Pattaya doen of niet doen

Informatie over diverse steden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#16 Bericht door RuudThai » zaterdag 30 januari 2010, 18:34

Ik ben 3 jaar geleden een dag of 4 in Pattaya geweest, mét echtgenote en zoontje. Die vond het strand en de zee natuurlijk prachtig als 2-jarige. Mijn vrouw en ik vonden er niks aan: een hoop opgefokte neckermannetjes die overdag met hun Thaise begeleidsters (zal ik het maar noemen) dikbuikig en bierdrinkerig hun tijd zaten te doden aan het strand. Dat strand (van Jomtien) was te vies voor woorden, honden scheten overal, iedereen pleurt alles op de grond, het is een zootje. En over het strand van Pattaya zelf lopend vergaat je de lust om daar een duik te nemen. Al die restaurants waar je zo lekker vis kunt eten (dat klopt wel) lozen hun afval zo in de zee. Zal wel niet mogen maar een kniesoor die daar op let.
Nee, 1 x was genoeg, ik kom er nooit meer.
En 's avonds zie je dus dit in de stad:
http://www.dumpert.nl/mediabase/803701/ ... omage.html
Als je daar van houdt is het natuurlijk ideaal..... ;) :D

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Pattaya doen of niet doen

#17 Bericht door Wouter_Udon » zondag 31 januari 2010, 14:06

RuudThai schreef:Ik ben 3 jaar geleden een dag of 4 in Pattaya geweest, mét echtgenote en zoontje. Die vond het strand en de zee natuurlijk prachtig als 2-jarige. Mijn vrouw en ik vonden er niks aan: een hoop opgefokte neckermannetjes die overdag met hun Thaise begeleidsters (zal ik het maar noemen) dikbuikig en bierdrinkerig hun tijd zaten te doden aan het strand. Dat strand (van Jomtien) was te vies voor woorden, honden scheten overal, iedereen pleurt alles op de grond, het is een zootje. En over het strand van Pattaya zelf lopend vergaat je de lust om daar een duik te nemen. Al die restaurants waar je zo lekker vis kunt eten (dat klopt wel) lozen hun afval zo in de zee. Zal wel niet mogen maar een kniesoor die daar op let.
Nee, 1 x was genoeg, ik kom er nooit meer.
En 's avonds zie je dus dit in de stad:
http://www.dumpert.nl/mediabase/803701/ ... omage.html
Als je daar van houdt is het natuurlijk ideaal..... ;) :D
Zoals te doen gebruikelijk weer heerlijk uit het verband gerukt en eenzijdig belicht.
En die hommage aan thaise vrouwen, wat is daar mis mee? Het oog wil ook wat, of zeg ik nu iets verkeerds?
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Pattaya doen of niet doen

#18 Bericht door Jim » zondag 31 januari 2010, 14:20

vrouwen zijn vies
sex is vies
erotiek is vies

momento mori!

u zult branden in het vage vuur..
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#19 Bericht door RuudThai » zondag 31 januari 2010, 14:31

Wouter_Udon schreef:
RuudThai schreef:Ik ben 3 jaar geleden een dag of 4 in Pattaya geweest, mét echtgenote en zoontje. Die vond het strand en de zee natuurlijk prachtig als 2-jarige. Mijn vrouw en ik vonden er niks aan: een hoop opgefokte neckermannetjes die overdag met hun Thaise begeleidsters (zal ik het maar noemen) dikbuikig en bierdrinkerig hun tijd zaten te doden aan het strand. Dat strand (van Jomtien) was te vies voor woorden, honden scheten overal, iedereen pleurt alles op de grond, het is een zootje. En over het strand van Pattaya zelf lopend vergaat je de lust om daar een duik te nemen. Al die restaurants waar je zo lekker vis kunt eten (dat klopt wel) lozen hun afval zo in de zee. Zal wel niet mogen maar een kniesoor die daar op let.
Nee, 1 x was genoeg, ik kom er nooit meer.
En 's avonds zie je dus dit in de stad:
http://www.dumpert.nl/mediabase/803701/ ... omage.html
Als je daar van houdt is het natuurlijk ideaal..... ;) :D
Zoals te doen gebruikelijk weer heerlijk uit het verband gerukt en eenzijdig belicht.
En die hommage aan thaise vrouwen, wat is daar mis mee? Het oog wil ook wat, of zeg ik nu iets verkeerds?
Toch nog maar een keer proberen Wouter nadat je vorige opmerking is verwijderd? Valt me speciaal van jou erg tegen, dat drammerige om mij maar in een ongunstig daglicht te willen stellen.
Jij hebt hier geschreven hoe jij over Pattaya denkt en ik heb geschreven hoe mijn vrouw en ik erover denken. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij het eenzijdig voorstelt? En zeker niet met de denigrerende toevoeging "Zoals te doen gebruikelijk".
Een hommage aan thaise vrouwen zeg je? Ik ken genoeg Thaise vrouwen in een andere zetting die ook een leuk uiterlijk hebben, maar dat zijn dan geen hoeren en snoeren. Ik ben echt niet vies van mooie vrouwen, maar om deze dellen nu als voorbeeld voor de Thaise vrouw te stellen vind ik getuigen van een zekere minachting voor de vrouw in het algemeen.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Pattaya doen of niet doen

