Verberg een bom in jouw onderbroek.....

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#1 Bericht door prajak » dinsdag 29 december 2009, 16:38

En dan moet ik dit weer lezen.

===
AMSTERDAM - Het Amerikaanse nieuwsprogramma ABC News heeft foto's getoond van de onderbroek waarin de Nigeriaanse terreurverdachte explosief materiaal had verstopt.
===

Er zijn foto's geplaatst waaruit zou moeten blijken dat die Nigeriaanse meneer het gevaarlijke poeder rond zijn ballen had verstopt. In zijn Janssen en Tilanus dus. Ik lees dat zijn ballen zijn verbrand terwijl er eerder sprake was van een verbrand been. Maar ja, welk been ?

Waar gaan we dan naar toe ? Je stapt in een vliegding en een keurige ambtenaar komt even aan je vragen "Mag ik even aan uw ballen voelen, meneer ?" Ik denk dat ik daar moeite mee zou hebben en me direct zou beroepen op discriminatie want vrouwen worden niet aan hun ballen gevoeld, althans niet op die hoogte, en mensen als Snieklaas die als kapoen zonder ballen door het leven gaan ontspringen de dans.

Dames zouden die rommel kunnen verstoppen onder hun borstpartij en zonder op details in te gaan, er zijn dames die hele containers op die manier kunnen verbergen !

Maar alle gekheid op een stokje, het is een zotte wereld. Vroeger verstopte men een knalding in een koffer en bleef lekker op de grond. Nu dragen ze die rommel mee het vliegding in. Zelfmoord om martelaar te worden in de ogen van de Grote. Is vliegen nog wel veilig ?

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#2 Bericht door Duiker » dinsdag 29 december 2009, 20:48

Maar die Nigeriaan is weer bedankt. Wereldwijd worden de controle's heviger, en ook nog zonder dat het wat oplost. En dat het niets oplost toont deze kerel weer aan. Want tussen al die miljoenen passagiers zal er altijd wel een tussenzitten die de boel wil stangen. Dat ie zich maar flink verbrand heeft, dat het goed zeer doet!
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#3 Bericht door prajak » woensdag 30 december 2009, 08:24

Nota bene, zijn PA, niet zo maar een boze buurman maar zijn eigen vader, heeft de USA ambassade in Lagos op de hoogte gebracht van de plannen van zijn zoon. Dat doe je niet zo maar als vader. Wat is er met die melding gebeurd ? Niets dus, denk ik, of hoogstens een aantekening in het dossier en het dossier in de lade. Of men heeft gezien dat de man op een USA lijst stond maar die lijst zat dus niet in de computer van Delta.

Nu lees ik dat "men" heeft geprobeerd hoeveel van die rommel men kan meenemen zonder te worden gesnapt. Zouden er vier van die mannen naast elkaar hebben gezeten in het vliegtuig dan had men dus vier keer die hoeveelheid gehad en was het snode plan wellicht wel gelukt. Vier martelaren tegelijk, het zou feest zijn "boven...". Hoeveel maagden krijgt zo een martelaar eigenlijk ? Ik heb het ooit gehoord.

Ik vlieg niet meer met welke USA maatschappij dan ook. En niet naar de USA.

mrrumbo
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 15:01

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#4 Bericht door mrrumbo » woensdag 30 december 2009, 09:00

lol..
las ook dat ie geen paspoort bij zich had en door man in duur pak naar de gate was gebracht..
dat was gezien door kurt haskall [ getuigen ;samen met zijn vrouw], de oudere man ging met de beveiliging praten, en toen mocht ie aan boord "zonder paspoort.
lukt jullie dat om in vliegtuig te stappen zonder papieren.
ik zeg dit stinkt. :evil: [inside jop ]
en hij stond ook op "de lijst ", maar ...die was zeker ff...zoek .
agh de controle is als je naar usa vliegt is al pittig en deze man komt zo maar aan boord. :shock:
ik trap er niet meer in... :idea:
het gaat zo slecht in de usa ze hebben afleiding nodig. war on terror....


gr mrrumbo

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#5 Bericht door Sert » woensdag 30 december 2009, 13:21

Dankzij dit incident is weer reden om klauwen vol met geld uit te geven aan onnodige apparatuur waarmee de doorsnee reiziger gewoon nog meer vertraagd en nog meer geirriteerd zal worden.

