Hotel Baramie Residence Na-Jomtien

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Hotel Baramie Residence Na-Jomtien

#1 Bericht door JohanS » zaterdag 20 februari 2010, 18:37

Kent iemand het volgende hotel : Persoonlijke indrukken zijn zoveel beter dan de reviews op het internet.
Propere kamers ? Goed zwembad en strand ? Degelijk ontbijt ? Dit soort zaken.

Baramie Residence
5/13 Moo 2, Na-Jomtien, Sukhumvit Road,
Sattahip, Chonburi 20250

http://www.baramie-residence.com/

Gebruikersavatar
Soi 24
Expat
Expat
Berichten: 310
Lid geworden op: maandag 02 juni 2008, 20:53
Locatie: Nongprue, Banglamung

Re: Hotel Baramie Residence Na-Jomtien

#2 Bericht door Soi 24 » zaterdag 20 februari 2010, 21:44

Hotel zal best ok zijn, ik ken het niet. Hou er in ieder geval rekening dat Sattahip meer en meer een Russische enclave aan het worden is. En daar moet je van houden, om het maar vriendelijk uit te drukken. ;)
"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Hotel Baramie Residence Na-Jomtien

#3 Bericht door joepattaya » zondag 21 februari 2010, 03:44

JohanS schreef:Kent iemand het volgende hotel : Persoonlijke indrukken zijn zoveel beter dan de reviews op het internet.
Propere kamers ? Goed zwembad en strand ? Degelijk ontbijt ? Dit soort zaken.

Baramie Residence
5/13 Moo 2, Na-Jomtien, Sukhumvit Road,
Sattahip, Chonburi 20250

http://www.baramie-residence.com/
Ik ken het hotel niet persoonlijk, alleen de ligging is wat geisoleerd en als je naar Pattaya wil, dan moet je eerst op Sukhumvit zien te komen en vandaar naar Pattaya.
Het lijkt alsof Baramie direct aansluit op de boulevard van Jomtien, maar er ligt nog een soort van haventje tussen en dat zorgt er voor dat je niet eens snel op de boulevard kunt komen.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Hotel Baramie Residence Na-Jomtien

#4 Bericht door JohanS » zondag 21 februari 2010, 17:54

bedankt voor de info, voor die russen was ik al bang want ik las reeds bij veel reviews dat er zeer veel luidruchtige russen zijn. Is het echt zo een probleem ?
Ik ga voor rust en kalmte, wat is dan een goed alternatief. Ik ken de streek eigenlijk niet.
Pattaya is niet echt mijn ding maar ik wil deze keer niet te veel reizen Bangkok - isaan - kuststreek.
Hua hin is dan te ver want we krijgen ook nog een paar dagen bezoek.

Gebruikersavatar
Soi 24
Expat
Expat
Berichten: 310
Lid geworden op: maandag 02 juni 2008, 20:53
Locatie: Nongprue, Banglamung

Re: Hotel Baramie Residence Na-Jomtien

#5 Bericht door Soi 24 » zondag 21 februari 2010, 18:24

Ach ja die Russen zijn erg op zichzelf gericht, spreken geen Engels, je hoeft dus niet bang te zijn voor contacten. Ik hoor van Turkije-gangers dat je ze ook niet moet hebben in een buffet-restaurant, maar daar kom ik nooit. Voor de rest zijn ze net als bijv. Nederlanders en Duitsers luidruchtig als ze met tevelen bij elkaar zijn en vooral als er drank in zit.

Ben lang in Thailand geweest en heb werkelijk mensen van alle nationaliteiten gesproken, maar Russen nee.
"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Hotel Baramie Residence Na-Jomtien

#6 Bericht door JohanS » zondag 21 februari 2010, 18:33

Soi 24 schreef:Ach ja die Russen zijn erg op zichzelf gericht, spreken geen Engels, je hoeft dus niet bang te zijn voor contacten. Ik hoor van Turkije-gangers dat je ze ook niet moet hebben in een buffet-restaurant, maar daar kom ik nooit. Voor de rest zijn ze net als bijv. Nederlanders en Duitsers luidruchtig als ze met tevelen bij elkaar zijn en vooral als er drank in zit.

Ben lang in Thailand geweest en heb werkelijk mensen van alle nationaliteiten gesproken, maar Russen nee.
Vorig jaar in Turkije vertelde de gids dat in Turkije de russen inapparte hotels geplaatst worden, weg van de west-europeanen en vooral weg van de duitsers, dat gaf vuurwerk.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”