#20 Bericht door Wouter_Udon » zondag 31 januari 2010, 16:11

RuudThai schreef: Toch nog maar een keer proberen Wouter nadat je vorige opmerking is verwijderd? Valt me speciaal van jou erg tegen, dat drammerige om mij maar in een ongunstig daglicht te willen stellen.
Jij hebt hier geschreven hoe jij over Pattaya denkt en ik heb geschreven hoe mijn vrouw en ik erover denken. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij het eenzijdig voorstelt? En zeker niet met de denigrerende toevoeging "Zoals te doen gebruikelijk".
Een hommage aan thaise vrouwen zeg je? Ik ken genoeg Thaise vrouwen in een andere zetting die ook een leuk uiterlijk hebben, maar dat zijn dan geen hoeren en snoeren. Ik ben echt niet vies van mooie vrouwen, maar om deze dellen nu als voorbeeld voor de Thaise vrouw te stellen vind ik getuigen van een zekere minachting voor de vrouw in het algemeen.

Daar hebben we in Nederland een spreekwoord voor over een pot en een ketel :mrgreen:
En misschien is een beetje respect tegenover de damens die zich liggend staande houden toch wel op zijn plaats want het zijn en blijven mensen nietwaar. :oops:
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#21 Bericht door RuudThai » zondag 31 januari 2010, 16:51

Wouter_Udon schreef:Daar hebben we in Nederland een spreekwoord voor over een pot en een ketel :mrgreen:
En misschien is een beetje respect tegenover de damens die zich liggend staande houden toch wel op zijn plaats want het zijn en blijven mensen nietwaar. :oops:
Heb ik iets gezegd dat ik deze dames niet zou respecteren? Hoeren en dellen zijn toch normale Nederlandse woorden? Ik bedoel maar, in de mopjes in jouw mopjestrommel komen dit soort termen regelmatig voor!
Maar om ze nou boven de Thaise vrouwen te stellen die op een normale manier hun brood verdienen i.p.v. de gemakkelijkste weg te kiezen, gaat mij te ver. Ik denk dat jouw vrouw vreemd zou opkijken als je een pattajaanse dame meer een voorbeeld voor de maatschappij zou vinden dan een 7-11 kassière, om maar een dwarsstraat te noemen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Pattaya doen of niet doen

#22 Bericht door prajak » zondag 31 januari 2010, 17:27

Laten we nou niet vergeten dat er in dit land grote armoede is. Armoede waar geen enkele regering iets aan doet. Waar koters soms, vaak, niet naar school kunnen door armoe of drugsgebruik van de ouders. En dan schopt iemand er een kind in en dan mag het meisje centen verdienen in het oudste beroep ter wereld.

Ik kijk niet neer op prosti's want ik ken door het leven in de Isan maar al te goed de achtergrond. Het smerige van enkele plaatsen in dit land is niet de meisjes maar de farang en de toeristen die goedkoop hun "gevoeg" willen halen. Die dokken voor goedkope seks en daarmee is een markt gemaakt. Dat gebeurde al in de 'Nam oorlog toen Uncle Sam Thailand gebruikte om de militairen een plezierige vacantie te geven.

Het is de armoe ! Het is "te jong een koter krijgen". Geen enkele regering doet er iets aan, van welk signatuur de regeringsklub ook is. Dat is de makke van dit land, en van andere landen. Veel jonge mensen hebben een zo lage opleiding dat ze nog geen vakken kunnen vullen, want daarvoor moet je kunnen lezen.

