:29

Sert schreef:Zo zo. Wijsheid komt met de jaren?

Voor sommigen wel, voor anderen ..................:mrgreen:
Live your dream, don't dream your life.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Aardig zijn

#21 Bericht door Mart » zondag 18 april 2010, 11:58

jumbo schreef:
Wouter_Udon schreef:Complimenten Chang en moderatorteam om dit te behouden en een plekje off-topic te geven.
Uitstekende oplossing. :D
Denk dat iedereen nog lekker op 1 oor ligt/lag of buiten bereik is... :P
Was de mahout verdwaald of de weg kwijt :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Aardig zijn

#22 Bericht door Mart » zondag 18 april 2010, 12:01

Sert schreef:Zo zo. Wijsheid komt met de jaren?
Volgens mij is de "starter " - Wouter - bezig aan de opmars :lol:

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Aardig zijn

#23 Bericht door RuudThai » zondag 18 april 2010, 14:37

Wouter_Udon schreef:Complimenten Chang en moderatorteam om dit te behouden en een plekje off-topic te geven.
Uitstekende oplossing. :D
Ik denk eerder dat dit een cynische zet is van het moderatorteam om die leden aan de schandpaal te nagelen die met vereende krachten proberen een medelid dat een hen onwelgevallig standpunt heeft monddood te maken.

Bij herhaling word ik door hen voor van alles uitgemaakt, zowel hier op het forum als in pb's, en behalve dan het weghalen van sommige berichten wordt dat allemaal getolereerd. Maar goed, vrijheid van meningsuiting, greenthaiway zei het al, je mag iemand verrot schelden, voor leugenaar uitmaken, vertellen dat hij onzorgvuldige berichtgeving geeft, kleineren, achterbakse opmerkingen maken, uitspraken verdraaien enz. enz.

Aardig zijn? De enige in deze topic die echt aardig reageerde was printen44. Dutch en jumbo kritiseren mij ook enigzins, maar zulke kritiek vind ik op fatsoenlijk niveau.
De rest is ondermaatse vuilspuiterij.

Goed dat dat hier blijft staan. Een voorbeeld hoe het niet moet en een waarschuwing voor andere kritische leden.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Aardig zijn

#24 Bericht door Wouter_Udon » zondag 18 april 2010, 15:08

RuudThai schreef:
Wouter_Udon schreef:Complimenten Chang en moderatorteam om dit te behouden en een plekje off-topic te geven.
Uitstekende oplossing. :D
Ik denk eerder dat dit een cynische zet is van het moderatorteam om die leden aan de schandpaal te nagelen die met vereende krachten proberen een medelid dat een hen onwelgevallig standpunt heeft monddood te maken.

Bij herhaling word ik door hen voor van alles uitgemaakt, zowel hier op het forum als in pb's, en behalve dan het weghalen van sommige berichten wordt dat allemaal getolereerd. Maar goed, vrijheid van meningsuiting, greenthaiway zei het al, je mag iemand verrot schelden, voor leugenaar uitmaken, vertellen dat hij onzorgvuldige berichtgeving geeft, kleineren, achterbakse opmerkingen maken, uitspraken verdraaien enz. enz.

Aardig zijn? De enige in deze topic die echt aardig reageerde was printen44. Dutch en jumbo kritiseren mij ook enigzins, maar zulke kritiek vind ik op fatsoenlijk niveau.
De rest is ondermaatse vuilspuiterij.

Goed dat dat hier blijft staan. Een voorbeeld hoe het niet moet en een waarschuwing voor andere kritische leden.
Je maakt in elk geval wederom duidelijk dat je je niets aantrekt van kritiek en er zeker niets mee wil doen.
Bovendien wordt het ook wederom duidelijk dat je zaken verdraait, anders voorsteld als dat ze zijn.
Door het op deze manier uit te leggen maak je jezelf steeds ongeloofwaardiger. maar dat is jouw probleem.
Ik moest in elk geval ongelooflijk lachen om jouw reactie.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Aardig zijn

