Even voorstellen: Ghislaine

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Ghislaine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 14:41

Even voorstellen: Ghislaine

#1 Bericht door Ghislaine » zondag 24 januari 2010, 18:13

Forumnaam: Ghislaine
Echte naam: Ghislaine
Leeftijd: 21
Woonplaats: Limburg
Beroep: Studente
Op dit forum: Nieuwsgierig naar de verhalen en ervaringen van mensen over Thailand en om zelf meer te weten te komen over Thailand voor de reis die ik en mijn vriend gaan maken.

Ervaring: Ik heb nog geen enkele ervaring met Thailand of Azië. De enige ervaring die ik heb is met het eten. Ik heb het Thais en Indonesisch eten ontdekt dankzij mijn vriend. Hij heeft mij hiermee leren kennis maken en ik werd er helemaal verliefd op. Dit jaar heeft hij mij een reis naar Thailand cadeau gedaan. Hij heeft het helemaal uitgezocht. We gaan de ozo bekende tocht maken (Bangkok, Chaing Mai, Pattaya). Dit leek volgens hem de beste manier om Thailand te leren kennen.

Wat ik heb met Thailand: Tot nu toe alleen het eten maar ik hoop dat het land mijn hart kan veroveren.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Even voorstellen: Ghislaine

#2 Bericht door Ben » zondag 24 januari 2010, 18:27

Ghislaine schreef:Forumnaam: Ghislaine
Echte naam: Ghislaine
Leeftijd: 21
Woonplaats: Limburg
Beroep: Studente
Op dit forum: Nieuwsgierig naar de verhalen en ervaringen van mensen over Thailand en om zelf meer te weten te komen over Thailand voor de reis die ik en mijn vriend gaan maken.

Ervaring: Ik heb nog geen enkele ervaring met Thailand of Azië. De enige ervaring die ik heb is met het eten. Ik heb het Thais en Indonesisch eten ontdekt dankzij mijn vriend. Hij heeft mij hiermee leren kennis maken en ik werd er helemaal verliefd op. Dit jaar heeft hij mij een reis naar Thailand cadeau gedaan. Hij heeft het helemaal uitgezocht. We gaan de ozo bekende tocht maken (Bangkok, Chaing Mai, Pattaya). Dit leek volgens hem de beste manier om Thailand te leren kennen.

Wat ik heb met Thailand: Tot nu toe alleen het eten maar ik hoop dat het land mijn hart kan veroveren.
Dit jaar heeft hij mij een reis naar Thailand cadeau gedaan.
Had ik maar zo'n vriend(in) :D die me reisjes cadeau doet

Gebruikersavatar
Ghislaine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 14:41

Re: Even voorstellen: Ghislaine

#3 Bericht door Ghislaine » zondag 24 januari 2010, 19:04

Ben schreef:
Ghislaine schreef:Forumnaam: Ghislaine
Echte naam: Ghislaine
Leeftijd: 21
Woonplaats: Limburg
Beroep: Studente
Op dit forum: Nieuwsgierig naar de verhalen en ervaringen van mensen over Thailand en om zelf meer te weten te komen over Thailand voor de reis die ik en mijn vriend gaan maken.

Ervaring: Ik heb nog geen enkele ervaring met Thailand of Azië. De enige ervaring die ik heb is met het eten. Ik heb het Thais en Indonesisch eten ontdekt dankzij mijn vriend. Hij heeft mij hiermee leren kennis maken en ik werd er helemaal verliefd op. Dit jaar heeft hij mij een reis naar Thailand cadeau gedaan. Hij heeft het helemaal uitgezocht. We gaan de ozo bekende tocht maken (Bangkok, Chaing Mai, Pattaya). Dit leek volgens hem de beste manier om Thailand te leren kennen.

Wat ik heb met Thailand: Tot nu toe alleen het eten maar ik hoop dat het land mijn hart kan veroveren.
Dit jaar heeft hij mij een reis naar Thailand cadeau gedaan.
Had ik maar zo'n vriend(in) :D die me reisjes cadeau doet
Voel me ook enorm verwend

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Even voorstellen: Ghislaine

#4 Bericht door elst99 » maandag 25 januari 2010, 04:42

Maak je geen zorgen je zult het best naar de zin hebben en al de steden die je aandoet, zul je eten aantreffen van alle landen van de wereld.
Je zult hier niet verhongeren en mits het eten goed verhit is, hoef je niet gauw bang te zijn.
Drink wel heel veel water, door transpireren verlies je veel en kunnen wij meiden wel is last van een blaasontsteking krijgen (zeg kan). En een biertje of wijntje is erg lekker natuurlijk maar ontwatert nog meer.
Je zult genieten van het heerlijke fruit!
Fijne reis.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
Ghislaine
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 14:41

Re: Even voorstellen: Ghislaine

#5 Bericht door Ghislaine » maandag 25 januari 2010, 08:34

elst99 schreef:Maak je geen zorgen je zult het best naar de zin hebben en al de steden die je aandoet, zul je eten aantreffen van alle landen van de wereld.
Je zult hier niet verhongeren en mits het eten goed verhit is, hoef je niet gauw bang te zijn.
Drink wel heel veel water, door transpireren verlies je veel en kunnen wij meiden wel is last van een blaasontsteking krijgen (zeg kan). En een biertje of wijntje is erg lekker natuurlijk maar ontwatert nog meer.
Je zult genieten van het heerlijke fruit!
Fijne reis.
Bedankt voor de tip want ik heb nogal vaak blaasontsteking.

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”