Wordt nu al je lenzenvloeistof in beslag genomen, straks word je bestraald, gescand en electronisch uitgekleed alvorens het vliegtuig in te stappen.


En als het nou een echte aanslag poging was, dan pleit dat voor de theorie dat de laatste jaren elke aanslag op/met/in een vliegtuig, uitgevoerd werd door een bepaalde religieuze groepering. Da's bewust verbloemd omschreven.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#6 Bericht door Rene » woensdag 30 december 2009, 14:47

Sert schreef: En als het nou een echte aanslag poging was, dan pleit dat voor de theorie dat de laatste jaren elke aanslag op/met/in een vliegtuig, uitgevoerd werd door een bepaalde religieuze groepering. Da's bewust verbloemd omschreven.
Kijk zover gaan we al lange tijd. Niet meer durven of mogen zeggen waar het op staat om maar niet beticht te worden van discriminatie. Daar zijn deze groeperingen op uit om ons zoveel mogelijk monddood te maken en maar moeten accepteren dat allerlei virussen onze huidige samenleving op den duur onmogelijk maken. :(
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

mrrumbo
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 15:01

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#7 Bericht door mrrumbo » woensdag 30 december 2009, 15:33

mm
** en maar moeten accepteren dat allerlei virussen onze huidige samenleving op den duur onmogelijk maken .

agh ik weet dat aids gewoon uit usa militair laboratorium komt..[aids gemaakt om de zwarte mensen te besmeten, ]
en sars ; speciaal voor de Aziaten en daar waren die chinees en ,niet zo heel blij mee.

gr mrrumbo
Laatst gewijzigd door mrrumbo op woensdag 30 december 2009, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#8 Bericht door Sert » woensdag 30 december 2009, 16:12

Discrimineren = onderscheid maken.

Bij wiskunde leer je om de discriminant te bepalen bij vergelijkingen. Normaal woord dus.
Gescheiden toiletten voor mannen en vrouwen: er wordt onderscheid gemaakt en het is dus een vorm van discriminatie.

In Thailand hebben ze er niet zo'n moeite mee, discriminatie. Maar in Nederland (en de westerse wereld) heeft het meteen een negatieve betekenis. Wie geen onderscheid maakt, verliest de grip op de realiteit.

Gelukkig loopt er op dit eiland slechts 1 hoofddoekje rond.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#9 Bericht door RuudThai » woensdag 30 december 2009, 16:27

mrrumbo schreef: agh ik weet dat aids gewoon uit usa militair laboratorium komt net als sars..
ja daar waren die chinees en ,niet zo heel blij mee.
En 9/11 is door de CIA opgezet net als de bommen in de Londense metro en op de treinstations in Madrid, allemaal om de oorlogen tegen de islamitische landen te rechtvaardigen.
En de Mexicaanse griep is gewoon net als die sars een testcase van Amerika om te zien of ze een echte epidemie kunnen veroorzaken in landen die ze willen uitschakelen.
Natuurlijk is de holocaust ook een grote leugen en heeft nooit plaatsgehad.....

Ik heb een grote hekel aan dit soort onzinnige complottheorieën. Het leidt tot niets maar verpest de realiteit. Als men zich daarop concentreert kunnen er misschien spijkers met koppen geslagen worden. Niet dat gezever over duistere complotten. Waarheidsvinding is één ding, maar overdrijven is ook een vak.

Nu staat er op dit forum weer een artikel over de mogelijke val van de dollar. Nou, die is al aardig gevallen t.o.v. de euro en misschien gaat dat wel even door. Niet erg, laat die zich zo superieur voelende Yanks maar eens een flink pak slaag krijgen. De sterke euro zal dan misschien de plaats van de dollar gaan innemen als wereldhandelsmunt. Maar dat kan net zo goed de yuan worden.
Het is dus ook weer zo'n hype om zo te doemdenken. De goudverkopers (heet die man in Nederland niet Willem Middelkoop?) varen er wel bij, maar ondertussen wordt belangrijk geld om de economie op te krikken aan de geldstroom onttrokken. Dom!