#25 Bericht door RuudThai » zondag 18 april 2010, 15:15

Wouter_Udon schreef:Je maakt in elk geval wederom duidelijk dat je je niets aantrekt van kritiek en er zeker niets mee wil doen.
Bovendien wordt het ook wederom duidelijk dat je zaken verdraait, anders voorsteld als dat ze zijn.
Door het op deze manier uit te leggen maak je jezelf steeds ongeloofwaardiger. maar dat is jouw probleem.
Kijk maar eerst eens in de spiegel Wouter, voordat je dit soort onzin neerpent!
Als je gewoon op mijn berichten inhoudelijk reageert dan mag je best kritiek leveren zoals bijv. dutch en jumbo doen, maar verlaag je niet tot achterbaks taalgebruik.
Ik moest in elk geval ongelooflijk lachen om jouw reactie.
En die van jou was zoals gebruikelijk als het naar mij toe is, om te huilen.

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Aardig zijn

#26 Bericht door Sert » zondag 18 april 2010, 16:34

Mijn eerdere, algemene opmerking over "wijsheid komt met de jaren?" was enerzijds ironisch bedoeld (zie overige topics over bejaarden), anderzijds verwijzend naar het kleuterschool niveau van deze thread. De r in ouderdom begint te veranderen in een n....

Wat willen jullie nou? Dat het hier dezelfde kant op gaat als thaivisa.com??? Dat is geworden tot een forum waar vrijheid van meningsuiting niet langer is toegestaan, waar kritiek leidt tot een ban en alles wat de reclame-inkomsten enigszins in gevaar brengt meteen wordt verwijderd.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Aardig zijn

#27 Bericht door RuudThai » zondag 18 april 2010, 16:58

Sert schreef: Wat willen jullie nou? Dat het hier dezelfde kant op gaat als thaivisa.com??? Dat is geworden tot een forum waar vrijheid van meningsuiting niet langer is toegestaan, waar kritiek leidt tot een ban en alles wat de reclame-inkomsten enigszins in gevaar brengt meteen wordt verwijderd.
Wat IK wil, is gewoon een forum waarin iedereen zijn mening op zijn eigen wijze (of eigenwijze) kwijt kan, maar dan wel met respect voor medeleden. En daar bedoel ik mee, dat iedereen mag schrijven wat hij wil en hoe hij wil, maar dat geen andere leden direct persoonlijk worden aangevallen en dat er een redelijke fatsoensnorm wordt gehanteerd.
Begrijp me goed, ik ben niet de man van normen en waarden, die zit (nog) in Den Haag, en iedereen heeft de vrijheid om zijn mening te uiten, maar die vrijheid moet niet resulteren dat een ander z'n vrijheid beperkt wordt.

Ik wil hier gewoon discussiëren zoals printen44 gewend was tijdens vergaderingen van de Ondernemingsraad waarin hij zitting had, zoals ik gewend was tijdens vergaderingen van de gemeenteraad, de raadscommissies, de gemeentelijke ondernemingsraad, de AbvaKabo Bondsraad en nog vele andere vertegenwoordigende lichamen waarin ik zitting had. Nooit een onvertogen woord, nooit een aanval onder de gordel! Wel normale kritische kanttekeningen en een goede discussie over de inhoud van het besprokene.
Maar hier zitten een paar lui die zich zo keurig voordoen maar in wezen van laag allooi zijn.

En moet ik me dat steeds laten welgevallen? Nou, ik heb dat altijd bestreden en zal dat ook blijven doen tot ze net als de roodhemden van uitputting erbij neervallen, bij wijze van spreken dan.

