Tips/reisverslagen betreffende Muay Thai trainingskampen?

Informatie over cultuur en gebruiken.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
gerwin_tilburg
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 04 maart 2008, 16:36

Tips/reisverslagen betreffende Muay Thai trainingskampen?

#1 Bericht door gerwin_tilburg » dinsdag 04 maart 2008, 16:43

Muay thai is, zoals de meeste forumbezoekers wel zullen weten, een expliciet onderdeel van de Thaise cultuur :-)...

Ik ben van plan om in september naar thailand te gaan. Hierbij wil ik graag gaan duiken (Muang Phuket) en in die buurt een week in trainingskamp te gaan. Iemand tips? Duikscholen ook by-the-way ;-) ... Groet Gerwin

thongdee
Expat
Expat
Berichten: 790
Lid geworden op: woensdag 14 september 2005, 18:21
Locatie: Surin Town

Re: Tips/reisverslagen betreffende Muay Thai trainingskampen?

#2 Bericht door thongdee » woensdag 05 maart 2008, 07:31

Phuket heb je enkele trainingKampen , waaronder http://www.muaythai-thailand.com/muay-t ... ining.html naar het schijnt goed (zijn ze allemaal) maar persoonlijk vind ik het wel prijzig .
Dan heb je ook nog die fitness waar ze ook Muay Thai beoefenen "Rawai" of zo dacht ik ...zelf heb ik vroeger in Surin getraind bij een nonkel van men vrouw .
Echt leuke tijd , toen waren de Nederlanders heel hard aan het opkomen , en Raymond Deker zelf die 1 van de eerste in Lumpini stond toen .
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Tips/reisverslagen betreffende Muay Thai trainingskampen?

#3 Bericht door Mart » woensdag 05 maart 2008, 13:07

thongdee schreef:Phuket heb je enkele trainingKampen , waaronder http://www.muaythai-thailand.com/muay-t ... ining.html naar het schijnt goed (zijn ze allemaal) maar persoonlijk vind ik het wel prijzig .
Dan heb je ook nog die fitness waar ze ook Muay Thai beoefenen "Rawai" of zo dacht ik ...zelf heb ik vroeger in Surin getraind bij een nonkel van men vrouw .
Echt leuke tijd , toen waren de Nederlanders heel hard aan het opkomen , en Raymond Deker zelf die 1 van de eerste in Lumpini stond toen .
Raymon Dekker is later wereldkampioen geworden en heeft nu een sportschool in Pattaya.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Plaats reactie

Terug naar “Cultuur”