Ik zal Pattaya mijden als de pest en ook plaatsen in BKK. Ik word misselijk als ik die rotzooi zie. Ik zie hoe hard mijn dame moet werken voor die 20 k die ze verdient met onderwijs geven en respecteer dat. En ik heb medelijden met die arme wijffies en boys die hun lijf verkopen.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#23 Bericht door RuudThai » zondag 31 januari 2010, 17:34

prajak schreef:Laten we nou niet vergeten dat er in dit land grote armoede is. Armoede waar geen enkele regering iets aan doet. Waar koters soms, vaak, niet naar school kunnen door armoe of drugsgebruik van de ouders. En dan schopt iemand er een kind in en dan mag het meisje centen verdienen in het oudste beroep ter wereld.

Ik kijk niet neer op prosti's want ik ken door het leven in de Isan maar al te goed de achtergrond. Het smerige van enkele plaatsen in dit land is niet de meisjes maar de farang en de toeristen die goedkoop hun "gevoeg" willen halen. Die dokken voor goedkope seks en daarmee is een markt gemaakt. Dat gebeurde al in de 'Nam oorlog toen Uncle Sam Thailand gebruikte om de militairen een plezierige vacantie te geven.

Het is de armoe ! Het is "te jong een koter krijgen". Geen enkele regering doet er iets aan, van welk signatuur de regeringsklub ook is. Dat is de makke van dit land, en van andere landen. Veel jonge mensen hebben een zo lage opleiding dat ze nog geen vakken kunnen vullen, want daarvoor moet je kunnen lezen.

Ik zal Pattaya mijden als de pest en ook plaatsen in BKK. Ik word misselijk als ik die rotzooi zie. Ik zie hoe hard mijn dame moet werken voor die 20 k die ze verdient met onderwijs geven en respecteer dat. En ik heb medelijden met die arme wijffies en boys die hun lijf verkopen.
Prajak, mooi gesproken, maar ik vind de hoererij een vorm van luiheid.
Een nichtje van ons van 18, zonder enige voortgezette opleiding, rijp voor de rijstvelden, ging een paar maanden geleden naar Bangkok. Ze kon zó normaal eerzaam werk vinden. Maar een hoop van die meiden willen graag het snelle geld binnenhalen en verdommen het om zich in te spannen met zwaar werk. Ik kijk niet op ze neer, maar bekijk het hele gebeuren wel kritisch.
Als je wilt kun je normaal werk krijgen, zo erg is de werkloosheid ook niet. Als je enig eergevoel hebt verlaag je je toch niet tot het verkopen van je lijf?

HarryS
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 39
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 18:57

Re: Pattaya doen of niet doen

#24 Bericht door HarryS » zondag 31 januari 2010, 17:45

Daar heb je een groot punt, het is altijd makkelijk oordelen over anderen als je niet in die situatie zit maar ook nooit in heb gezeten.
Waarschijnlijk is geen van ons toen wij jong waren door onze ouders als prostituee neergezet met de zorg om een heel gezin te onderhouden toen je jong was en misschien al kinderen hebt.

Elke keer merk ik dat mijn vooroordelen over allerlei zaken vaak gebaseerd zijn op mijn situatie en met mijn kennis en ervaring.
Iedere keer kom ik er achter als ik goed bij mezelf blijf en nadenk dat IK ook anders zou reageren als ik mij meer in een andere situatie zou bevinden. Door mij vaker te verplaatsen in mensen en hun situatie en achtergrond probeer ik mijn oordelen wat
genuanceerder samen te ( bij )stellen.

Zeker een goed voornemen voor 2010 ;)

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Pattaya doen of niet doen

#25 Bericht door Mart » zondag 31 januari 2010, 18:05

Er was eens een BLOG "die van mij is anders "
Ja die kwam dan mogelijk niet uit Pattaya maar mogelijk uit een bar in Chiang Mai.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

In een ander artikel stond dat de meisjes in Hua Hin niets te doen hebben, dus een aantal vertrekken naar Pattaya, want er moet toch brood op de plank komen.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#26 Bericht door RuudThai » zondag 31 januari 2010, 18:16

Mart schreef:Er was eens een BLOG "die van mij is anders "
Ja die kwam dan mogelijk niet uit Pattaya maar mogelijk uit een bar in Chiang Mai.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

In een ander artikel stond dat de meisjes in Hua Hin niets te doen hebben, dus een aantal vertrekken naar Pattaya, want er moet toch brood op de plank komen.
Ik begrijp je niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat de vrouw van elke farang van een barkruk is geplukt? Een beetje kort door de bocht denk ik.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Pattaya doen of niet doen