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1391
Lid geworden op: zondag 05 augustus 2007, 22:13
Locatie: Almere / Korat

Re: Aardig zijn

#28 Bericht door Harm » zondag 18 april 2010, 17:43

Dame(s) Heren

Zomaar een berichtje van een totale onbenul op het politieke vlak (misschien in het normale leven ook wel een onbenul maar daar heb ik persoonlijk geen last van)

Wat heeft al die ophef voor zin, wat maakt al dat discusieren uit, je kunt niets veranderen aan het politieke klimaat in het land waar je GAST bent.
Gedraag je als GAST en bedenk eens of je je tijd niet aan zinnigere zaken kunt besteden
Wat ook nog een oplossing zou kunnen zijn is net als onze zuiderburen de Belgen een scheld en verwijt topic openen, kun je je helemaal uitleven. Hoeven anderen niet iedere keer geconfronteerd te worden met dat haantjes gedrag
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Aardig zijn

#29 Bericht door Wouter_Udon » zondag 18 april 2010, 21:58

RuudThai schreef:
Sert schreef: Wat willen jullie nou? Dat het hier dezelfde kant op gaat als thaivisa.com??? Dat is geworden tot een forum waar vrijheid van meningsuiting niet langer is toegestaan, waar kritiek leidt tot een ban en alles wat de reclame-inkomsten enigszins in gevaar brengt meteen wordt verwijderd.
Wat IK wil, is gewoon een forum waarin iedereen zijn mening op zijn eigen wijze (of eigenwijze) kwijt kan, maar dan wel met respect voor medeleden. En daar bedoel ik mee, dat iedereen mag schrijven wat hij wil en hoe hij wil, maar dat geen andere leden direct persoonlijk worden aangevallen en dat er een redelijke fatsoensnorm wordt gehanteerd.
Begrijp me goed, ik ben niet de man van normen en waarden, die zit (nog) in Den Haag, en iedereen heeft de vrijheid om zijn mening te uiten, maar die vrijheid moet niet resulteren dat een ander z'n vrijheid beperkt wordt.

Ik wil hier gewoon discussiëren zoals printen44 gewend was tijdens vergaderingen van de Ondernemingsraad waarin hij zitting had, zoals ik gewend was tijdens vergaderingen van de gemeenteraad, de raadscommissies, de gemeentelijke ondernemingsraad, de AbvaKabo Bondsraad en nog vele andere vertegenwoordigende lichamen waarin ik zitting had. Nooit een onvertogen woord, nooit een aanval onder de gordel! Wel normale kritische kanttekeningen en een goede discussie over de inhoud van het besprokene.
Maar hier zitten een paar lui die zich zo keurig voordoen maar in wezen van laag allooi zijn.

En moet ik me dat steeds laten welgevallen? Nou, ik heb dat altijd bestreden en zal dat ook blijven doen tot ze net als de roodhemden van uitputting erbij neervallen, bij wijze van spreken dan.
Als ik goed ben geinformeerd heb de op een ander forum al eens een ban gekregen omdat je daar de zaak op stelten zette en feiten verdraaide en nu doe je hier precies hetzelfde. En als je je op je tenen getrapt voelt, als reactie op jouw schandalige teksten, dan wordt een bericht gemeld bij de moderator. Nou, van dat lage allooi dat klopt wel maar dat ben je zelf.
Live your dream, don't dream your life.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Aardig zijn

#30 Bericht door elst99 » maandag 19 april 2010, 01:17

Ik stop met dit forum, zolang deze man, zich zo mag uiten met termen als "laag allooi" vind ik dat de moderator toch maar is na moet denken of deze man hier ook geen ban verdient. Ik weet dat er al door meerdere mensen hier om gevraagd is. De een wordt hier met Wilders vergeleken en de andere is een Tokkie en dan weer een Takkie, over niveau gesproken.
Inderdaad ga iets nuttigs doen, voor de politiek ben je totaal ongeschikt, je kunt je nauwelijks inleven dat er mensen zijn met andere zeer goede ideën, laat staan om met mensen van niveau te discuseren. Als je door Dutch om de oren gegooid wordt met cijfers hoe kapitaalwerking werkt, dan gaat het je boven je pet en moet je tandenknarsend toegeven dat je van anderen gehoord hebt dat hij een econoom er "misschien"toch iets meer van weet. Komt vaker voor dat mensen met een minderwaardigheidkomplex zich uiten met een meerderwaardigheidskomplex, op het werk en thuis niets te vertellen hebben en zich dan via een forum profileren.
Wil je beterschap wensen, alleen het is jammer er zijn geen medicijnen voor!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”