Verberg een bom in jouw onderbroek.....

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
mrrumbo
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 15:01

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#16 Bericht door mrrumbo » woensdag 30 december 2009, 18:34

lol had het al verwacht de manier waar p[ jij zou gaan reageren..geen inhoud ..
want je heb niet naar dat interview geluisterd , anders had je ge zegt van...mm hier wel en daar niet helemaal mee eens...

*** Sorry hoor, maar als iets op YouTube (of Hyves, of GeenStijl, of Deepjournal enz.) wordt gepubliceerd, is het dan waarheid?
Als je gelooft wat daar allemaal staat, dan ben je niet serieus te nemen. Dan ben je net zo ver weggezakt als een holocaustontkenner

nee niet alles is waarheid ruud....maar het zet je , zelf , aan het denken.....[ holocaustontkenner ] in dit laatste ...waar gaat het over..
nou ja ik geef het op....holocaustontkenner ben je gek of zo ...

mrrumbo


ps en nog ff over aids ; dan snap je ook ff dat ik weet waar ik over praat.

aids"gemaakt " voor zwarte mensen , africa ; het aids virus is gemaakt om makkelijk aan te hechten aan de preceptoren aan de menselijke cel,
ccrs delta 32 + en bij wie komen die voor de zwarte mede mens .
zal jij nu wel weer gaan zeggen dat is toeval....nou en daar geloof ik niet , meer , zo erg in.
kijk maar eens ff wat er op de The Georgia Guidestones staat...nee dat is uit gehakt in steen.......is echt..ruud...:+)

gr mrrumbo

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10296
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#17 Bericht door RuudThai » woensdag 30 december 2009, 18:42

Ga maar lekker door met doemdenken, daar doe ik niet aan mee. Het is net als met de Mex-griep, heel de wereld op z'n kop met Nederland voorop en het is in elkaar gezakt als een plumpudding. Ik heb van het begin af aan gezegd dat ik er niet in geloofde, die hype.
En dat doe ik ook niet in deze.
Maar je moet vooral doorgaan met je geloof te verkondigen, alleen zul je bij mij geen gehoor vinden.

Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#18 Bericht door JohanS » woensdag 30 december 2009, 19:53

Duiker schreef:Maar die Nigeriaan is weer bedankt. Wereldwijd worden de controle's heviger, en ook nog zonder dat het wat oplost. En dat het niets oplost toont deze kerel weer aan. Want tussen al die miljoenen passagiers zal er altijd wel een tussenzitten die de boel wil stangen. Dat ie zich maar flink verbrand heeft, dat het goed zeer doet!
Als we alles mogen geloven zijn er toch ook een paar flatertjes bij schiphol gedaan. Nu daar mogen we misschien niet over praten. Misschien kunnen een nieuwe Tax uitvinden om nog maar een reeks nieuwe scanners aan te kopen. :( :oops:

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#19 Bericht door Rene » donderdag 31 december 2009, 00:43

mrrumbo,
Ik wil niet lullig overkomen maar graag zou ik in veband met de leesbaarheid je willen verzoeken je eerst eens te verdiepen in het quoten en ook te proberen wat minder taal- cq tikfouten te maken. Ik heb regelmatig moeite met het lezen van zogenaamd Nederlands. We hebben er al eerder een discussie over gevoerd om niet te veel opmerkingen te maken over dit soort fouten maar ik word er zo nu en dan een beetje moe van. :roll:
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

mrrumbo
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 15:01

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#20 Bericht door mrrumbo » donderdag 31 december 2009, 10:38

ja..

** je eerst eens te verdiepen in het quoten **
ik doe het zo...want anders ,vind ik worden de posts zo lang......

** Ik heb regelmatig moeite met het lezen van zogenaamd Nederlands. We hebben er al eerder een discussie over gevoerd om niet te veel opmerkingen te maken over dit soort fouten maar ik word er zo nu en dan een beetje moe van

ik beloof je dat ik hier never...nooit meer post....... "echt nooit meer post "

..........m.v.g mrrumbo

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#21 Bericht door Jim » donderdag 31 december 2009, 12:05

na 25 berichten laat je je al afbluffen? :lol: ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#22 Bericht door Sert » donderdag 31 december 2009, 12:43

mrrumbo schreef:** je eerst eens te verdiepen in het quoten **
ik doe het zo...want anders ,vind ik worden de posts zo lang......
Je kunt ook slechts een deel quoten, kwestie van de juiste tags aan het begin en eind zetten.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#23 Bericht door Rene » donderdag 31 december 2009, 14:02

mrrumbo schreef: ik beloof je dat ik hier never...nooit meer post....... "echt nooit meer post "

..........m.v.g mrrumbo
mrrumbo,
Het was niet mijn bedoeling je te ontmoedigen. Het is evenmin lullig bedoelt maar omwille van de leesbaarheid doe je jezelf en anderen een plezier als je niet warrig post want dan worden je berichten minder gelezen.
Mijn verontschuldigingen voor mijn directe benadering maar het mag hopelijk toch genoemd worden zonder dat zich iemand zo intens aangesproken voelt dat hij dan maar meteen nooit meer iets instuurt.
Een tip over quoten;
Klik op de quoteknop en wat je niet relevant vind verwijder je gewoon zodat het niet te lang wordt.
Prettige jaarwisseling. :D

Heb eveneens geschreven maar moest zijn evenmin
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#24 Bericht door dutch » vrijdag 01 januari 2010, 01:21

Ik kan je wel begrijpen Rene en het was ook een beleefd verzoek.(misschien beter per pm)
Zelf zat ik ook te puzzelen om er achter te komen wat er bedoeld werd.
Eerst dacht ik dat het een buitenlander was die met behulp van google vertaling werkte :?:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”