Ik zoek: DE trekking

Alles over bloemetjes, beestjes en plantjes.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Selena
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zaterdag 23 juni 2007, 12:08

Ik zoek: DE trekking

#1 Bericht door Selena » zaterdag 23 juni 2007, 12:14

hoi

Ik ben 2 jaar geleden in thailand geweest en ga over 2 weken voor 4 weken terug. Ik heb 2 jaar geleden alles via greenwood travel geregeld maar merkte al dat je in thailand veel zelf kan.
Nu vroeg ik me af waar je het beste in Thailand een junge trek kan doen die goed te doen is voor mensen met matige conditie en die nog echt authentiek is.
Ik heb op dit forum al Chiang Mai gelezen. MAar klopt het dat het in het zuiden ook kan?
Ik weet dat er in Chian Mai veel bureautjes zitten die ter plaatse verder helpen maar ik ben eignelijk nu vooral al op zoek naar ervaringen met goede bureautjes.

javier
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 49
Lid geworden op: woensdag 24 januari 2007, 10:35
Locatie: bangkok

#2 Bericht door javier » woensdag 22 augustus 2007, 09:59

Selena,wat bedoel je met authentiek? Als je daarmee bedoeld; "trekken door een onbedorven omgeving waar de oorspronkelijke bewoners nog puur zijn en niet aangetast door de gemakken van de moderne maatschappij", dan is Thailand het verkeerde land en een matige conditie de verkeerde conditie. Het binnenland van Koh Chang is errug ruig, wordt nauwelijks bezocht door trekkers maar voor een trek van 4/5 dagen moet je in een tiptop conditie verkeren.
Vertel eens wat meer over wat je voor ogen staat.
people who make no mistakes, make nothing

Plaats reactie

Terug naar “Natuur”