Nuvi Navigator

Voor als u iets in de verkoop heeft of op zoek naar iets bent (alleen voor particulieren!)
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Nuvi Navigator

#31 Bericht door printen44 » donderdag 13 maart 2014, 18:35

menan schreef:Ach Printen, waar maak je je in vredesnaam druk om. Je onderschat mensen. 75 euro is niet veel. Het wegennet is nauwelijks veranderd. Ik heb hem met plezier gebuikt. Jij moet gewoon een nieuwe kopen, maar kleineer mensen niet die voor 75 euro een leuke en goede navigator willen kopen. Die hebben jouw negativiteit niet nodig.
Menan, ik kleineer niemand, want in die vier jaar heb jij die Nuvi niet verkocht, dus veel aspirant kopers zal je wel niet gehad hebben. En volgens mij heb jij ook nu geen enkele koper aan je elektronische deur gehad. Met je 75 euro zit jij veel te hoog. Je kunt hier een splinternieuwe Garmin voor 3500 baht kopen.

Dan ga je echt niet voor 75 euro een ingedeukte Nuvi kopen. Die ruim vier jaar oud is. Maar treur niet Menan, over vier jaar kan je die Nuvi opnieuw aanbieden, maar dan als museumstuk. Antiek is dan in trek en dan zal die Nuvi echt wel in trek zijn. [$) [$) [$)

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 438
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 16:23

Re: Nuvi Navigator

#32 Bericht door Bean » vrijdag 14 maart 2014, 15:30

Geef dat ding toch aan je thaise familie kado,of hebben die al een Garmin?
Maar als ales wat je uitgegeven hebt er ook een deel van moet treug komen
dan zit je in Thailand geramd :lol:

Suc6 met de verkoop .
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Nuvi Navigator

#33 Bericht door Duiker » zaterdag 15 maart 2014, 15:54

Heela menan, een paar jaar geleden kocht ik voor 4000 bath (nieuw) een Garmin nuvi 1250. Thaise kaart, en een wereld kaart zat erbij. Dat ding werkt perfect op de brommer. Later kocht ik er een extra exten accupack bij. Dus een busreis van 12 uur werd mooi gelogd. File even in google earth loslaten, en je weet precies waar je geweest ben. Ook in het vliegtuig bij het raampje kon ik de de piloot in de gaten houden. Maar hij vloog niet te snel. Ook de buschauffeur hield zich mooi aan de snelheid. En eenmaal aan de spiegel van mijn brommert geklikt raak ik niet meer de weg kwijt.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Plaats reactie

Terug naar “Te koop/Te koop gevraagd”