HUA HIN COUNTRY CLUB - CONDO KOPEN ??

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
MARK2110
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 28 november 2007, 09:57
Locatie: Zaanstad

HUA HIN COUNTRY CLUB - CONDO KOPEN ??

#1 Bericht door MARK2110 » woensdag 28 november 2007, 10:06

http://www.huahincountryclub.com/

Hoi, ik heb een vraagje aan mensen die in en nabij Hua HIn wonen. Zijn jullie bekend met dit project nabij de Hua Hin Country Club ?? Het ligt als ik het goed begrijp naast de nieuwe golf course Black Mountain.

Ze bieden via de website condo's aan voor EUR 31.500....ik vraag me af of het wat is.

De organisatie hierachter is de Lersuang groep, die claimen ook in Phuket iets soortgelijks te hebben neergezet. Kent iemand deze organisatie, is deze betrouwbaar ??

WIE HEEFT HIER ERVARING MEE ??

Alvast bedankt,

Mark

Phuket Dragon
Expat
Expat
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 16 januari 2007, 09:43
Locatie: Cherntalay, Durban etc...

Re: HUA HIN COUNTRY CLUB - CONDO KOPEN ??

#2 Bericht door Phuket Dragon » woensdag 28 november 2007, 16:21

MARK2110 schreef:http://www.huahincountryclub.com/

Hoi, ik heb een vraagje aan mensen die in en nabij Hua HIn wonen. Zijn jullie bekend met dit project nabij de Hua Hin Country Club ?? Het ligt als ik het goed begrijp naast de nieuwe golf course Black Mountain.

Ze bieden via de website condo's aan voor EUR 31.500....ik vraag me af of het wat is.

De organisatie hierachter is de Lersuang groep, die claimen ook in Phuket iets soortgelijks te hebben neergezet. Kent iemand deze organisatie, is deze betrouwbaar ??

WIE HEEFT HIER ERVARING MEE ??

Alvast bedankt, Mark
Lersuang Phuket zit op een steenworp van mijn projectje en is een behoorlijk grote ontwikkelaar schijnt. Showhuis is een 6 maanden klaar maar geen activiteiten dat ze gestart zijn qua bouwen........zou voor 60% verkocht zijn maar dat geloof ik niet dan zou er al gebouwd worden.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven

Marco
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 43
Lid geworden op: zondag 27 augustus 2006, 13:54
Locatie: Kapellen / Hua Hin

Hua Hin country Club

#3 Bericht door Marco » zaterdag 22 december 2007, 08:29

Beste Mark,

Mijn huis staat op 10 minuten van de Black mountain Golf Club, het is een gebied waar momenteel veel projectontwikkelaars bezig zijn.
De Golf Club zelf is een prachtige realisatie , maar indien je daar iets wenst te kopen, zul je toch zelf eens moeten gaan kijken hoor!
Voor die begin prijs heb je daar volgens mij alleen een studio hoor!
Dan heb je nog de kwaliteit, welke dikwijls te wensen over laat.
Wel kan ik je mijn aannemer aanraden welke bezig is aan een mooie urbanisatie, zoals ik al zei op 10 minuten van die Golf club, nl. de Smart House Village.
Marco

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”