Bangkok - The Train Inn (transit hotel voor de trein)

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Phillostar
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 15:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bangkok - The Train Inn (transit hotel voor de trein)

#1 Bericht door Phillostar » zondag 21 juni 2009, 03:05

Voor de Thailand reizigers op budget tour en bij aankomst in Bangkok een transit hotelletje willen hebben voor 1 nacht om de volgende dag met de trein verder te reizen, bij deze een uiterst geschikt hotel.

Op 15 juni kwam ik 's middags laat aan vanuit Bali en de volgende ochtend wilde ik de trein van 08:05 uur richting o.a. Hua Hin nemen. Ik had dus maar een overnachtingsplaats nodig voor 1 nacht.

The Train Inn ligt perfect naast het trein station bij een zij ingang, je steekt de straat over en na nog geen 30m sta je op het perron.

Het hotel heeft 3 verschillende klasse kamers van 450 tot 900 Baht, ik had na aanraden de first class kamer genomen want hier zat WIFI gebruik (redelijk snelle verbinding) in de kamerprijs (ik had eigenlijk een third class gereserveerd). De kamers zijn schoon, degelijk en zeeeeer fleurig en geurig ingericht. dit geldt voor het hotel zelf ook overal nep bloemen en geuroliebakjes. Het enige minpunt zijn de keiharde matrassen van de bedden, de matrassen zijn nog geen 10cm dik en voelen aan als dunne triplex platen.

Foto's van de zogenaamde 1st class kamer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ondanks de oncomfortabele matrassen is het een geschikt transit hotel voor de trein. Uit ervaring kan ik zeggen dat het relaxed is dat je niet eerst een taxi of tuktuk hoeft te nemen om naar het trein station te komen, voorals 's morgens.

E-mail: jana@thetraininn.com
Website: http://www.thetraininn.com
428 (Hua Lum Phong) Thanon Rong Mueang
Pathumwan, Bangkok 10330

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”