Messenger

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Messenger

#1 Bericht door carpediem » zondag 05 juli 2009, 19:17

Bij hotmail krijg ik steeds het bericht dat het niet gecertificeerd is.
Bij messenger het bericht dat de sevice tijdelijk niet beschikbaar is.

Wie weet hoe ik dat moet verhelpen?
Messenger heb ik opnieuw geinstaleerd en dat hielp niet; kan er nog steeds al dagen niet op.
Hotmail wel
pluk de dag (carpediem)

marceziani
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 860
Lid geworden op: maandag 20 februari 2006, 19:40
Locatie: Waalre
Contacteer:

Re: Messenger

#2 Bericht door marceziani » zondag 05 juli 2009, 19:31

Hier ervaar ik deze problemen niet.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Messenger

#3 Bericht door Wouter_Udon » zondag 05 juli 2009, 19:54

Misschien moet je upgraden.
Kijk eens op deze site en download de laatste versie van Windows live messenger en installeer hem. Zou moeten werken.

http://download.live.com/messenger

Kijk anders hier ook eens, hier staan veel antwoorden op vragen en problemen.

http://messenger.msn.nl/help/

Succes.
Live your dream, don't dream your life.

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Messenger

#4 Bericht door Khon Neua » maandag 06 juli 2009, 15:52

staat je tijd/ datum van je computer goed ? dit is vaak de oorzaak van problemen met meldingen die aangeven dat je niet gecertificeerd bent. Onder ander inlogen bij de ing bank kan dan niet meer.

Alex
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: woensdag 01 juli 2009, 18:57
Locatie: Nakhon Ratchassima/ Phi Mai

Re: Messenger

#5 Bericht door Alex » maandag 06 juli 2009, 18:33

je kunt ook even je firewall uitschakelen en dan proberen in te loggen. Lukt dat, dan je firewall weer aanzetten en naar je instellingen toe. Daarna kun je uitvogelen welke instelling je moet wijzigen (laag-midden-hoog) om weer in te kunnen loggen. Idem virusfilter!

Succes ermee.

carpediem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2277
Lid geworden op: zaterdag 18 november 2006, 18:17
Locatie: amsterdam

Re: Messenger

#6 Bericht door carpediem » woensdag 08 juli 2009, 16:26

Na een heleboel geklooi en ook nadat m'n internetbankieren het ook niet deed, wat meer rampzalig is, is het toch gelukt alles weer aan de gang te krijgen.
Het lag aan instellen tijd zoals khon neu al dacht. Doordat de tijdsinstelling in het thai is zag ik niet dat hij een maand later stond.
Bedankt voor het meedenken.
pluk de dag (carpediem)

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Messenger

#7 Bericht door Khon Neua » woensdag 08 juli 2009, 21:53

graag gedaan :D ook goed dat je de oplossing nog even meld zo zijn ander met de zelfde problemen ook snel geholpen.

Het zelfde probleem kwam ik maanden geleden ook bij iemand tegen na een uurtje stoeien kwam ik er toen achter dat de verkeerde datum/tijd het probleem veroorzaakte.

Check even of je computer nu wel op tijd blijft lopen anders is misschien het backup batterijtje leeg dit zit in de computer.

Er zijn veel mensen die de stroom naar de computer toe helemaal onderbreken ( dmv een stekerdoos met schakelaar ) als je dit doet is het backup batterijtje snel leeg !

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Messenger

#8 Bericht door Rene » vrijdag 17 juli 2009, 23:03

Khon Neu schreef:graag gedaan :D ook goed dat je de oplossing nog even meld zo zijn ander met de zelfde problemen ook snel geholpen.

Het zelfde probleem kwam ik maanden geleden ook bij iemand tegen na een uurtje stoeien kwam ik er toen achter dat de verkeerde datum/tijd het probleem veroorzaakte.

Check even of je computer nu wel op tijd blijft lopen anders is misschien het backup batterijtje leeg dit zit in de computer.

Er zijn veel mensen die de stroom naar de computer toe helemaal onderbreken ( dmv een stekerdoos met schakelaar ) als je dit doet is het backup batterijtje snel leeg !
Als ik op vakantie ga sluit ik alles af en staat er een week of 4 geen spanning op. Bij terugkomst nooit problemen met de tijd.
Maar wat ik nu meemaak is dat voor de vakantie alles goed werkte en bij terugkomst het geluid online niet meer werkt. :cry:
Als ik een dvd er in stop werkt het wel. :shock:
Weet jij een oplossing cq een eventuele oorzaak?
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Messenger

#9 Bericht door Khon Neua » zaterdag 18 juli 2009, 00:26

probeer eens met een ander browser bv firefox doet ie het dan ook niet ?

