pratunam citty inn hotel

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

pratunam citty inn hotel

#1 Bericht door Borat » zondag 01 juni 2008, 19:25

heeft iemand ervaring met het volgende hotel:

http://www.pratunamcityinn.com

ligt op Phechaburi 33 Rd in Bangkok

Phillostar
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 15:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: pratunam citty inn hotel

#2 Bericht door Phillostar » zondag 01 juni 2008, 23:39

Laat me raden, toevallig 2 overnachtingen bij je vliegtickets gekregen van Cheaptickets :)

Mijn eerste 2 dagen in Bangkok zal ik dus hier verblijven, veel reviews zijn er niet te vinden online (veelal dezelfde waar beestjes, doorlopende wc's en een bouwput naast het hotel in vermeld worden).

Zelf dus nog geen ervaring met het er overnachten maar wel via de email. Ik had Pratunam gisteren een mail gestuurt met de vraag of zij voor mij een reservering hadden staan via cheaptickets. Uurtje later kreeg ik een mail terug dat ze nog geen reservering voor me hadden staan maar dat de hotel voucher voldoende zou zijn voor het inchecken.

Wel vreemd eigenlijk omdat ik in maart mn vliegticket geboekt heb en de hotel voucher doorgestuurt heb gekregen van cheaptickets.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: pratunam citty inn hotel

#3 Bericht door Borat » maandag 02 juni 2008, 06:49

Ja Phillostar, ook 2 overnachtingen bij het ticket gekregen...!!

wanneer vertrek jij eigenlijk?

Ik zag wel dat het hotel redelijk centraal ligt maar las ook dezelfde klachten als die jij noemt. Als het echt niets is dan verhuis ik de volgende dag wel.

Trouwens met CA land je vroeg in de ochtend dus ik verwacht wel rond 08.30 in het hotel te zijn, kun je dan al je kamer in?

gegroet

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: pratunam citty inn hotel

#4 Bericht door jumbo » maandag 02 juni 2008, 07:39

Borat schreef:Trouwens met CA land je vroeg in de ochtend dus ik verwacht wel rond 08.30 in het hotel te zijn, kun je dan al je kamer in?
Effe de slapende mensen opzij schuiven en je kan gaan liggen??
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
max
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 250
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:27

Re: pratunam citty inn hotel

#5 Bericht door max » maandag 02 juni 2008, 15:35

jumbo schreef:
Borat schreef:Trouwens met CA land je vroeg in de ochtend dus ik verwacht wel rond 08.30 in het hotel te zijn, kun je dan al je kamer in?
Effe de slapende mensen opzij schuiven en je kan gaan liggen??
hahaha, als het een king size bed is kan je misschien ook wel aanschuiven :lol: :lol: :lol:

Zonder dollen, ga ervan uit dat hotels in deze populaire prijsklasse over het algemeen vol zitten, en dat je moet dan wachten in de lobby tot je kamer vrij is en schoongemaakt.

CI land 6.40 am. Doe lekker rustig aan op de luchthaven, met een beetje mazzel ben je dan 7.40 uur klaar met de immigratie perrikelen. Even pinnen op de luchthaven, als je rookt sigaretje roken en dan is het is al 8.00 uur, en dan een meter taxi nemen naar het hotel, en dan is zo'n beetje de spits aan de gang voor je het weet is het bijna 10.00 uur als je bij het hotel aankomt dan kan het nooit lang meer duren voor je op je kamer kan want de meeste gasten checken kort na het ontbijt uit.

Max
Als je merkt dat je op een dood paard rijdt, kom er dan vanaf.

Phillostar
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 15:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: pratunam citty inn hotel

#6 Bericht door Phillostar » maandag 02 juni 2008, 21:03

Borat schreef:Ja Phillostar, ook 2 overnachtingen bij het ticket gekregen...!!

wanneer vertrek jij eigenlijk?

Ik zag wel dat het hotel redelijk centraal ligt maar las ook dezelfde klachten als die jij noemt. Als het echt niets is dan verhuis ik de volgende dag wel.

Trouwens met CA land je vroeg in de ochtend dus ik verwacht wel rond 08.30 in het hotel te zijn, kun je dan al je kamer in?

gegroet
Ik vertrek de 17e deze maand!
Pratunam vind ik persoonlijk niet zo centraal, na de gratis nachtjes wil ik ergens in de buurt van Khao san road een paar dagen verblijven.

In -en Check-out tijden zijn volgens Expedia.com noon, er dan maar vanuit gaande 12:00 uur 's middags. Zoals Max aangeeft lekker chill aan doen en nog wat rondhangen op de luchthaven, windowshoppen en een simkaartje halen voordat je richting Pratunam vertrekt.

