koh phangan

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
dimi
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 59
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 11:08

koh phangan

#1 Bericht door dimi » woensdag 16 januari 2008, 18:45

hallo iedereen graag zou ik wat meer informatie gekregen hebben over het verblijven op koh phangan . op 20 april gaat daar de full moon party door en wij maken ons wat zorgen over de slaapgelegenheden op het eiland .is het nodig dat we op voorhand boeken vanuit belgie ??of kunnen we terplaatse iets zoeken .we zouden natuurlijk niet op het eiland willen staan en dan horen dat alles volzet is dus daarom ik eens aan jullie vraag alvast bedankt groeten dimi
hallo iedereen ;heb de smaak van azie te pakken en hoop nog veel te weten te komen

coco
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 156
Lid geworden op: maandag 20 maart 2006, 11:39
Locatie: Zuid-Holland

Koh Pangan

#2 Bericht door coco » donderdag 17 januari 2008, 09:26

Wij zijn zomer (aug.) 2006 op de Full-Moon Party geweest.
Zelfs 4 weken daarvoor op internet een hotel boeken gaf een probleem!
Veel is vol en is flink duurder.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

#3 Bericht door Borat » donderdag 17 januari 2008, 09:37

Waarschijnlijk kun je in April nog wel wat vinden als je aankomt, het is niet echt hoogseizoen maar ik zou dat risico niet willen lopen. Zelf 2 keer geweest en dan een dag of 3 eerder aangekomen, geen enkel probleem om een slaapplaats te vinden.

Thaicoen
Expat
Expat
Berichten: 72
Lid geworden op: zondag 02 september 2007, 12:44
Locatie: Pattaya/Koh Chang

#4 Bericht door Thaicoen » dinsdag 22 januari 2008, 08:56

Ben nu op Samui en sa vanavond naar de Full Moon, op dit moment zijn er kamers genoeg.
Je hunt ook op Samui slapen en voor 500 Bath met de speedbooot heen en terug.

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#5 Bericht door Okie » dinsdag 22 januari 2008, 15:02

Waarschijnlijk kun je in April nog wel wat vinden als je aankomt, het is niet echt hoogseizoen
De maand APRIL is dus helaas super hoog seizoen. Dit doordat de Thai dan vakantie hebben. Dus ik zou maar een hotel of guesthouse boeken zodra je de preciese datums weet, houdt er rekening mee dat je de hoofdprijs betaald.

Okie

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

#6 Bericht door Borat » dinsdag 22 januari 2008, 15:39

Okie, ik heb zelden een thai op vakantie zien gaan met als bestemming FMP, dus daarom zal het wel meevallen met de drukte op koh phangan. Het is echt een westers feestje......

monique&ray
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 33
Lid geworden op: donderdag 13 maart 2008, 17:03

Re: koh phangan

#7 Bericht door monique&ray » maandag 14 juli 2008, 11:11

ok hier ook ff dezelfde soort vraag,
we logeren in een resort op koh samui
alleen we zijn in september tijdens een fullmoonparty hier dus willen we die ook mee pakken
dus hotel boeken daarzo? of lekke rmet de speedboot heen en weer ( dit kan de hele nacht door? )

dimi
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 59
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 11:08

Re: koh phangan

#8 Bericht door dimi » maandag 14 juli 2008, 12:11

hallo ben nu net terug van 1 maand thailand en er was nog minder volk of in april en als je met de thaise mensen daar praat zeggen ze dat het alle jaren minder en minder word van het volk ikzelf boek niks meer op voorhand want heb ondervonden dat je overal kan slapen ne keer je op het eiland bent kan je zelf kamers vinden voor 350 bath wel niet teveel luxe verwachten maar ja hoeveel tijd breng je tenslotte door op je kamer want voor je met de boot het eiland opkomt proberen ze je een hotel aan te bieden en dan betaal je al vlug rond de 1400 bath en heb dat de eerste keer ook gedaan geboekt voor 3 dagen en heb nog nooit zo een vuil hotel gezien daarom ik nu steeds terplaatse ga gaan kijken en mij niks meer laat aansmeren
hallo iedereen ;heb de smaak van azie te pakken en hoop nog veel te weten te komen

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: koh phangan

#9 Bericht door Borat » maandag 14 juli 2008, 16:56

ik zou niet met de speedboat heen en weer gaan, je zal niet de 1e zijn die verongelukt. En dan ben je tevens niet afhankelijk van de vertrektijden van de boot. Lekker hotel nemen an daaro slapen

dimi, gebruik eeens wat punten en komma's. Dat maakt je verhaal een stuk leesbaarder :lol:

dimi
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 59
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 11:08

Re: koh phangan

#10 Bericht door dimi » maandag 14 juli 2008, 18:55

zal er op letten borat ................................................................... :lol:
hallo iedereen ;heb de smaak van azie te pakken en hoop nog veel te weten te komen

Poohbeerrr
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 08 november 2008, 13:59

Re: koh phangan

#11 Bericht door Poohbeerrr » zaterdag 08 november 2008, 14:46

Beste mensen,

Neem nou van mij aan: NOOIT IETS BOEKEN. Op Pha-Ngan is ALTIJD wat te vinden. Je moet echter wel ff ZELF op onderzoek uit.

Pak een brommertje, rijdt vervolgens naar de westkust, altijd prijs. Hutjes van 300 - 600 THB, no problem.

Ben je echter het type "2 hutkoffers, 3 jengelende kinderen, pindakaas mee", dan is het misschien raadzaam te boeken. Zit je niet de hele heenreis je druk te maken of je wel een hotel hebt.........

Ciaoooooo

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”