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Messenger

#10 Bericht door Rene » zaterdag 18 juli 2009, 12:15

Khon Neu schreef:probeer eens met een ander browser bv firefox doet ie het dan ook niet ?
Net geïnstalleerd en het draait nu. Kom er achter dat nu niet eens de filmpjes laden en verwezen wordt naar de laatste java-update. Ook geinstalleerd maar geen verbetering. Via 'extra>opties staan alle 4 de vinkjes actief incl 'java inschakelen' en 'java script inschakelen'.
Voordeel is nu dat ik nu wel spellingcontrole heb in deze vensters voor reageren.
Nadeel is het niet weergeven van alle url's bij het aanklikken van het pijltje in de adresbalk en bij teruggaan naar eerdere bladzijden van bv dit forum zie ik niet dat ik een bericht al gezien heb, het dus nog als ongelezen staat. Bij 'huidige pagina vernieuwen' is het pas geactualiseerd.

Ik ben een redelijke leek in dit gebeuren en leer graag dus als je de oplossingen weet? Heel graag. :D
Groet, René
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Messenger

#11 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 18 juli 2009, 12:41

Rene schreef:
Khon Neu schreef:probeer eens met een ander browser bv firefox doet ie het dan ook niet ?
Net geïnstalleerd en het draait nu. Kom er achter dat nu niet eens de filmpjes laden en verwezen wordt naar de laatste java-update. Ook geinstalleerd maar geen verbetering. Via 'extra>opties staan alle 4 de vinkjes actief incl 'java inschakelen' en 'java script inschakelen'.
Voordeel is nu dat ik nu wel spellingcontrole heb in deze vensters voor reageren.
Nadeel is het niet weergeven van alle url's bij het aanklikken van het pijltje in de adresbalk en bij teruggaan naar eerdere bladzijden van bv dit forum zie ik niet dat ik een bericht al gezien heb, het dus nog als ongelezen staat. Bij 'huidige pagina vernieuwen' is het pas geactualiseerd.

Ik ben een redelijke leek in dit gebeuren en leer graag dus als je de oplossingen weet? Heel graag. :D
Groet, René

Wat voor besturingssysteem heb je? XP of Vista of ...?
Live your dream, don't dream your life.

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Messenger

#12 Bericht door Rene » zaterdag 18 juli 2009, 12:54

Wouter_Udon schreef: Wat voor besturingssysteem heb je? XP of Vista of ...?
XP
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Messenger

#13 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 18 juli 2009, 14:01

Het eerste dat je kunt proberen is systeemherstel.
Klik op start, vervolgens op Instellingen, daarna op configuratiescherm.
Het scherm dat nu komt moet op categorieweergave staan, zie links-boven.
Dan klik je op Prestaties en Onderhoud (linker rijtje onderaan).
Nu klikken op Systeemherstel links bovenin je scherm.
In het nieuwe scherm dat nu tevoorschijn komt klik je op: Eerdere status van deze computer herstellen.
Onderin klikken op Volgende.
Selekteer nu een dikgedrukte datum in de kalender waarvan je zeker weet dat toen nog alles goed functioneerde.
Klik op Volgende. Het systeem gaat nu zichzelf herstellen. Alles rustig laten gaan, de pc komt vanzelf weer terug met een melding dat het hersteld is. Klik op OK en je bent weer terug in je eigen vertrouwde bureaublad.

Kijk of het nu werkt.
Let wel op: alles dat je intussen aan je systeem hebt gewijzigd zoals de nieuwe internet browser van Firefox zal verdwenen zijn en moet je gewoon weer met Internet Explorer het web op. Alle nieuwe data blijft wel behouden, dus foto's muziek etc blijft gewoon staan. Het is alleen systeemtechnisch.
Mocht dit niet het gewenste resultaat hebben dan moet je wat software aanpassingen gaan doen.
Kan ik je ook mee helpen.
Succes.
Laatst gewijzigd door Wouter_Udon op zaterdag 18 juli 2009, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Live your dream, don't dream your life.

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Messenger

#14 Bericht door Khon Neua » zaterdag 18 juli 2009, 14:12

omdat je al aangeeft dat de dvd wel geluid geeft en online je geen geluid door krijg moet het een instelling zijn. Waarschijnlijk in internet explorer vandaar ik je voor stelde eem amder browser te proberen . voor filmpjes zul je interdat java of ander plugins moeten instaleren . Probeer eerst eens wat wouter al aangeeft het systeem herstel .

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Messenger

#15 Bericht door Rene » zaterdag 18 juli 2009, 21:50

Ok thanks, maar ik ga het pas na zondagmiddag doen want ik moet het een en ander op de computer af hebben en ik ben een beetje bang dat er wat mis gaat zodat ik niet verder kan.
Ik hou jullie op de hoogte.
Grtz, René
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”