Nog wat reviews gevonden die niet mals zijn, http://www.atsiam.com/hotels/bangkok/pr ... ws_0_0.asp

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: pratunam citty inn hotel

#7 Bericht door Borat » dinsdag 03 juni 2008, 06:15

Ik vertrek pas aan het einde van de zomer dus moet nog even wachten. Persoonlijk vind ik het wel centraal liggen, dichtbij de shopping malls en skytain, heb in de jaren ervoor ook op Khao san road verbleven maar voor mij teveel backpackers.

Tja pas om 1200 inchecken, daar was ik al bang voor. Maar rondhangen op t vliegveld vind ik ook geen optie. Heb al een simkaart, rook niet, kom op zaterdag aan dus geen (minder) spits.

Thanks voor de link met reviews. Ik had er ergens anders ook al een paar gelezen die min of meer dezelfde conclusie hadden. Hoef geen 5 sterren hotel als er maar niet teveel beestjes rondlopen en het bed goed is ben ik al tevreden.

Phillostar
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 15:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: pratunam citty inn hotel

#8 Bericht door Phillostar » woensdag 18 juni 2008, 17:24

Nou, het bed ligt niet verkeerd en ik heb nog geen beestjes gezien.

Ik kwam om 10:00 uur 's morgens aan bij het hotel en ik kon zonder problemen inchecken, 5 minuutjes aan de balie en daarna kon ik meteen mn kamer betreden. Je doet de deur open en de deur valt spreekwoordelijke weer dicht van de broeierige odour van oude verf en een ongeluchte kamer. De airco werkt pas nadat je ponskaart in de activation slot doet.

De kamer die ik heb is groot genoeg voor 1 persoon maar als je met 2 personen in de kamer verblijft dan denk ik dat het hutje mutje wordt. De badkamer is 1,5m bij 2,5 meter maar voldoet voor een verfrissend douchje.

WIFI is beschikbaar tegen betaling, ik heb een voucher voor 3 dagen genomen en die kost 800 baht (1 dag is 400baht). De verbindign is niet supersnel maar je kan skypen.

Het hotel heeft geen eigen restaurant, het otnbijt wordt in een aparte ruimte opgeserveerd van 06:30 tot 10:00 uur, voor een avondmaaltijd kan je eventueel in het naast gelegen restaurant eten. Maar zoals normaal in Thailand zijn er genoeg eetkraampjes in de omgeving. Een 7-11 store voor het nodige water, snacks en whatever vindt je om de hoek van het hotel.

Voor een kort verblijf is het hotel te doen.

Jack
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 252
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 21:17
Locatie: Phayao

Re: pratunam citty inn hotel

#9 Bericht door Jack » woensdag 18 juni 2008, 18:29

Je kunt bijna altijd direct inchecken, zeker als je het vriendelijk aan de receptioniste vraagt en 100Baht geeft.
Homo sapiens non urinat in ventum

Gebruikersavatar
Soi 24
Expat
Expat
Berichten: 310
Lid geworden op: maandag 02 juni 2008, 20:53
Locatie: Nongprue, Banglamung

Re: pratunam citty inn hotel

#10 Bericht door Soi 24 » donderdag 19 juni 2008, 12:42

Dit jaar al twee keer CI gevlogen inclusief twee gratis overnachtingen in Pratunam City Inn. Weinig op aan te merken, je krijgt wat je in Thailand voor *** mag verwachten, en dat is niet al teveel maar wel voldoende. Let wel op als je alleen vliegt dan is de kamer voor jou alleen. Dus als je daar me je teerak/paraya wilt gaan liggen wel ff wat bijbetalen.

In beide gevallen was ik al tegen 8.00 uur bij de PCI, geen probleem, even uurtje de gelegenheid geven om de kamer te cleanen en je kunt er gewoon in. Klopt idd wat hotel zegt, alleen je voucher tonen is voldoende, vooraf reserveren is niet nodig.

Of PCI centraal gelegen is? Hangt ervan af wat je zoekt. Geografisch ligt het in ieder geval wel centraal. Pratunam met alle shoppingmogelijkheden ligt voor de deur. Sukhumvit is vijf a tien minuutjes met de taxi, Silom idem dito, dus wat mij betreft ligt het centraal. De suggestie van het hotelkaartje dat de BTS zo ongeveer om de hoek ligt, vergeet dat maar, minimaal een kwartier lopen.
"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)

Phillostar
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 64
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 15:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: pratunam citty inn hotel

#11 Bericht door Phillostar » vrijdag 11 juli 2008, 16:42

Bij deze nog de impressie foto's van de (kleine) kamer.

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Deur dicht van de badkamer en de douch komt te voorschijn :lol: , slippers aan bij het douchen :idea:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”