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#10 Bericht door Rene » woensdag 30 december 2009, 16:30

Sert schreef: Wie geen onderscheid maakt, verliest de grip op de realiteit.
Hier kan ik me in vinden. ;)
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#11 Bericht door prajak » woensdag 30 december 2009, 16:47

Die complottheorie over aids slaat kant noch wal. Als je een goed boek leest zoals Virus X dan leer je dat virussen van alle tijden zijn. Wij zijn met teveel op deze aardbol en de natuur grijpt in. HIV, niet aids want aids is geen virus maar een toestand, komt uit Afrika en uit apen. Ebola komt ook uit Afrika en sloeg toe toen de mensen teveel oerwoud kapten en in aanraking kwamen met dieren die gastheer waren voor dat virus. Het virus beschadigt de natuurlijke gastheer niet maar wel de vijanden. Er zijn in Afrika bomen die zoete sappen produceren en die bomen zijn gastheer voor hordes mieren. Komt een giraffe van die boom snoepen dan heeft hij zijn bek vol mieren. Raak hier in Thailand maar eens een boom aan met een mierennest en je hebt je handen vol bijtbeesten. Het is de natuurlijke manier de gastheer te beschermen. Virussen doen het zelfde.

De Q koorts komt zeker ook uit een lab ? Dat zijn verhalen van mensen die graag een schuldige aanwijzen. Direct na de tsunami in dit werelddeel schreef het Reformatorisch Dagblad dat de tsunami "een straf is van de Allerhoogste". Nonsens, tsunami's zijn van alle eeuwen. Virussen ook. Maar er zijn helaas mensen die hun ogen sluiten en alleen kwaad koesteren.

Schiphol gaat nu die nieuwe scanner gebruiken. Een goeie zaak. Een alternatief is dat je in een kamertje komt met twee mannen (of als vrouw twee vrouwen, of als katoey twee katoeys...) en je alle kleren kunt uitdoen en in je nakende blootje in je h.. wordt gevoeld en alle kleren in de naad worden opengetrokken. Een vlijtige naaister herstelt de rommel weer. De meldtijd is dan niet drie uur maar een hele dag.

Moge dit aan ons voorbijgaan !

mrrumbo
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2008, 15:01

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#12 Bericht door mrrumbo » woensdag 30 december 2009, 17:00

ja..helaas ben ik het niet helemaal eens met ruudthai...

over 9\11 kan ik kort zijn ; ga zelf eens op y tube kijken dan weet je in 10 min , dat er niks maar dan ook niks van klopt ,wie er zo genaamd achter zit...




over 9\11 kan ik kort zijn ; ga zelf eens op y tube kijken dan weet je in 10 min , dat er niks maar dan ook niks van klopt ,wie er zo genaamd achter zit...

* laat die zich zo superieur voelende Yanks maar eens een flink pak slaag krijgen *
en jij denk dan zeker dat ; zal nu niet zeggen wij, :+) want jij zit al in thailand ;. er geen last van krijgen , we zitten met ALLES aan die gasten vast.
en hier europa gaat het ook slecht , denk maar eens aan griekeland ,spain, portugal,ierland kijk het is simpel...jij moet niet meer uit geven dan je hebt.
dat geld voor ons en ook voor landen ,want vroeg of laat .........moet je er voor betalen.


=* Het is dus ook weer zo'n hype om zo te doemdenken. De goudverkopers (heet die man in Nederland niet Willem Middelkoop?) varen er wel bij, maar ondertussen wordt belangrijk geld om de economie op te krikken aan de geldstroom onttrokken. Dom!

merk aan deze zin dat je er niet veel van snapt

middelkoop , heeft gewoon 1 heldere blink op de zaak net als ; agh luister zelf maar ff
http://www.deepjournal.com/p/7/a/nl/1902.html
btw goud koop je gewoon bij het hbu die is goedkoper als w middelkoop :lol:

gr mr rumbo

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#13 Bericht door RuudThai » woensdag 30 december 2009, 17:09

mrrumbo schreef:ja..helaas ben ik het niet helemaal eens met ruudthai...

over 9over 9\11 kan ik kort zijn ; ga zelf eens op y tube kijken dan weet je in 10 min , dat er niks maar dan ook niks van klopt ,wie er zo genaamd achter zit...