#27 Bericht door Mart » zondag 31 januari 2010, 18:23

RuudThai schreef:
Mart schreef:Er was eens een BLOG "die van mij is anders "
Ja die kwam dan mogelijk niet uit Pattaya maar mogelijk uit een bar in Chiang Mai.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

In een ander artikel stond dat de meisjes in Hua Hin niets te doen hebben, dus een aantal vertrekken naar Pattaya, want er moet toch brood op de plank komen.
Ik begrijp je niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat de vrouw van elke farang van een barkruk is geplukt? Een beetje kort door de bocht denk ik.
Jij begrijpt me donders goed.
En inderdaad niet elke farang heeft zijn/haar partner in een bar ontmoet !
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Pattaya doen of niet doen

#28 Bericht door RuudThai » zondag 31 januari 2010, 18:30

Mart schreef:
RuudThai schreef:
Mart schreef:Er was eens een BLOG "die van mij is anders "
Ja die kwam dan mogelijk niet uit Pattaya maar mogelijk uit een bar in Chiang Mai.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

In een ander artikel stond dat de meisjes in Hua Hin niets te doen hebben, dus een aantal vertrekken naar Pattaya, want er moet toch brood op de plank komen.
Ik begrijp je niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat de vrouw van elke farang van een barkruk is geplukt? Een beetje kort door de bocht denk ik.
Jij begrijpt me donders goed.
En inderdaad niet elke farang heeft zijn/haar partner in een bar ontmoet !
Nee, dat klopt. Ik ook niet. Mijn vrouw ploeterde als huishoudster bij een Engels/Thais stel in Chiang Mai en vond "de bar" niet iets voor haar. Ze had/heeft een aantal vriendinnen in Chiang Mai die geen van allen in de barscene zaten/zitten. Op eentje na dan, maar die leent zich niet zelf voor lijfverhuur, daar heeft ze personeel voor ;) .

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: Pattaya doen of niet doen

#29 Bericht door Pieter » maandag 01 februari 2010, 02:07

prajak schreef:Laten we nou niet vergeten dat er in dit land grote armoede is. Armoede waar geen enkele regering iets aan doet. Waar koters soms, vaak, niet naar school kunnen door armoe of drugsgebruik van de ouders. En dan schopt iemand er een kind in en dan mag het meisje centen verdienen in het oudste beroep ter wereld.

Ik kijk niet neer op prosti's want ik ken door het leven in de Isan maar al te goed de achtergrond. Het smerige van enkele plaatsen in dit land is niet de meisjes maar de farang en de toeristen die goedkoop hun "gevoeg" willen halen. Die dokken voor goedkope seks en daarmee is een markt gemaakt. Dat gebeurde al in de 'Nam oorlog toen Uncle Sam Thailand gebruikte om de militairen een plezierige vacantie te geven.

Het is de armoe ! Het is "te jong een koter krijgen". Geen enkele regering doet er iets aan, van welk signatuur de regeringsklub ook is. Dat is de makke van dit land, en van andere landen. Veel jonge mensen hebben een zo lage opleiding dat ze nog geen vakken kunnen vullen, want daarvoor moet je kunnen lezen.

Ik zal Pattaya mijden als de pest en ook plaatsen in BKK. Ik word misselijk als ik die rotzooi zie. Ik zie hoe hard mijn dame moet werken voor die 20 k die ze verdient met onderwijs geven en respecteer dat. En ik heb medelijden met die arme wijffies en boys die hun lijf verkopen.
Waarom zijn vooral de isaan mensen arm :?: :?:

Nou gewoon omdat die anders tegen het leven aankijken.

Houden wel van een feestje en verder een beetje te lui om verder geld te verdienen :mrgreen: :mrgreen: :twisted

Waarom zijn andere ook zeker niet rijke Thais veel minder in dat beroep te vinden

Nou die hebben gewoon een andere moraal :?

Geldt dat voor iedereen :?: :?: :oops: :oops: wel nee

maar een kern van waarheid zit er wel in :twisted :twisted

Pieter

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Pattaya doen of niet doen

#30 Bericht door jumbo » maandag 01 februari 2010, 04:05

RuudThai schreef:
Ik begrijp je niet helemaal. Wil je hiermee zeggen dat de vrouw van elke farang van een barkruk is geplukt? Een beetje kort door de bocht denk ik.
Uitzonderingen bevestigen de regel?? :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Steden”