Hotel Pattaya /Jomtien

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
kweppie57
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 30
Lid geworden op: maandag 06 oktober 2008, 19:17

Hotel Pattaya /Jomtien

#1 Bericht door kweppie57 » maandag 21 september 2009, 20:43

Wij zijn op zoek naar info over het boeken van een hotel buiten Pattaya.
Het wordt onze 3e vakantie in Thailand en eerste bezoek Pattaya/Jomtien.
Nu hebben wij op ons lijstje:
Baramie Residence
Sunset Village Resort
Sunset Park Resort

Misschien is er info voor ons betreffende de buurt rondom de resorts/residence. voor ons wat onze keuze definitief kan maken.
We zijn benieuwd???

Mvg A en H
(echtpaar net 50tigers)

Look1st
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: zondag 28 januari 2007, 16:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#2 Bericht door Look1st » dinsdag 22 september 2009, 10:42

kweppie57 schreef:Wij zijn op zoek naar info over het boeken van een hotel buiten Pattaya.
Het wordt onze 3e vakantie in Thailand en eerste bezoek Pattaya/Jomtien.
Nu hebben wij op ons lijstje:
Baramie Residence
Sunset Village Resort
Sunset Park Resort

Misschien is er info voor ons betreffende de buurt rondom de resorts/residence. voor ons wat onze keuze definitief kan maken.
We zijn benieuwd???

Mvg A en H
(echtpaar net 50tigers)
Hallo A&H,
Moet het speciaal een hotel zijn? ik heb op Jomtien in 2008 en 2009 in een guesthouse gezeten genaamd "Double Dutch" bij Peter. Een geweldig verblijf. Hij is een oude slager en maakt samen met zijn vrouw de lekkerste gerechten, biefstukje, balletje en zelfs een frikandel hahahaha nee zonder gekheid, mooie kamers voor 750 THB en een mooi en rustig deel van het gebied.
ik heb ook een keer in het "Grand Jomtien" gezeten. Mooi maar niet echt warm en gezellig. Dat Grand Jomtien kan je boeken via Greenwood travel. voor Double Dutch kijk je maar even op mijn site http://www.look1st.nl daar staat het adres en telefoonnummer

veel plezier ;)
Met vriendelijke groet en een vette glimlach...
Loek's Thailand portal

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#3 Bericht door henkypenky » woensdag 07 oktober 2009, 21:48

hallo a en h ........

de genoemde hotels zijn alle in de luxe kategorie , twee ervan nogal erg zuidelijk , richting satthahip .
van die 3 zou ik voor sunset-park gaan .
maar meteen aan het jomtien - noord - strand zijn ook een paar fijne luxe hotels maar dat zal jullie bedoeling niet zijn .... te druk waarschijnlijk .
persoonlijk ben ik graag midden in jomtien voor een dag of 5 . langer is aan mij niet ( eigenlijk nergens in thailand ) besteedt want ik reis graag rond . vooral in isan .
zou je toch evt. ook aan het drukkere strand daar iets willen , laat het dan ff weten .
goede reis alvast .
live and let live !

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#4 Bericht door Loe » donderdag 08 oktober 2009, 07:41

Hallo,

In juli gelegen in SeaBreeze hotel rustig gelegen aan het strand in Jomtien. Prijs 1200 voor 2 pers. inclusief ontbijt. Mooi zwembad je loopt de boulevaar over en je bent aan het strand.
Voor de deur stoppen de taxi's om naar Pattaya te gaan en de andere kant op kun je heel rustig wandelen.

kweppie57
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 30
Lid geworden op: maandag 06 oktober 2008, 19:17

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#5 Bericht door kweppie57 » donderdag 08 oktober 2009, 09:51

henkypenky schreef:hallo a en h ........