* laat die zich zo superieur voelende Yanks maar eens een flink pak slaag krijgen *
en jij denk dan zeker dat ; zal nu niet zeggen wij, :+) want jij zit al in thailand ;. er geen last van krijgen , we zitten met ALLES aan die gasten vast.
en hier europa gaat het ook slecht , denk maar eens aan griekeland ,spain, portugal,ierland kijk het is simpel...jij moet niet meer uit geven dan je hebt.
dat geld voor ons en ook voor landen ,want vroeg of laat .........moet je er voor betalen.


=* Het is dus ook weer zo'n hype om zo te doemdenken. De goudverkopers (heet die man in Nederland niet Willem Middelkoop?) varen er wel bij, maar ondertussen wordt belangrijk geld om de economie op te krikken aan de geldstroom onttrokken. Dom!

merk aan deze zin dat je er niet veel van snapt

middelkoop , heeft gewoon 1 heldere blink op de zaak net als ; agh luister zelf maar ff
http://www.deepjournal.com/p/7/a/nl/1902.html
btw goud koop je gewoon bij het hbu die is goedkoper als w middelkoop :lol:

gr mr rumbo
Sorry hoor, maar als iets op YouTube (of Hyves, of GeenStijl, of Deepjournal enz.) wordt gepubliceerd, is het dan waarheid?
Als je gelooft wat daar allemaal staat, dan ben je niet serieus te nemen. Dan ben je net zo ver weggezakt als een holocaustontkenner.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#14 Bericht door Rene » woensdag 30 december 2009, 17:55

RuudThai schreef: Sorry hoor, maar als iets op YouTube (of Hyves, of GeenStijl, of Deepjournal enz.) wordt gepubliceerd, is het dan waarheid?
Als je gelooft wat daar allemaal staat, dan ben je niet serieus te nemen. Dan ben je net zo ver weggezakt als een holocaustontkenner.
Nou Ruud, die laatste zit echt aan de bodem. Als je alle media gelooft doe je alleen jezelf tekort.(als je dan tenminste je mond dicht houd)
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Gebruikersavatar
RuudThai
Expat
Expat
Berichten: 10297
Lid geworden op: dinsdag 05 juni 2007, 03:29
Locatie: Sakon Nakhon

Re: Verberg een bom in jouw onderbroek.....

#15 Bericht door RuudThai » woensdag 30 december 2009, 18:14

Rene schreef:
RuudThai schreef: Sorry hoor, maar als iets op YouTube (of Hyves, of GeenStijl, of Deepjournal enz.) wordt gepubliceerd, is het dan waarheid?
Als je gelooft wat daar allemaal staat, dan ben je niet serieus te nemen. Dan ben je net zo ver weggezakt als een holocaustontkenner.
Nou Ruud, die laatste zit echt aan de bodem. Als je alle media gelooft doe je alleen jezelf tekort.(als je dan tenminste je mond dicht houd)
Dat doe ik dus ook niet. Ik kan redelijk goed beoordelen wat het waarheidsdeel is van berichten en wat het aangedikte deel. In de Telegraaf staat veel aangedikts, in de Volkskrant, de NRC en een buitenlandse krant als bijv. The Observer staat het nieuws een stuk nuchterder. Daarom bekijk ik al die sensatieberichten in wat beduimelde media als GeenStijl met een licht schouderophalen.
Ik geloof niet in al die opgefokte onzin en bovendien, wat maakt het eigenlijk uit, de wereld vergaat toch in 2012 want de economie ontploft door een nieuwe geldcrisis waardoor je nog alleen met puur goud een broodje kunt kopen en er dus binnen de kortste keren geen brood meer is, laat staan spelen en dan zal de bom wel vallen..... of zoiets :shock: ! :geek:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”