de genoemde hotels zijn alle in de luxe kategorie , twee ervan nogal erg zuidelijk , richting satthahip .
van die 3 zou ik voor sunset-park gaan .
maar meteen aan het jomtien - noord - strand zijn ook een paar fijne luxe hotels maar dat zal jullie bedoeling niet zijn .... te druk waarschijnlijk .
persoonlijk ben ik graag midden in jomtien voor een dag of 5 . langer is aan mij niet ( eigenlijk nergens in thailand ) besteedt want ik reis graag rond . vooral in isan .
zou je toch evt. ook aan het drukkere strand daar iets willen , laat het dan ff weten .
goede reis alvast .
We zijn er nog niet helemaal uit. Zo zitten we aan de kant van Sunset Park, zo weer in Jomtien bij bv Rabbit Resort, wat de hoofdprijs vraagt in januari, en nu hebben ook al Siam Bayshore als optie.
We gaan maar 4 dagen naar Pattaya, daar het onze 3e Thailand reis is, en wij nog niet in Pattaya geweest zijn. Het staat niet boven aan ons lijstje, maar we willen het toch gezien hebben, het hoort tenslotte ook bij Thailand.
Het liefst willen we verblijven in een hotel aan het strand, niet torenhoog, niet te stil, maar ook niet een gekkenhuis, en niet heel de dag het sextoerisme te hoeven aanschouwen. Dus ja, er is wel keus hoor, maar welke. Misschien krijgen we via dit forum wel leuke tips?

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1565
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#6 Bericht door jomel17 » donderdag 08 oktober 2009, 12:13

Probeer Roof Garden Inn zit tussen Pattaya en Jomtien in met songtaew in 5 minuten op het strand of in 8 minuten in centrum Pat.
Ze hebben een website.
หลงรัก

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#7 Bericht door henkypenky » vrijdag 09 oktober 2009, 15:25

zie quotes hier onder
Laatst gewijzigd door henkypenky op maandag 12 oktober 2009, 12:26, 2 keer totaal gewijzigd.
live and let live !

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#8 Bericht door joepattaya » zaterdag 10 oktober 2009, 02:25

henkypenky schreef:
kweppie57 schreef: We gaan maar 4 dagen naar Pattaya, daar het onze 3e Thailand reis is, en wij nog niet in Pattaya geweest zijn. Het staat niet boven aan ons lijstje, maar we willen het toch gezien hebben, het hoort tenslotte ook bij Thailand.
Het liefst willen we verblijven in een hotel aan het strand, niet torenhoog, niet te stil, maar ook niet een gekkenhuis, en niet heel de dag het sextoerisme te hoeven aanschouwen
okay snap het ..... maar sex-toerisme aanschouwen .... allereerst : sex on the beach is verboden dus .
..... en je uitspraak betekent hopelijk ook niet dat je je stoort aan thaise meisjes die met hun lovers aan het strand liggen of ( op jomtien vaak ) thaise boys met hun meestal nederlandse , duitse , italiaanse of australische mates .
is dat wel het geval dan ben je in pattaya denk ik al helemaal niet op de ' place to be ' .... :roll:
jomtien is eigenlijk van alles wat , wat dat betreft , ook families zowel thaise als europese komen er echter w.o. veel russen en japanners .
ben je een tolerant stel ? dan lijkt me het allemaal eigenlijk helemaal geen probleem .
ik ben geen echte pattaya fan maar met de jaren kom je er toch af en toe en maak je kennis met strand-uitbaters , hotel-personeel en ook europeanen die daar restaurants open houden en dat maakt een kort bezoek steeds weer opnieuw aangenaam voor een dag of 4 - 5 , vooral aan het begin van het verblijf in zuid-oost-azie , na aankomst van de toch best lange vlucht . voor mij veel aantrekkelijker dan in bangkok rondhangen of nog erger : meteen doorvliegen .
ik lees : geen torenhoog gebouw als hotel , schone kamers en niet ver van het strand zonder straat over te steken ?
dan ligt mijn lievelingshotel eigelijk perfekt ( ca. bij ' rabbit-resort ' aan de promenade , ook erg leuk maar die duplex-bungalows allemaal in de tuin vond ik nogal een rommelig geheel , je moet er van houden , ik dus niet ) .
je vind ' mijn ' hotel zelden online-boekbaar of via tour-operator want ze zitten meestal vol met vaste klanten .
hotel : laagbouw en de bijbehorende appartementen in een flat .
schone kamers , fijn zwembad ( niet zeer diep ) , zeer aardig personeel , open ontbijtruimte ( goed ontbijt ) , restaurant goede kwaliteit maar duurder dan in de direkte omgeving en daarom vooral 's avonds vaak niet veel bezoekers . :
het hotel is zeker niet goedkoop maar volgens mij en vele anderen het geld waard ( met uitzondering van de suites want die zijn niet zoooo veel beter dan de kamers , enkel veel groter en met twee ingerichte balkons )
http://www.avalonbeachresort.com
even een tip :
noteer deze link wan ik zal het tzt. weer weghalen omdat men als klant niet graag reklame maakt zodat het nog vaker vol zit 8-)
bekijk de site maar eens , wie weet bevalt het jullie .
groeten !
henk .
Henk, Avalon is gewoon te boeken via internet en komt ook voor bij diverse online-boekers. Maar goed, ik zal de link nog eens plaatsen en laat 'm gewoon staan" http://www.avalonbeachresort.com
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#9 Bericht door henkypenky » zaterdag 10 oktober 2009, 10:38

joepattaya schreef: Henk, Avalon is gewoon te boeken via internet en komt ook voor bij diverse online-boekers. Maar goed, ik zal de link nog eens plaatsen en laat 'm gewoon staan" http://www.avalonbeachresort.com
ik schreef ook niet nergens joe , maar zelden ....
do as you like , maar persoonlijk respekteer ik op alle fora de intenties van medeforummers .
ik zal dus in de toekomst geen van mijn favo links meer op het forum plaatsen , maar liever per persoonlijk bericht aan de vragensteller doorspelen .
fijn weekend nog allen !
live and let live !

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#10 Bericht door joepattaya » zaterdag 10 oktober 2009, 11:27

henkypenky schreef:
joepattaya schreef: Henk, Avalon is gewoon te boeken via internet en komt ook voor bij diverse online-boekers. Maar goed, ik zal de link nog eens plaatsen en laat 'm gewoon staan" http://www.avalonbeachresort.com
ik schreef ook niet nergens joe , maar zelden ....
do as you like , maar persoonlijk respekteer ik op alle fora de intenties van medeforummers .
ik zal dus in de toekomst geen van mijn favo links meer op het forum plaatsen , maar liever per persoonlijk bericht aan de vragensteller doorspelen .
fijn weekend nog allen !
Live and let live?
How?
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 508
Lid geworden op: donderdag 13 oktober 2005, 13:03
Locatie: west-vlaanderen

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#11 Bericht door henkypenky » zaterdag 10 oktober 2009, 13:17

joepattaya schreef:
Live and let live?
How?


It's nice to be important,
but it's more important to be nice!!

.... or are you that important ?

:|
live and let live !

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#12 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 10 oktober 2009, 21:04

henkypenky schreef: http://www.avalonbeachresort.com
even een tip :
noteer deze link wan ik zal het tzt. weer weghalen omdat men als klant niet graag reklame maakt zodat het nog vaker vol zit 8-)
bekijk de site maar eens , wie weet bevalt het jullie .
groeten !
henk .
Beetje vreemde manier van info verstrekken op een openbaar forum.
Je schrijft op een forum om andere mensen te helpen of om info te verstrekken of om vragen te stellen zodat andere mensen jou weer kunnen helpen.
Dat je dan denkt dat het vol zal zitten omdat je deze link hier plaatst. Beetje egoistisch. Bovendien denk ik dat de hoteleigenaar daar heel anders over zal denken.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#13 Bericht door Kees » zondag 11 oktober 2009, 00:31

Dat je dan denkt dat het vol zal zitten omdat je deze link hier plaatst.
Gezien de room rates zal dat wel meevallen ;)
Niet klagen, maar dragen.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#14 Bericht door joepattaya » zondag 11 oktober 2009, 02:00

henkypenky schreef:
joepattaya schreef:
Live and let live?
How?


It's nice to be important,
but it's more important to be nice!!

.... or are you that important ?

:|
That's up to other people........ 8-)
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

kweppie57
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 30
Lid geworden op: maandag 06 oktober 2008, 19:17

Re: Hotel Pattaya /Jomtien

#15 Bericht door kweppie57 » zondag 11 oktober 2009, 11:55

Jammer dat leuke tips voor een gezellig goed hotel nagenoeg uitblijven.
Heb er natuurlijk niks aan hoe diverse antwoorden op de schop genomen worden.
We hoopte op dit forum leuke serieuze info te vinden, maar dat valt nog niet mee.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”